ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
Man būtu ļoti svarīgi, lai Tu man uzrakstītu, vai atbildīgā persona ar Tevi ir sazinājusies vai nav. Vai jautājumi ir bijuši kompetenti (ne muļķīgi), vai izstrādātais piedāvājums adekvāts. Jo tiešām, budžets nav svarīgs, svarīgs ir serviss un tagad "ēnā" sēžot es varu godīgi uzprasīt - vai viss ir labi. Parasti, ja prasa aizpildīt klientu apmierinātības anketu, lielākoties cilvēki aiz cilvēkmīlestības saklikšķina desmit pluss. Nepelnīti, un tad es nevaru detektēt feilus darbībā.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?