Comments: |
| From: | ululate |
Date: | September 19th, 2014 - 07:47 pm |
---|
| | | (Link) |
|
lai cik traki tas neizklausītos, man ļoti patīk ar dašu lidot :) sanācis gan tas laikam ir tikai kādas divas reizes, no kurām vienu reizi pilote bija sieviete (man tā gadījās pirmo reizi mūžā) un visu ceļo nenormāli kratīja, man likās, ka tā lidmašīna izjuks pa vīlēm - un dīvainā kārtā tā bija ļoti forša, apokaliptiska sajūta.
man ar dašu ir tikai viena problēma - viņā nevar pagulēt, jo skaļi :)
| From: | ululate |
Date: | September 19th, 2014 - 08:11 pm |
---|
| | | (Link) |
|
jā, pareizi, troksnis ir drausmīgs!
Otra problēma ir tā, ka viņa ir lēna. Lai gan, ja guļ, tad varbūt tas nav bags, bet fīča.
| From: | ululate |
Date: | September 19th, 2014 - 08:16 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es tieši no čehijas ar dašu lidoju, turklāt lija viegls lietus un spīdēja saule, paceļoties mēs izlaidāmies cauri varavīksnei - es biju viena pati un man blakus sēdēja divi piemīlīgi geji, saķērušies rokās :)
lēna, un pie vajadzības var planēt, nevis krist kā akmens :)
Nu pie ČP es īsti nezinu, cik kritiska ir starpība, vai devaiss noplanē 100 km vai 200 pirms neizbēgamā kontakta ar māmuliņu zemi, bezmaz ir čujs, ka jau atkal izvēlos, lai ātrāk galā :)
| From: | karmena |
Date: | September 19th, 2014 - 08:15 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Ja tiek pēdējās rindās, tad var gan pagulēt. Galvenais ir tālāk no propeleriem( 10-14 rinda). Vai arī biznisā, protams.
vot dašā pat bizniss neglābs imho :) es gan esmu miega čempions un varu pagulēt dajebkādos apstākļos, pat dašā. un man arī ļooti reti gadās ar propellerenēm lidot, ierastie destineišeni ir maķenīt ārpus dašu reindža :)
tu esi lidojusi ar propellereni? :)
jo, ir sanacis. bet toreiz laikam biju parak parnjemta ar to zemo panoramas lidojumu lidz helsinkiem.
skaņas ziņā tas ir kā sunn o))) koncertā - aizbāzt ausis nav jēgas, jo skaņa nāk caur ķermeni :)
ķermenis kā rezonances masa, protams! bet man tik un tā vienmēr liekas, ka ar ovopax tas viss ir nedaudz panesamāks..
| From: | mufs |
Date: | September 19th, 2014 - 09:37 pm |
---|
| | | (Link) |
|
punkts B nav savienojams ar labu servisu. vismaz ne pēc manas - gadus 10 apsūbējušās saprašanas par lidojuma drošību.
punkts b kā reiz ir serviss, nevis fošisms
| From: | mufs |
Date: | September 19th, 2014 - 09:46 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es saprotu, ko Tu domā, bet vismaz sensenos laikos stjuartam, pirms patikt pasažierim, bija jārūpējas par viņa drošību, un aviācija ir tāda padarīšana, kur ir ļoti svarīgi būt burta kalpam.
sensenos laikos arī telefoni bija jāslēdz ārā reisa laikā :)
| From: | mufs |
Date: | September 19th, 2014 - 10:38 pm |
---|
| | | (Link) |
|
telefoni ir apgreidojušies. lielākā daļa samaļotu gan ne :)
vai varbūt tomēr telefonu milzīgā bīstamība ir atzīta par pārspīlētu? faktiski jau sanāk, ka telefoni tieši tagad dafiga vairāk traucē sakarus.
| From: | mufs |
Date: | September 19th, 2014 - 10:53 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es jau atsaucos uz savu pieredzi. iespējams, tagad stjuartiem māca ko citu, varbūt arī groundhendlingam māca ko citu jeb noteikumi ir mainījušies, es tiešām nezinu. bet, ja tā ir viena cilvēka noteikumu interpretācija, es negribu domāt,par to,ko vēl kāds savā nodabā sainterpretē. nepareizā pozā sēdošs pasažieris, protams - itkā - ir sīkums, bet kā mēs varam zināt,vai šāds cilvēks nepielaiž vēl kādas savas brīvās izvēles jautājumos,kas var atstāt daudz plašāku ietekmi?
sorry, man aviācija ir ļoti mīļa un tad,kad tur strādāju, man šķita ļoti svarīgi ievērot to,lai viss būtu pēc noteikumiem, jo pārāk daudz mācībās tika uzsvērts human factor , lai gribētos eksperimentēt. | |