ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2012-03-10 13:56:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par konkurences sūro cīnu
Ieejam lūdzu google.lv, uzrakstām "rotaļu laukumi" un pārsi reizes uzspiežam uz "MK Dizains" vai "Fixman" sponsorētajiem linkiem. Paldies. Un jā, es zinu ka esmu mazisks, riebīgs un visādi citādi slikts.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kakjis
2012-03-12 12:05 (saite)
nu pa asti tev! Uz e-pastiem jāatbild cik dienās? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]vikings
2012-03-12 22:28 (saite)
kur rakstīts, cik dienās jāatbild uz e-pastu? :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kakjis
2012-03-13 08:24 (saite)
nu nerakstīts likums ir, ka jāatbild 24h laikā kaut vai ar komentāru "esmu saņēmis, atbildēšu tad un tad"... elementāra pieklājība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]vikings
2012-03-14 19:48 (saite)
nav nerakstītu likumu. Ir tikai pieņēmumu, kurus iedomājamies balstoties uz savu audzināšanu, izglītību un aprobežotību!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]racoon
2012-03-14 21:54 (saite)
Man būtu ļoti svarīgi, lai Tu man uzrakstītu, vai atbildīgā persona ar Tevi ir sazinājusies vai nav. Vai jautājumi ir bijuši kompetenti (ne muļķīgi), vai izstrādātais piedāvājums adekvāts. Jo tiešām, budžets nav svarīgs, svarīgs ir serviss un tagad "ēnā" sēžot es varu godīgi uzprasīt - vai viss ir labi. Parasti, ja prasa aizpildīt klientu apmierinātības anketu, lielākoties cilvēki aiz cilvēkmīlestības saklikšķina desmit pluss. Nepelnīti, un tad es nevaru detektēt feilus darbībā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?