Vkr iemēģināju ar auto uz bd, tālāk ar velo uz darbu (jo vakarā vajadzēja auto, lai tiktu ar bērna velo uz BKSB - ar sabiedriskajiem visu dienu īsti nav opcija, bet ar savu velo aizvest bērnu un vēl viņas riteni - tur man trūkst kaut kādu iemaņu :D).
No vienas puses - reāli besīgi un čakarīgi cilāt to velo augšā uz mašīnas, siet klāt, mēģināt nenogāzties ar to visu lejā vai uz auto jumta, no otras - kad tu uzbrauc uz Vietalvas ielas, a tur viss stāv no Nīcgales ielas krustojuma līdz pat Matīsa ielai, protams, ir forši ar velo paripināties tam visam pasākumam garām, nevis nīkt stundu ilgā korķī.
Tādā ziņā, Deglava tilta slēgšna vismaz atturēja mani braukt ar auto iekšā centrā. Bet nu es jau neesmu gluži latvietis parastais ar savu veļļošanu pa ziemas saliem un sniegiem ar bērnu uz bd un tādiem ierastiem braucieniņiem uz Bausku ar velo u.tml. Jau 4dien un 5dien novērotais tajā posmā lika domāt, ka latvietis parastais drīzāk tiešām stāvēs 2h korķī (patiesībā vairāk, ja vēl atpakaļ jātiek vakarā, bet tad cik novērots, korķi ir vēl lielāki), nekā kaut ko pārplānos savos loģistikas ieradumos.
Novērojumi braukājot 1,5 mēnešus posmā darbs - bd ar auto liecina, ka ar auto šis ~7km posms aizņem ~20-55minūtes. Kamēr ar velo: ~20-25minūtes. Tālāk uz mājām - līdzīgi. Plus ar auto vnm braucot es pēc iespējas centos braukt nesakarīgos laikos - nu tur uz 10iem uz centru, uzreiz jau pēc 16iem - prom, lai nestāvētu propkās. Ja brauktu "normālā darba laikā", tad tak tur bez 2h posmā bd - darbs - bd vispār neiztiktu. Un tad jau vēl tālāk uz mājām jātiek.