Comments: |
Tur jau ir divi varianti katram pagriezienam - ja kāds piem. spēj stūri tikai ar labo roku noturēt, tad viņš var rādīt pagriezienus tikai ar kreiso. Ar to apstāšanos ir tā, ka tu parādi ko tu tūlīt taisies darīt, nevis rādot bremzē, kaut kā tā, manuprāt.
Par žestu - jā, mana CPH pieredze jebkurā augstumā vertikāli izslietu roku (elkonī saliektu vai nē, viens pīpis) liek uztvert kā brīdinājumu par apstāšanos. Bet tas 'pretējais' jau nu gan nav obligāti.
Man neviens vēl nav spējis loģiski paskaidrot, kas notiek ar labās rokas principu vienādas nozīmes ceļu krustojumā, ja pie tā vienlaicīgi piebraukuši no visām pusēm. Nemaz nerunājot par to, kā krustojumos ar luksoforu ričukiem CSN paredz nogriezties pa kreisi - Rīgā nevaru to iedomāties.
From: | lapsa |
Date: | June 12th, 2009 - 12:51 pm |
---|
| | | (Link) |
|
liepājā es izliekos, ka esmu auto(a)mbīlis vai citreiz pēkšņi kļūstu par gējēju :D
From: | pikaso |
Date: | June 12th, 2009 - 12:52 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Rīgā tāpat.
From: | lapsa |
Date: | June 12th, 2009 - 12:55 pm |
---|
| | | (Link) |
|
rīgā man būtu tomēr bail :)
From: | pikaso |
Date: | June 12th, 2009 - 12:57 pm |
---|
| | | (Link) |
|
ir vietas, kur to ļoti forši var izdarīt un itin nevienam nekaitē. toties tēlojot gājēju baigais riņķis jābrauc. :)
From: | lapsa |
Date: | June 12th, 2009 - 12:59 pm |
---|
| | | (Link) |
|
loģiski - tas arī ir viens no noteicošajiem faktoriem :)
![[User Picture]](http://klab.lv/userpic/170838/821) | From: | ieva |
Date: | June 12th, 2009 - 02:14 pm |
---|
| | | (Link) |
|
ja pareizi atceros (veļļuka tiesības liku gana sen:), tad neparedz. ričuki pa kreisi griežas tikai kā gājēji, nu, pārstumj veļļuku vienai ielai, sagaida nākamo zaļo un pārstumj otrai. tur pat tas k-kur bija rakstīts (ja mana atmiņa galēji negļuko).
Nē, var griezties arī no savas labās malas vai arī no kreisā pagrieziena joslas labās malas, ja tāda ir. Vismaz pašreizējā CSN redakcijā kaut kas tāds bija.
Jā, griezt var, bet tikai 90 grādu leņķī - vispirms jāmauc taisni līdz attiecīgās ielas stūrim, tad jāapgriežas, un atkal taisni. Praksē ļoti nepatīkams ir pats pagrieziena brīdis, kā tas viss izskatās divjoslu ceļā, vispār bail domāt (redzēju bērniem paredzēto apmācības grāmatiņu, tur šādos gadījumos tā arī teikts 'Tev var šķist drošāk nokāpt no riteņa un škērsot ielu kā gājējam')
vot tajā testā ir viena bildīte ar pagriezienu variantiem vairākās joslās, karoč ne tikai šitais "pis taisni un tad pa kreisi", bet vēl viens cits (kas nav pāri vairākām joslām) arī ir valīds, atķeksējam atbildes b+c :)
pirms mēneša izgāzies tajā testa eksī un sapratis, ka arī ceļa zīmes esmu aizmirsis, kādu laiku Rīgā braucu ar visai lielu strjomu. Zināšanas nogalina :]
From: | pikaso |
Date: | June 12th, 2009 - 12:47 pm |
---|
| | | (Link) |
|
atbildēju visus pareizi 1min15. pati nobrīnījos - no noteikumiem maz ko atceros.
izstiepta roka taisna sānis sakrīt ar pagriešanās virzienu (labā izstiepta sānis - značit griezies pa labi). tā kas uz sāniem un saliekta uz augšu - pretējo virzienu (labā sānis saliekta - griezies pa kreisi).
tas divriteņu transportlīdzekļu pagrieziena rādīšanas standarts manuprāt nāk no motociklistiem, kuriem labā roka vienmēr uz gāzes. vadības kontrolei.
attiecīgi visi signāli jāparāda ar vienu roku. Bremzēt- brīvā(kreisā) roka pacelta taisna uz augšu, griezties pa labi - brīvā(kreisā) roka plecā pacelta perpendikulāri ķermenim un elkonī saliekta 90% leņķī, griezties pa kreisi- kreisā roka izstiepta taisna perpendikulāri ķermenim.
paldies :] rādīt pagriezienus ar saldējumu rokā
tai testā ir arī viens jautājums par pareizu dzeršanu pie stūres :)
tas viens noteikti bij kāds no lieliskajiem jautājumiem par vienādas nozīmes ceļu krustojumiem, kur nezkāpēc mūždien velosipēdistiem ir priekšroka, lai arī apkārt ka biezs ar automobiļiem (dzīvē nemūžam) :)
Nē, tas bija par to, kā jābūt aprīkotam velosipēdam bērna vešanas nolūkos :) Vienādās nozīmes es tīri labi varu sashēmot; panika iestājās štatos, kur labās rokas likums kā tāds nestrādā, bet pirmais brauc tas, kurš pirmais piebraucis pie krustojuma (ja ir vienādā nozīme). Reāli scary braukt pāri, redzot labajā pusē pietuvojušos auto :)
oi, tāds jautājums man nav trāpījies vēl :)
![[User Picture]](http://klab.lv/userpic/163304/3375) | From: | basta |
Date: | June 12th, 2009 - 01:05 pm |
---|
| | | (Link) |
|
žestus izmanto arī citi transp.līdz.vad, tamdēļ čerez ž. bez rokas saliekšanas ir gandrīz neiespējami parādīt labo pagriezienu.
Tev B kategorijas apliec. nav ? tad jau varētu izvairīties no šitā ekzāmena.
lūk, kā man nav dzīvē, tā nav :)
Ja ir B pravas, tad ritenjoshanai neko vairaak arii nevajag?
Es domaaju no sirdsmiera papiiriem :)
nevajag -ja ir tiesības braukt ar lielāku verķi, tad mazāki verķi tur automātiski iekļaujas :)
protams, šitajā testā var iepazīties arī ar tādu info, ka ar sūdīgām bremzēm braukt ir aizliegts, lukturiem jābūt priekšā pakaļā, un velosipēdiem paredzēta piekabe no aizmugures jāizgrezno ar sarkaniem atstarotājiem un nevienā citā krāsā. un vēl daudz interesantu tehnisku detaļu :)
From: | (Anonymous) |
Date: | June 12th, 2009 - 03:58 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Princips par lielāko verķu tiesību derīgumu mazākiem verķiem nav universāls - ar auto tiesībām ar motociklu braukt nedrīkst.
es jau neabsolutizēju. arī ar lidpilota papīriem nedrīkst vadīt visu kas mazāks :)
ja ir B kategorijas apliecība, tad jādodas uz CSDD un viņi bez eksāmena iedod veloapliecību. bet it kā vajag to veloapliecību, lai vairāk papīri jāvadā līdzi.
nu tipa tā ir, bet pa šmigu ja brauksi ar velo, tad ments apturot tevi ar ričuku arī var atņemt B-tiesības btw | |