ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2009-08-26 11:22:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Lambda zonde. Kas tas tāds ir bļeģ?
Šarnīri. Ze seim, wtf?
Bremžu kluči. Tas tā kā būtu skaidrs.
Darbs. Tas arī.
Summa - 280 lati. Vot tas gan nav forši!


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]biezpientaure
2009-08-26 11:53 (saite)
nav tik traki, vismaz zināms ka tā lambada nav lēta.

a man?
- gofra (lunkans sūds no dzinēja uz izpirdēju)
- stingrs divu izpirdes trubu savienotājs
- eļļas litrs, ziepjūdens litrs un apkopes materiāls 1gab. (laikam melnā ķite)
+ darbs - glušaka remonts, ritošās apskate, apakšas nopūšana ar melno ķiti, gaismu un sveču pārbaude

kopā 140. Un vēl sola klāt 80 par sliekšņiem. Vot tā arī ir - viens gads pa lēto kā iepriekš, otrs kā šis - pa dārgo.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]zverj
2009-08-26 12:38 (saite)
Alternatīva ir sab. trans. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]biezpientaure
2009-08-26 12:54 (saite)
Rīgā - drīzāk tikai tramvajs.
Un ārpus pilsētas - tikai ja brauc viens un esi gatavs braukt ~2x ilgāk.

par izmaksām - kad es dzirdu par dīleru cilvēkstundām, rodas iespaids ka tur strādā nevis mehāniķi, bet kautkādi zinātņu doktori. Nu skaidrs, dārgās telpas ir jāatmaksā, bet nupat jau arī dārgo auto īpašnieki sāk mainīt pa vienam amītim. Tikai sūdīgi būs, kad pēdējie jēdzošie notīsies un paliks teorētiķi kuri ciparu nosaukt māk, bet sataisīt - skuju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?