24 August 2018 @ 05:45 pm
skaistumkopšana un sadzīve  
Džemma vakar runāja stendapā par to, ko sievietēm nevajadzētu darīt, lai vīriešiem nebūtu pretīgi un lai viņus neatgriezeniski netraumētu. Un tad minēja tās nedaudzās lietas, ko vīriešiem nevajadzētu darīt, lai sievietei nebūtu pretīgi. Un viena no tām bija - negriezt kāju nagus tā, lai tie krīt uz grīdas, un pēc tam tos nesavākt.

Es pēdējā laikā kāju nagus parasti griežu, sēžot virtuvē uz ķeblīša un turot kājas virs misenes, tiesa, reizēm nagi tomēr nokrīt uz grīdas.

Un es zinu, ka šim ir iespēja jūs neatgriezeniski traumēt, jo kāds man jau reiz pateica, ka tas esot pretīgi, bet es ziemā mēdzu tīrīt zābakus ar trauku dvieli. Ar trauku dvieli, ko es jau grasos likt netīrajā veļā, protams. Un es nesaprotu, kas tur pretīgs. Trauku dvieļus taču pēc tam es mazgāju 90 grādu temperatūrā. Tāpat es mēdzu vēlāk dzert no krūzītes, kurā esmu ar vārošu ūdeni aplējusi menstruālo piltuvi.
Bet tas laikam mans autisms. Iztrūkst kaut kādas "sajūtas" par robežām. Te es vispār varētu izmantot intelektuāļu vidū populāro argumentu, ka tādas robežas ir "nezinātniskas" (tb, nekādu baciļu uz tā dvieļa vēlāk nav, nekādu asiņu tajā kafijā arī nav). :D
 
 
( Post a new comment )
Heda[info]heda on August 24th, 2018 - 06:14 pm
Hm, nekad neesmu sapratusi ņemtni tieši ap kāju nagiem. Daudz neestētiskāk un nehigēniskāk šķiet, kad ņemas vīlēt roku nagus, ka put vien (tas redzēts pat birojos un metro).
(Reply) (Thread) (Link)
kašķīša dzirnaviņas: sunetra sastrīna[info]romija on August 24th, 2018 - 06:28 pm
Man atkal pilnīgi vienaldzīga ir kāju nagu griešana (ja tie tiek savākti, protams) un roku nagu "putināšana". :)
Man riebumu spēj uzdzīt nespodri (mazliet lipīgi trauki) un galda piederumi.
Un ar trauku dvieli es zābakus arī nespētu noslaucīt. :D
(Reply) (Parent) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on August 24th, 2018 - 06:28 pm
Tieši tā.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on August 24th, 2018 - 06:36 pm
Man gan ar jebkādām ķermeniskām pieredzēm ir tā, ka ar lielāko daļu cilvēku negribu nonākt tām pārāk tuvu. Bet, ja man kopumā nav sajūtas, ka gribas ieturēt gana lielu distanci, tad nagi arī netraucē, ja tiek savākti. Un es arī nesaprotu, kas nagos tik īpašs.
(Reply) (Parent) (Link)
mama drama[info]virginia_rabbit on August 24th, 2018 - 06:36 pm
man arī nav problēmu ar saviem nagiem un sekrētiem. bet uz otra cilv nagiem vai matu kumšķa ir biški nepatīkami. tad atkal es visu laiku mazgāju kādam kakainu dibenu, kādi vēl nagi n shit.
(Reply) (Thread) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on August 24th, 2018 - 06:53 pm
Man patiesībā pašai diezgan daudz kas šķiet pretīgs. Es vienk., dzīvojot viena, esmu pieradusi, ka varu darīt, kā gribu, un nevienu tas netraucē. Man šobrīd grūti iztēloties, vai es, piemēram, dzīvojot ar kādu kopā, justos komfortabli mērcēt piltuvi kādā no traukiem, kas tiek lietoti ikdienā.

Es, iespējams, darītu to slepeni, jo agrāk jau esmu slepeni tīrījusi zābakus ar trauku dvieli. :D
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on August 24th, 2018 - 07:01 pm
tb - es vairāk šo ierakstu biju domājusi par tēmu "manas sadzīves prakses iespējams tiešām ir pretīgas" :D
(Reply) (Parent) (Link)
briinumcepuminjsh[info]french_mime on August 24th, 2018 - 06:59 pm
Relatable. Es nemazgāju augļus un dārzeņus bieži, izņemot tad, ja viņi ir obviously ar zemi vai smiltīm, jo nu I'm pretty sure I can handle it.
(Reply) (Link)
honeybee[info]honeybee on August 24th, 2018 - 07:04 pm
Ciba nav īstā vieta, kur par to reflektēt, labāk ciemiņam virtuvē pie tikko uzlietas tējas/kafijas

