ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2005-03-07 14:30:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par “poļiķiku”. Part two.
Labi, ne tik daudz par poļiķiku, cik par aģitācijas instrumentiem. Tiem, kas kaut nedaudz ir iepazinušies ar likumu “par priekšvēlēšanu aģitāciju” vai kā viņu tur precīzi sauca, būs skaidri zināms tas, ka visām partijām ir noteiktas kvotas, kādos apmēros var izvērst savu aģitāciju, visam jābūt caurspīdīgam u.c. tufta, nu tjipa , lai SOV un SOS visiem būtu vienāds utt. Nu labi, izmantojot prātīgu cilvēku pakalpojumus ,un lietojot monitorejamos mediju kanālus, SOV var palielināt nepalielinot SOS. Nu tjip, tas jautājums pie manis un līdzīgajiem, bet mēs maksājam pārāk dārgi, lai kāds gribētu šķirties no līdzekļiem, pretīm saņemot apjomīgu ppt. failu ar tuftu, kur tiek apstāstīts, ko, kā, kapēc, un ka vidējais patērētājs vispār ir idiņš : )
OK, ne jau par mozgojebalovkas tūļiem gribēju pavārsmot. Drīzāk jau par relatīvi primitīvu, bet tajā pašā laikā diezgan efektīvu manevru, kuru izspēlēja mūsu draugi no “Latvijas Kalves”.

So, kā izrādās cilvēkiem, dzīvojot Jūrmalā ilgāk par pieciem gadiem, rodas garīga saikne ar pilsētu, kura materializējas nevaldāmā vēlmē darīt labu pilsētai un tās iedzīvotājiem. Pirms četriem gadiem bija “Rīgas pašpuikas” tēls, tagad gādīgs ģimenes tēvs un norūpējies jūrmalnieks. Cepuri nost viņa piarščikiem, kuri točna sab-bu uzskata par pēdīgajiem lohiem : ). Labi, Kalnozols jau nav tas draņķīgākais variants, kurš tā pat kā Eižens Cepurnieks sevī ir atklājis jūrmalnieku.
Tagad par aģitācijas instrumentiem. Kā jau teicu, neviens nevar močīt savu aģitāciju cik vien maks var pavilk, jātur sevi grožos un ir risks nepaspēt tautai pastāstīt par visiem labajiem nodomiem un iecerēm. Tad talkā nāk “speciālistiņi”, kuri saka, a nahuj komunicēt partiju? Nahuj komunicēt personāliju, ja var salinkot personāliju ar tās uzņēmumu, it īpaši izmantojot uzņēmuma nosaukuma līdzības un radniecību ar konkrēto personāliju, un vēl piedevām kapāt to par komercreklāmas cenu izvairoties no piemērojamajiem cenu koeficientiem politiskajai reklāmai. Ja kāds nav īpaši apdāvināts un joprojām nesaprot par ko es muldu , tad lasi uzmanīgi. Vakar gandrīz ar savu desmaizi aizrijos, ieraugot reklāmu, kur celtniecības uzņēmums “Kalnozols” piedāvā izglītību, darbu saliedētā komandā, dažādās pasaules malās , tas viss rezumējās stabilā ģimenē un tās vērtībās. Attiecīgie kadri ar “kārtīgu letiņu”, monumentālām būvēm un ģimeni ar diviem bērniem. Perfekti, tikai žēl ka primitīvi.
Balso par “Latvijas Kalvi” un Kalnozolu par Jūrmalas mēru. Viņam rūp, un viņš tā pat kā viņa korišs Rīgā neļaus zagt!


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]puce
2005-03-07 14:34 (saite)
oi, bļāviens, es ar vakar par šito pukojos. Ļaužus par muļķiem uzskata... reklāmisti, ibio! :-DDDDD neba jau pats Kalnozols šito izdomāja, jādomā..

(Atbildēt uz šo)


[info]waits
2005-03-07 15:01 (saite)
Da visi viņi, pimpisi ņemytije, sākuši patriotiski smirdēt. Vienu otru purnu es atceros saistībā pat ar 10 gadu veciem skandāliem. Nekas nemainās - naude līp pie abi roki un ne jau nopelnīta.

Offtopiks.
Zaļūksnis un Pilsums - vot, tie ir klauni.

(Atbildēt uz šo)


[info]markizs
2005-03-07 15:15 (saite)
vienk jādibina martini people partija un miers. būtu interesanti izmēģināt dažādas smadzeņu skalošanas programmas uz miermīlīgo cilvēku galvām. galu galā, ar ko mēs sliktāki par šiem 'keksiem'

(Atbildēt uz šo)

(Nodzēsts puksts)
Re: a vot man vsjo liekas,
[info]racoon
2005-03-07 15:21 (saite)
Nu lielajām partijām, kuru pārziņā ir kāda avīžele protams ir savs speciālais praiss. Bet ar mediju nesaistītai partijai - polit.rekl. uzcenojums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]scibologs
2005-03-07 15:24 (saite)
aha, atceros apsaras "reklāmu" pa puslapu kautkādā dzeltenā žurnālītī par diviem keksiem, kas kandidē, ir baigie monstri un starp citu (precīzi viens teikums) dzer zaļo (vai kādu nu tur) tēju.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?