nu aķu spečuki - vai tiešām jauns aķis TIK ātri var nosēsties pastāvošajos laika apstākļos?
2dien no rīta ieliku. 2dien izbraucu uz&no darba, pa ceļam dārziņā atstājot&savācot bērnu. Šovakar jau knapi piešķīlu.
Nu nebija tur nekādi 12,7Volti jau nopirkšanas dienā (testeris samērīja 12,63V). 2dien vakarā attiecīgi samērīja 12,5V un vēl vēlāk 12,4V jau.. Nu ok - bija auksts, bet tak TIK ātri tam spriegumam kristies nevajadzētu, ne? Pie 12,1V jau elektrolīts sasalst pie -7 - -20C galu galā..
Piedarbinātai tukšgaitā ir tie ~14,5V uz klemmēm, bet domāju, ka ieslēdzot standarta ziemas rijējus - stiklu apsildi, pūtēju uz stikliem, gatavs būtu. Nepiedarbinātai būtībā vienīgais, kas rij, ir signalizācija.. Vismaz teorētiski. Es pat pečku braucot knapi, knapi slēdzu..
Karoče tā kā rītdien arī izskatās, ka BD nespīd, jo tak tās plīsušās trubas, tad iedevu mašīnu draudzenei, kas atceļā no darba un treniņa aizdzina pie sevis mājās, kur garāžā varētu uzlādēt, neņemot nost aķi no autiņa. Un tad 5dien no rīta pa ceļam uz darbu atdzīt man atpakaļ..
Vēl jautājums - mok sveces pie vainas, vai arī kāda cita vaina (tpc, ka gāze?), ka pie starta slāpst nost - tb nostartē un brīžam pat nepagūstu nospiest gāzes pedāli kā jau norīstās un viss.. Otro reizi darbinot gandrīz noslāpa ar visu pedāli, bet tad tā kārtīgi sagāzēju un aizgāja..