zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Jun. 12th, 2009|12:25 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Tags|]

izklaidējos te ar velotiesību egzāmenu internetos, drīz būšu iemācījusies jautājumus no galvas, moš varēs arī nolikt tās tiesības pārmaiņas pēc.
bet vienu lietu es sitnostnesaprotu, sauciet mani par neandertālieti vai kaut antropologu - no kurienes tie čerez žē pagriezienu rādīšanas žesti? obligāti jārāda uz pretējo pusi nekā griezīsies, nu un vēl bremzēt laikam paredzēts tikai ar pedāļiem, jo rokas ta jātur gaisā. galvas jaukšana un acu apmāns kaut kāds.

kurš izskaidros man pēc poņāķijiem un uz pirkstiem parādīs, tā lai pat man būtu skaidrs, tam saldējums.
linkpiemetināt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]mdz_snifs
Date:June 12th, 2009 - 12:28 pm
(Link)
Tur jau ir divi varianti katram pagriezienam - ja kāds piem. spēj stūri tikai ar labo roku noturēt, tad viņš var rādīt pagriezienus tikai ar kreiso. Ar to apstāšanos ir tā, ka tu parādi ko tu tūlīt taisies darīt, nevis rādot bremzē, kaut kā tā, manuprāt.
[User Picture]
From:[info]eerenpreiss
Date:June 12th, 2009 - 12:36 pm
(Link)
Par žestu - jā, mana CPH pieredze jebkurā augstumā vertikāli izslietu roku (elkonī saliektu vai nē, viens pīpis) liek uztvert kā brīdinājumu par apstāšanos. Bet tas 'pretējais' jau nu gan nav obligāti.

Man neviens vēl nav spējis loģiski paskaidrot, kas notiek ar labās rokas principu vienādas nozīmes ceļu krustojumā, ja pie tā vienlaicīgi piebraukuši no visām pusēm. Nemaz nerunājot par to, kā krustojumos ar luksoforu ričukiem CSN paredz nogriezties pa kreisi - Rīgā nevaru to iedomāties.
From:[info]lapsa
Date:June 12th, 2009 - 12:51 pm
(Link)
liepājā es izliekos, ka esmu auto(a)mbīlis
vai citreiz pēkšņi kļūstu par gējēju :D
From:[info]pikaso
Date:June 12th, 2009 - 12:52 pm
(Link)
Rīgā tāpat.
From:[info]lapsa
Date:June 12th, 2009 - 12:55 pm
(Link)
rīgā man būtu tomēr bail :)
From:[info]pikaso
Date:June 12th, 2009 - 12:57 pm
(Link)
ir vietas, kur to ļoti forši var izdarīt un itin nevienam nekaitē. toties tēlojot gājēju baigais riņķis jābrauc. :)
From:[info]lapsa
Date:June 12th, 2009 - 12:59 pm
(Link)
loģiski - tas arī ir viens no noteicošajiem faktoriem :)
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:June 12th, 2009 - 02:14 pm
(Link)
ja pareizi atceros (veļļuka tiesības liku gana sen:), tad neparedz. ričuki pa kreisi griežas tikai kā gājēji, nu, pārstumj veļļuku vienai ielai, sagaida nākamo zaļo un pārstumj otrai. tur pat tas k-kur bija rakstīts (ja mana atmiņa galēji negļuko).
[User Picture]
From:[info]antuanete
Date:June 12th, 2009 - 02:28 pm
(Link)
Nē, var griezties arī no savas labās malas vai arī no kreisā pagrieziena joslas labās malas, ja tāda ir. Vismaz pašreizējā CSN redakcijā kaut kas tāds bija.
[User Picture]
From:[info]eerenpreiss
Date:June 12th, 2009 - 03:04 pm
(Link)
Jā, griezt var, bet tikai 90 grādu leņķī - vispirms jāmauc taisni līdz attiecīgās ielas stūrim, tad jāapgriežas, un atkal taisni. Praksē ļoti nepatīkams ir pats pagrieziena brīdis, kā tas viss izskatās divjoslu ceļā, vispār bail domāt (redzēju bērniem paredzēto apmācības grāmatiņu, tur šādos gadījumos tā arī teikts 'Tev var šķist drošāk nokāpt no riteņa un škērsot ielu kā gājējam')
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 12th, 2009 - 03:07 pm
(Link)
vot tajā testā ir viena bildīte ar pagriezienu variantiem vairākās joslās, karoč ne tikai šitais "pis taisni un tad pa kreisi", bet vēl viens cits (kas nav pāri vairākām joslām) arī ir valīds, atķeksējam atbildes b+c :)
From:[info]eerenpreiss
Date:June 12th, 2009 - 03:13 pm
(Link)
pirms mēneša izgāzies tajā testa eksī un sapratis, ka arī ceļa zīmes esmu aizmirsis, kādu laiku Rīgā braucu ar visai lielu strjomu. Zināšanas nogalina :]
From:[info]pikaso
Date:June 12th, 2009 - 12:47 pm
(Link)
atbildēju visus pareizi 1min15. pati nobrīnījos - no noteikumiem maz ko atceros.

