| |
[Jun. 12th, 2013|11:46 am] |
|
|
|
|
| Comments: |
Nu gan man izskatās, ka tu muldi un pie tam pilnīgi garām. No divām dienām Kopenes centrā -- burgeru rijēju miestu galvaspilsēta, ko tur pavadīju, šāds skats:  nozīmēja nevis kaut kādu velosipēdistu praidu, bet normālu ikdienas kustību, kad pie katra krustojuma uz katru sarkano apstājās aptuveni 50+ velosipēdisti un 10 mašīnas. Un tā no krustojuma uz krustojumu visu centru visu rīta darba satiksmi. Tas ir acīmredzams dzīvesveids, nevis "kulta transports". Un to netieši norāda arī tas, cik sen tas tā notiek: 
unpijs taču to vien dara kā trenējas muldēšanā pilnīgi garām :)
ja tas nebūtu biedējoši, tas jau sāktu kļūt garlaicīgi.
| From: | unpy |
| Date: | June 12th, 2013 - 02:00 pm |
|---|
| | | (Link) |
|
Vēsturiskā bilde pilnīgi vai sašāva, jā, gan jau, ka pērnā gadsimta 30tajos Ņujorka arīdzan bija velosipēdistiem daudz draudzīgāka, nekā tagad. Lai Rīga paliktu draudzīgāka, arī nav jegas ieguldīties veloceliņos, pietiek piepacelt cenas uz sabiedrisko, paaugstināt akcīzi degveilai un četrkāršot transporta nodokli:))
Starp citu, esmu, protams, dzirdējis viedokli, ka paši dāņi lielā mērā izmanto velo tieši līdzīgu iemeslu dēļ (dārgi auto/nodokļi utt).
Ja tā padomā, tad droši vien tevis pieminētie Āzijas un DA iedzīvotāji tieši tāpat.
Tā ka, protams, dzīvesveidu var stimulēt arī šādi, why not.
starp citu - 30 gados rīga velosipēdistu īpatsvara ziņā pārsita tādas pislētas kā helsinkus un pat berlīni
rīgā 45 gada kartē bija iezīmēti 6-8 pilsētas maģistrālie veloceliņi - ar bitumena segumu ;) | |