ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2008-01-22 14:00:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
par 0,99LVL
0,99 LVL varētu būt pašmāju versija 14,99EUR dēvētiem arī par 99 frankiem. Nē, nepārprotiet, 99 franku filmu redzējis vēl neesmu un ne jau par filmām vai spranču reklāmistiem būs šis apcerējums. Apcerējums būs par Jums, tiem kas te, un tiem tur, kas ārā.
Šodien uzdūros vienam cibas apcerējumam par "reklāmas aģentūru", nu to tur, kuru vārdā nedēvē, un "izdevību grozu", to pašu, kuru pēdējās ētikas paliekas liedz piesaukt ar visiem rekvizītiem. Pirms tam biju pārskrējis ar acīm pār citiem apcerējumiem ar, nu tiem, kuri par "augsto", "morālo" un visādi citādi skaisto vēsta. Jā, ir cilvēkam sirdsapziņa, kolektīva pat. To pašu var teikt par pašcieņu un stāju ar. Ir, ir CILVĒKAM stāja. Tiešām, no, for real!
Nav ļaunāka izgudrojuma par reklāmu. Nu nav, pat ūdeņraža bumba nenodara tik daudz posta cik reklāma. Tā ir zemiska, pretīga, tai nav morāles un ētikas. Tā glaimo un pārdod. Tā grūž cilvēkus bezdibenī. Jā, tiešām, ūdeņraža bumba nerada tik daudz posta cik smaidoša mājsaimniece, kura stāvot uz zilu debesu fona, pār kurām laižas balti baloži tur rokās veļaspulveri un noglāsta mazulim galviņu. Pretīgi taisni metas.
Par reklāmu man vairāk riebjas šie reklāmas noliedzēji. It īpaši šie "bijušie reklāmisti" vai vēl trakāk - "esošie". Aš jau iepriekš pieminētā aspidastra - es nespēju izciest šos melus, samākslotību, šo kalpošanu kapitālismam un tāpēc es tagad dzeru, vai tāpēc es pametu darbu. Jā, spēks un cieņa bļe! Tagad es būšu intelģents. Es nekalpošu nevienam naudas dievam vai pretīgajai reklāmai, es būšu žurnālists, folklorists, rakstnieks, ........ (ievietot vārdu pēc savas izvēles)! Tagad es rakstīšu par kultūru piemēram. Un savukārt es nelikšu nevienu reklāmu nevienā kultūras avīzē vai slejā, lai tā nosprāgtu! Es netaisīšu nevienu cenu akciju, lai bez darba palikušais plukata varētu pa lēto nopirkt pastēti.
Šiem intelģentīšiem, augsti morālajiem kropļiem un visiem pārējiem vajadzētu saprast vienu vienkāršu parunu - nešpļauj kāpostos! Katrā industrijā ir par ko paķengāties, arī reklāmā. Un kā par brīnumu reklāmu izķengā visvairāk. Reklāmā un šovbizā grib strādāt bezmaz vai visi, apdirst arī grib gandrīz visi un tie lielākie apdirsēji ir tieši "bijušie". Kāpēc bijušie? Vot interesants jautājums. Par kritiķiem parasti kļūst caurkrituši mākslinieki, visticamāk ka reklāmu visvairāk apdirš tie, kuriem tur vissliktāk gājis, koa?
Atgriežoties pie kāpostiem. Ja kādu no gudrimeļiem neaizķēra, tad paskaidrošu - tu sūd esi atkarīgs no visiem, arī no reklāmas. Un ja mēs pasaveramies uz barības ķēdi, tad tās virspusē esmu es, pēc tam haizivis un savvaļas plēsēji, pēc tam cilvēks, pēc tam zālēdāji, pēc tam mazie grauzēji, pēc tam mazākās dzīvības formas, augi, pēc tam aļģes, tad planktons, tad baktērijas, tad ieži un derīgie izrakteņi. Pēcāk izdedži, molekulas , atomi un nanodaļiņas. Un tikai pēc tam nāc Tu manu dārgo draudziņ, tu, kas visu laiku maina darbu, runā par augsto, cēlo, bet neesi spējīgs pat bulciņai ar kāpostiem nopelnīt. Bēdīgi, bet fakts. Un tāpēc es ļoti vēlētos palūgt visiem tiem, kuri apkārušies ar tārbiņām daino rīgas lētākajās dzertuvēs par reklāmas kaitīgumu un zemo ētiku vienreiz aizvērties, novērtēt sevi un savu stāvokli gana kritiski un nobeigumā izdarīt pašnāvību ar sērskābes klizmas palīdzību.

Kāpēc 0,99LVL, a vot tāpēc, ka tas bija lētākais skābulītis kuru piefiksēju piemājas maksimā un kuru tik kāri pakampa kārtējais kedaiņu bariņš, lai izkostu tur pat, pie tā paša stienīša kur piesien suņus.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]jollka
2008-01-22 14:17 (saite)
Nja... būt atkarīgam no reklāmas noteikti ir skaisti...
Bet pretīgi ir būt atkarīgam no idiotiem, un briesmīgi būt atkarīgam no reklāmas, kura atkarīga no idiotiem, kuri tic, ka no viņiem visi ir atkarīgi...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]antuanete
2008-01-22 14:20 (saite)
Skaisti!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]racoon
2008-01-22 14:23 (saite)
re re, jau panesās.
Idioti->Reklāma->Idioti->Reklāma
Un ja mēs runājam par šiem "idiotiem", ar ko es saprotu "izdevības groza" turētājus, tad nekas cits neatliek kā vien viņus pieciest, neatkarīgi no tā vai tā ir blonda SZF kaza vai nobarots vepris - valdes priekšsēdētājs. Tas ir Tavs darbs, ko pats esi izvēlējies. Vilku barā esi - gaudo līdz. Un nav ko te tagad tēlot cēlo, pārāk stāvošo, kas varēja aiziet no ideiotiem, lai par tiem varētu ķengāties no malas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]jollka
2008-01-22 14:35 (saite)
Man mans darbs, starp citu, patīk :)
"Izdevību groza" turētājs ir baigi OK vecis, problēma ir tekstiniekā vai koncepcijas izstrādātājā, un arī tikai tādā gadījumā, ja viņš patiešām uzskata, ka radījis ko īpašu :)
Ja cilvēks svēti tic tam, ka priekšmets ir dzīvāks par cilvēkiem, kas jamo radījuši, vai tam, ka attēls ar mazu bērnu vislabāk piesaista potenciālus kokzāģētavu pircējus, vai ka sieviete bikini ir visu laiku efektīvākais un viltīgākais klientu piesaistošais reklāmas elements - tad jā! Viņš ir idiots! Piedod... :)
ļoti žēl, ka esi mani tik sāpīgi pārpratis, par labu reklāmu sliktu vārdu nekad neteikšu. Par muļķīgiem cilvēkiem gan, par tiem augstās domās neesmu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]jollka
2008-01-22 14:38 (saite)
Ak jā. Neatceros, kad Rīgā pēdējo reizi redzēju LABU reklāmu. Un tu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]king
2008-01-22 19:26 (saite)
un kas ir LABA reklāma?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?