Pērkons ([info]perkons) rakstīja,
@ 2010-08-24 18:15:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Vot, palasīju te lietotāja [info]affair cepienu par aizvainotajiem autobraucējiem.

Brīdī, kad vismaz 90% šoferīšu ievēros vienu no CSD noteikumiem, proti — vadītājam, veicot pagriezienu, jādod ceļš gājējam, kurš gatavojas šķersot brauktuvi — varētu sākt uzklausīt žēlabas.
Lielākajai daļai šis punkts aizmirstas tūlīt pēc iziešanas no CSDD kantora ar siltām korkām kabatā.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]rasbainieks
2010-08-24 19:03 (saite)
nu irlā nav atšķirības, vai uz brauktuves izbrāžas skrienošs gājējs un neskatās ne pa labi ne pa kreisi, vai to pašu izdara velosipēdists. tāpēc ir noteikumu punkts "pārliecināties, vai šis manevrs ir drošs", kurš attiecas uz abiem - no mana, velosipēdista viedokļa irlā tas izpaužas kā acu kontakts ar autovadītāju pirms zebras. kā arī neredzu problēmu braukt pāri regulējamam krustojumam, kamēr pa to iet arī gājēji.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]black_data
2010-08-24 20:35 (saite)
Es vienā komentārā jau minēju, ka likums ir taisīts līdzinoties pēc stulbākā satiksmes dalībnieka. Autovadītājus no velosipēdistiem, un velosipēdistus no gājējiem tomēr atšķir viena būtiska lieta, kas traucē viņiem būt uz vienas plaknes - ātrums. Tas velosipēdistus arī atšķir konkrētā situācijā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2010-08-24 22:59 (saite)
tieši tāpēc gan gājējam, gan velosipēdistam pirms braukšanas pār zebru ir jāpārliecinās par drošību, kas nozīmē sabremzēties :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?