rediiss ([info]rediiss) rakstīja,
@ 2009-06-30 16:44:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Garastāvoklis:galva griežas

kāpēcīšu diena

viss, kas esot saistīts ar jebkādu garantiju sniegšanu jebkam par jebko, esot tikai un vienīgi sirdsšķīsto biznesmeņu izdomājums. neviens likums nekur un nekad neliekot kādam par kaut ko dot kaut vienu mazu garantijiņu. "pērc, kāds ir" un viss. nēnu, jeibogu, tā tiešām ir?



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ob
2009-06-30 16:52 (saite)
to regulē patērētāju tiesību aizsardzības likums

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rediiss
2009-06-30 16:58 (saite)
hāhā, tas attiecoties tikai uz privātpersonām. kā mums norādīja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ob
2009-06-30 17:01 (saite)
hmmm, true

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2009-06-30 17:35 (saite)
vot! bet es jau te tagad savas rūpnīcas vārdā ņemos. akšausmas, ar ko tik sava mazā skaistā galviņa jāpiebāž man tagadiņās! :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sirdna
2009-06-30 17:03 (saite)
Līgums ar norādītājiem ir?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2009-06-30 17:34 (saite)
mēs kā reize to līgumu skaņojam. sākām skaidroties par garantijas laiku un šie izmeta, ka nu vispār garantija, ziniet, ir tāaaaaada mīiiiilzīga pretimnākšana. nu es i afigela. tiešām nezināju, ka tas tikai uz labām sirdīm balstās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sirdna
2009-06-30 17:05 (saite)
Var jau nedot garantijas, bet tad pircējs aizies pie tā pārdevēja, kurš garantijas dod, un norādītāji varēs savus pirkstus vicināt vienatnē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2009-06-30 17:34 (saite)
hehe ir arī tāds variantiņš, protams :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2009-06-30 17:28 (saite)
Tā ir. Tak tikumīgi pārdevēji dod garantijas. Dod arī netikumīgie. Tik ilgu garantiju, cik gribi. Iespējamos izdevumus garantijas saistību izpildei ierēķinot preces cenā:))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2009-06-30 17:36 (saite)
mhmm to arī mums teica, ka "varējām jau uzreiz ierēķināt, bet tad jums cena nepatiktu" =)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2009-06-30 17:46 (saite)
Visa sāls ir iekš tā, ka juridiskas personas garantijas orai juridiskajai personai mēdz būt dažādas, atbilstoši, atsevišķi līgumā atrunājamas. Var bojāto preci samainīt, aizvedot to pie pārdevēja, var, ka pārdevējs atbrauc un samaina, var salabot, tak cik ilgā laikā? Jāved labot vai atbrauks pakaļ? Vai uz labošanas laiku aizstās ar citu? Ja citu, tad tādu pašu vai funkcijas pildošu? Cik ātri pārdevējam jānoreaģē uz paziņojumu par bojājumu? utt. utjp.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2009-06-30 17:49 (saite)
nujā, kā jau te augstāk minēju - mēs kā reize to līgumu arī štellējam kopā tagad. tikām līdz garantijām. šie saliek kājas uz galda, tip, pārāk daudz gribēsiet, vispār neko negarantēsim :\ mums tas produkts virtuāls, par ko runa ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2009-06-30 17:52 (saite)
Hmnm. A tas ir kas Tieši?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2009-06-30 18:12 (saite)
WWW objekts :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2009-06-30 18:17 (saite)
Tad jau garantijas nav svarīgas. Svarīgs ir saskaņošanas process, kļūdu pieteikšanas/labošanas process un izmaiņu pieprasīšanas kārtība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?