izstiepta roka taisna sānis sakrīt ar pagriešanās virzienu (labā izstiepta sānis - značit griezies pa labi). tā kas uz sāniem un saliekta uz augšu - pretējo virzienu (labā sānis saliekta - griezies pa kreisi).
[User Picture]
From:[info]beafheart
Date:June 12th, 2009 - 12:49 pm
(Link)
tas divriteņu transportlīdzekļu pagrieziena rādīšanas standarts manuprāt nāk no motociklistiem, kuriem labā roka vienmēr uz gāzes. vadības kontrolei.
[User Picture]
From:[info]beafheart
Date:June 12th, 2009 - 01:03 pm
(Link)
attiecīgi visi signāli jāparāda ar vienu roku. Bremzēt- brīvā(kreisā) roka pacelta taisna uz augšu, griezties pa labi - brīvā(kreisā) roka plecā pacelta perpendikulāri ķermenim un elkonī saliekta 90% leņķī, griezties pa kreisi- kreisā roka izstiepta taisna perpendikulāri ķermenim.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 12th, 2009 - 01:06 pm
(Link)
nāc izņemt saldējumu :)
[User Picture]
From:[info]beafheart
Date:June 12th, 2009 - 01:33 pm
(Link)
paldies :] rādīt pagriezienus ar saldējumu rokā
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 12th, 2009 - 02:49 pm
(Link)
tai testā ir arī viens jautājums par pareizu dzeršanu pie stūres :)
[User Picture]
From:[info]antuanete
Date:June 12th, 2009 - 12:53 pm
(Link)
9 no 10, 1:30 :)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 12th, 2009 - 12:55 pm
(Link)
tas viens noteikti bij kāds no lieliskajiem jautājumiem par vienādas nozīmes ceļu krustojumiem, kur nezkāpēc mūždien velosipēdistiem ir priekšroka, lai arī apkārt ka biezs ar automobiļiem (dzīvē nemūžam) :)
[User Picture]
From:[info]antuanete
Date:June 12th, 2009 - 01:01 pm
(Link)
Nē, tas bija par to, kā jābūt aprīkotam velosipēdam bērna vešanas nolūkos :)
Vienādās nozīmes es tīri labi varu sashēmot; panika iestājās štatos, kur labās rokas likums kā tāds nestrādā, bet pirmais brauc tas, kurš pirmais piebraucis pie krustojuma (ja ir vienādā nozīme). Reāli scary braukt pāri, redzot labajā pusē pietuvojušos auto :)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 12th, 2009 - 01:03 pm
(Link)
oi, tāds jautājums man nav trāpījies vēl :)
[User Picture]
From:[info]basta
Date:June 12th, 2009 - 01:05 pm
(Link)
žestus izmanto arī citi transp.līdz.vad, tamdēļ čerez ž. bez rokas saliekšanas ir gandrīz neiespējami parādīt labo pagriezienu.
[User Picture]
From:[info]minchux
Date:June 12th, 2009 - 01:22 pm
(Link)
Tev B kategorijas apliec. nav ? tad jau varētu izvairīties no šitā ekzāmena.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 12th, 2009 - 01:48 pm
(Link)
lūk, kā man nav dzīvē, tā nav :)
From:[info]kamatrilleris
Date:June 12th, 2009 - 03:18 pm
(Link)
Ja ir B pravas, tad ritenjoshanai neko vairaak arii nevajag?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 12th, 2009 - 03:20 pm
(Link)
ja nu vienīgi riteni.
From:[info]kamatrilleris
Date:June 12th, 2009 - 03:23 pm
(Link)
Es domaaju no sirdsmiera papiiriem :)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 12th, 2009 - 03:28 pm
(Link)
nevajag -ja ir tiesības braukt ar lielāku verķi, tad mazāki verķi tur automātiski iekļaujas :)

protams, šitajā testā var iepazīties arī ar tādu info, ka ar sūdīgām bremzēm braukt ir aizliegts, lukturiem jābūt priekšā pakaļā, un velosipēdiem paredzēta piekabe no aizmugures jāizgrezno ar sarkaniem atstarotājiem un nevienā citā krāsā. un vēl daudz interesantu tehnisku detaļu :)
From:(Anonymous)
Date:June 12th, 2009 - 03:58 pm
(Link)
Princips par lielāko verķu tiesību derīgumu mazākiem verķiem nav universāls - ar auto tiesībām ar motociklu braukt nedrīkst.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:June 12th, 2009 - 04:49 pm
(Link)
es jau neabsolutizēju. arī ar lidpilota papīriem nedrīkst vadīt visu kas mazāks :)
[User Picture]
From:[info]mandariina
Date:June 12th, 2009 - 06:56 pm
(Link)
ja ir B kategorijas apliecība, tad jādodas uz CSDD un viņi bez eksāmena iedod veloapliecību. bet it kā vajag to veloapliecību, lai vairāk papīri jāvadā līdzi.
[User Picture]
From:[info]minchux
Date:June 12th, 2009 - 04:04 pm
(Link)
nu tipa tā ir, bet pa šmigu ja brauksi ar velo, tad ments apturot tevi ar ričuku arī var atņemt B-tiesības btw

hackers counter system