Citādi attālināti jau visiem ir tāda intelektuāla reakcija :D
(Reply) (Thread) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on August 24th, 2018 - 07:11 pm
Es mēdzu par to reflektēt, tāpēc jau reizēm uzzinu, ka tas ir pretīgi. :D
(Reply) (Parent) (Link)
Hedera helix L.[info]hedera on August 24th, 2018 - 07:20 pm
Ai, es vispār esmu sušķis, kamēr nav antisanitāras lietas, tikmēr ir ok. Ja nebūtu sušķis, tak nevarētu arheoloģiskajos izrakumos strādāt.
(Reply) (Thread) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on August 24th, 2018 - 07:45 pm
Man reāla netīrība liekas diezgan pretīga, lai gan bieži nav spēka to novērst. Bet šeit aprakstītais jau nav reāla netīrība, tā ir iztēles problēma drīzāk. :D
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Hedera helix L.[info]hedera on August 24th, 2018 - 07:50 pm
Nu ja, it sevišķi par to trauku lupatu vai krūzīti. Nogriezti nagi uz grīdas var būt reāla problēma tad, ja patīk staigāt basām kājām. Tādēļ es parasti nagu griešanu ieplānoju tieši pirms grīdas slaucīšanas.

Man jau arī netīrība un nekārtība nekādu sajūsmu neizraisa, bet nerada arī paniku.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on August 24th, 2018 - 07:58 pm
Nagus es parasti saslauku. Man vispār virtuves grīda kļūst netīra ekstrēmi ātri, un es staigāju ar basām kājām, ja vien nav pārāk auksti, tāpēc grīdu slauku pat relatīvi bieži.

Nekārtība man ne tikai netraucē, bet pat rada sajūtu, ka "es esmu mājās", bet netīrība tiešām nepatīk, vienkārši bieži nav spēka vai vienk. ir slinkums uzturēt vidi tīru.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Hedera helix L.[info]hedera on August 24th, 2018 - 08:00 pm
Man ir ļoti cieti nagi, tādēļ jālieto knaiblītes, un tad jau bieži nevar "noķert", kurā virzienā kāda naga šķemba aizlidojusi, tādēļ tik vai tā nākas slaucīt visu grīdu.
(Reply) (Parent) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on August 24th, 2018 - 11:50 pm
Tāda veida robežas tiešām ir nezinātniskas un tāpēc atmetamas.
(Reply) (Link)
dominika[info]dominika on August 25th, 2018 - 09:07 am
Vienīgais, kas man šajā uzskaitījumā liekas tāds, ko es nevarētu darīt, ir slaucīt zābakus ar trauku dvieli. Jo nu ārs un trauki tomēr liekas kaut kā nesavienojami... zābakiem man ir atsevišķa slaukāmlupatiņa. Toties ar trauku dvieli mēdzu slaucīt visas virsmas virtuvē. Man gan ir visāds citādas "robežas", tas, kā es gribu, lai lietas manā mājās notiek, piemēram, konkrētas vietas, kur lietām jāstāv utml. Par to reizēm sapiktojos uz draugu, kad viņš kaut ko nav nolicis vai izdarījis tā kā manuprāt jābūt. Kaut gan būtībā tie ir sīkumi, nevaru noturēties. Nez kādas kaites pazīmes tās ir. :D
(Reply) (Thread) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on August 25th, 2018 - 02:34 pm
Es pēc Mērijas Duglasas varētu ļoti labi izanalizēt robežas, kas neļauj savienot zābakus ar traukiem. Vienk. es tādas neizjūtu. Un man arī nav nekādas lupatiņas zābakiem, nezinu, kur tādu var dabūt. :D. Es vispār apavus tīru ļoti reti, jo man tas neliekas svarīgi, un es esmu pārāk slinka.

OFT, vai mums šodien nebija jātiekas? Es tikko piecēlos.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
dominika[info]dominika on August 25th, 2018 - 06:41 pm
Slaukāmlupatiņa = vienkārši lupata no veca t-krekla vai kā tml. Es vienmēr novalkātas drēbes sagriežu putekļu lupatās, neies taču tērēt naudu pērkot īpašas lupatas putekļu slaucīšanai, tas būtu absurdi.
Runājām par tikšanos, bet es arī visu dienu esmu noslaistījusies pa māju, mēģinot uzrakstīt pieteikuma vēstuli vienam darbam, kas man interesē. Tad jau tiksimies grāmatu ballītē rīt. Es nebūšu visu izlasījusi, jo atkal tikai šīs nedēļas sākumā saņēmu grāmatu un lai gan tā ir ļoti plāna neesmu paspejusi izlasīt. Bet es tik un tā nākšu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on August 25th, 2018 - 06:43 pm
Jā, es pēc sava komentāra uzrakstīšanas pati to izdomāju, tā taču es tieku pie grīdaslupatām. :D

Ok, tad līdz rītam.
(Reply) (Parent) (Link)