Es varbūtās nemāku izteikties tik daiļrunīgi un iespaidīgi kā dažs labs skribents vai literāts, bet tomēr pacentīšos. Tātad, iepazīstoties ar publikācijām šāsdienas lielākajos laikrakstos, es saņemu pretrunīgas ziņas -"Naida Orģija" versus "Geji izraisa nekārtības Rīgā". Nav neviena objektīva viedokļa, tikai tendenciozi raksteļi kuros aizrokās līdz sazvērestības teorijām varas gaiteņos.
Vai lūdzu nevar šo lietu novienādot līdz - notika tas , tur un tur, tik cietušo, tik gavilējošo. Un alles. Bet nē, katrs par savu pienākumu uzskata vai nu nosaukt kādu par pidaru vai nu par tumsoni.
Manis pēc ir tā, ka valkā jidritvai kociņ to savu varavīksnes karogu, apmeklē klubu brīvi domājošiem "Purvs" un regulāri satiec savu proktologu, vai arī nēsā T-kreklus ar "No Pride", dzer svētīto ūdeni un Ļeģajeva pavadībā krīti ģībonī par ģimenes vērtībām, kreisajā saujā sažņaudzot "krītiņu"*
Jobannij rod bļe, abi labi, gan peģiki un viņu atbalstītāji, gan rējēji un sūdu svaidītāji. Demokrātija, Jūsu- intelektuāļi, filozofi, skribenti un citi prātvēderi, tik mīļi valkātais vārdelis, kurš iemieso sevī apziņu, ka katram ir tiesības uz to , šo vai vēlkautko.
Tātad, ja vieniem ir tiesības valkāt varavīksnes kreklus un smaidot rādīt kamerā fakuci, tad kāpēc gan otri nevarētu valkāt savus No Pride tēkreklus, lai kāds smalkāks tamdēļ patētiski nesmaktu nost?
Kāpēc ir viena LABĀ domāšana un viena SLIKTĀ? Tjipa leģionārs slikti, pediņš labi, krievu skolnieks neitrāli? Koa? Aizejiet uz LU SZF, uzmeklējiet Andri Runci un palūdziet literatūras saraktu priekšmetam demokrātijas vēsture un pamati, izlasiet 200kg grāmatu , ak pareizi, jums jau pietiek ar simts gramiem, un tad pļūtījiet.
Jā, un man ir tiesības pielūgt pat savas galošas, ja vien es to vēlos.
Un vispār, manis pēc diršat ko gribat, priekš manis Jūs tā pat esat skaitļi tabulās, patērētāji ar definētu pirktspēju.
*Par krītiņiem mēs pamatskolas laikā saucām izkaltušu, baltu , suņa sūdiņu.