pollija ([info]polija) rakstīja,
@ 2018-02-28 22:49:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:auto

nu aķu spečuki - vai tiešām jauns aķis TIK ātri var nosēsties pastāvošajos laika apstākļos?
2dien no rīta ieliku. 2dien izbraucu uz&no darba, pa ceļam dārziņā atstājot&savācot bērnu. Šovakar jau knapi piešķīlu.
Nu nebija tur nekādi 12,7Volti jau nopirkšanas dienā (testeris samērīja 12,63V). 2dien vakarā attiecīgi samērīja 12,5V un vēl vēlāk 12,4V jau.. Nu ok - bija auksts, bet tak TIK ātri tam spriegumam kristies nevajadzētu, ne? Pie 12,1V jau elektrolīts sasalst pie -7 - -20C galu galā..
Piedarbinātai tukšgaitā ir tie ~14,5V uz klemmēm, bet domāju, ka ieslēdzot standarta ziemas rijējus - stiklu apsildi, pūtēju uz stikliem, gatavs būtu. Nepiedarbinātai būtībā vienīgais, kas rij, ir signalizācija.. Vismaz teorētiski. Es pat pečku braucot knapi, knapi slēdzu..

Karoče tā kā rītdien arī izskatās, ka BD nespīd, jo tak tās plīsušās trubas, tad iedevu mašīnu draudzenei, kas atceļā no darba un treniņa aizdzina pie sevis mājās, kur garāžā varētu uzlādēt, neņemot nost aķi no autiņa. Un tad 5dien no rīta pa ceļam uz darbu atdzīt man atpakaļ..

Vēl jautājums - mok sveces pie vainas, vai arī kāda cita vaina (tpc, ka gāze?), ka pie starta slāpst nost - tb nostartē un brīžam pat nepagūstu nospiest gāzes pedāli kā jau norīstās un viss.. Otro reizi darbinot gandrīz noslāpa ar visu pedāli, bet tad tā kārtīgi sagāzēju un aizgāja..



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]scope
2018-03-01 08:24 (saite)
Pečka jau īsti nerij elektrību, tik cik nabaga ventilators, bet tā ir sīcene salīdzinot ar stikla apsildi, kuru var arī neslēgt.
Vai ģeneratora siksna klusa vai arī pie slodzes mēdz čīkstēt?
Tik ātri tā kā nebūtu jāizlādējas, ja vien pie šķilšanas nav baigi ilgi zāģēts un pēc tam ļoti maz braukts. Ja ir luste pašai meklēt, tiešām sāc ar patēriņa(mA) noteikšanu, kad auto stāv (kā tur bija, jāmēra laikam dažas minūtes pēc izslēgšanas, kad visi bloki aizgājuši gulēt). Moš kaut kur kāda lampiņa neizslēdzas.

P.S. Tev tak bija benzīns, tam būtu jāšķiļās gandrīz vai pofig par mīnusiem.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]polija
2018-03-01 08:35 (saite)
oj - es tak nejēdzu nekur neko noteikt.. Sīga tak TIK traki nerij. Plus vēl pamanīju, ka kkāda sarkana lampačka/diode mirgo pie radio - hz kas tā tāda..
un tur jau tā lieta, ka ar benzīnu tak vajadzēja ar 2 dienas vecu aķi bezmaz no pus-apgrieziena lekt. Zāģējusi gan ilgi neesu. Vai nu ir vai nav. Ja ikurāt dažās sek nelec, tad arī nezāģēju, griežu nost un mēģinu vēlreiz pēc laika.. Šoreiz gan tā nesanāca, bet neteiktu, ka baigi labi leca..
Draudzene redzēja šito noslāpšanu un piesauca savu bračku, kam pašam serviss pieder, kas kko teicis šādos keisos par svecēm, bet ko ta es tur saprotu.. Mok tas bračka varēšot uzmest aci, ja būs šovakar tur viņas mājās, bet nu nez.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2018-03-01 11:58 (saite)
Ja servismens, tad jau ir cerības, ka kaut ko ieteiks vai salabos.

Ja jau voltus nomērīji, tad jau vari arī pārslēgt multimetru ampēru režīmā un, noņemot vienu akumulatora klemmi, ķēdē pārbaudīt, cik tad mA tur plūst.

P.S. Man te kolēģis, kam auto apgāzēts, teica, ka šitajos mīnusos, kad ir pārslēdzies uz gāzi, bet vēl nav baigi iesilis, pie "gāze grīdā" auto rijas ciet un slēdzas atpakaļ uz benzīnu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]polija
2018-03-01 14:35 (saite)
ā nē - šitā man nav - braucot smuki brauc uz gāzi, bet man tā sistēma tāda, ka uz gāzi pārslēdzas tikai, kad motors iesilis, automātiski pats viss.. Un, ja pārslēdzas, tad arī strādā smuki un nerīstās. Cita lieta, ka šis tur iespējams visu laiku mēģina slēgties (neesmu pārliecināta, bet minu)..
Bet nu liela daļa vainas izrādās svecēs - iečekoju, ka šamās mainītas pirms ~35k km :D Tgd tik jāieservisojas citā servisā tās mainīt, jo šite džeks ateicis, ka neķimerēšoties pa subāru meklējot, kur ir sveces :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?