rediiss ([info]rediiss) rakstīja,
@ 2008-07-08 18:07:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Garastāvoklis:galva griežas
Mūzika:aim a pasendžāaa

šķiet, es sāku saprast, kas slēpjas aiz saukļa "клиент всегда неправ". elementārs slinkums un/vai nevēlēšanās iedziļināties. vieglāk taču ir ieborēt, ka viņam derēs tā lāpsta, kas mums jau ir. nu, nokrāsosim rozā, piestiprināsim zaķa ausis un būs abnormāli kreatīvs risinājums. toties izgatavot vienkāršu un funkcionālu lāpstu, kas tiešām atrisinātu klienta sāpi sasalušās zemes rakšanas darbos, tas ir pārāk grūti. tur jau jāpēta, jādomā... pfi!



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]vistu_zaglis
2008-07-08 18:48 (saite)
клиент всегда неправ, period! :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rediiss
2008-07-08 19:13 (saite)
tas varbūt strādā mazā uzņēmumā, kur pasūtītāja pārstāvis ir arī naudas maka turētājs un lēmumu pieņēmējs. bet šādā monstrā, kā manējais... es te esmu uz barības ķēdes viszemākā pakāpiena. un man tagad, studijas iedvesmotai būtu, atvainojiet, jāiet īpašniekam-miljonāram stāstīt, kā biznesu kārtot? hihihihi :)) nespēja izprast šo niansīti noved pie nedēļu ilgām diskusijām, kas beidzas ar to, ka vienalga taisa tā, kā mums vajag. man škrobe par nelietderīgi izmantotu laiku. un nerviem. turklāt es nedomāju, ka es būtu pieskaitāma pie aprobežotajiem pasūtītājiem. un ja tikai tu redzētu, kā viņu produkti izskatās no iekšas... mmmmm :))) gadu būtu, par ko runāt! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?