smīns - aptauja
Bija vai ir saistība ar mani momenti / burti / spainis / golf club / hitchhikers / kults.lv / siets / 36.lv / ljp.lv / Ēku saimnieks
15.2.05 11:20
aptauja

labrīt!

es esmu sajutis nelabu smaku. golfs ož. tā dēļ esmu spiests tagad braukāt ar vel 5 gadus vecāku un pilnīgi ārprātīgu golfu, kas gan ir labāk par Ikarusu, piemēram:) bet nu enīveiz - sadomāju aplūkot situāciju. ko es varētu iespējams atļauties, kas man patiktu utt. ir izkristalizējušās pašlaik apmēram 5 auto modeļi. tad nu izlēmu veikt aptauju.

Upd.: ak jā - galvenā piebilde - gribētu dzirdēt tos kritēriju labprāt:)

Piebildes:
1) modeļiem mēdz būt vairākas paaudzes. lai nebūtu pārpratumu ar to, ko es domāju, tad visi domātie auto ir apskatāmi
Audi A3
a3
BMW 520
bmw
Ford Focus
focus
Honda Accord
accord
Honda Civic
civic
Mitsubishi Galant
galant

2) vērtējums var būt balstīts uz materiāliem, tehniskiem, vienkārši subjektīvas patikšanas vai jebkādiem citiem kritērijiem. nu piemēram, kas man piestāvētu labāk.

3) ja ir vēl kāda spīdoša versija, būšu ļoti priecīgs to dzirdēt

Poll #6077 auto
Open to: All, results viewable to: All

Kurš no šiem man būtu, iespējams, labāks?

View Answers

Audi A3
2 (14.3%)

BMW 5. sērija
0 (0.0%)

Ford Focus
4 (28.6%)

Honda Accord
5 (35.7%)

Honda Civic
5 (35.7%)

Mitsubishi Galant
5 (35.7%)



68CommentReply Add to Memories Email this entry to a friend

pink_dust
pink_dust
Domuzīme
15.2.05 11:48

Man patīk visas, tik pēdējā tā mazāk.. Lai gan grūti iedomāties tevi kā BMW īpašnieku/braucēju :)


ReplyThread
ns
ns
smīns
15.2.05 11:49

man arī liekas, ka grūti, bet es nezinu vai tik slikti būtu:)


ReplyThread Parent
cane
cane
cane
15.2.05 12:06

Tieshi taa. Es mieriigi vareetu iedomaaties Elvi jebkuraa no shiim mashiinaam.. iznjemot BMW. Pat iisti nezinu, kaapeec.


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 12:08

bet es gribu zināt, kapēc:) jo patiesībā es ka reizi visvairāk tagad uz sitiena gribētu tādu bembi. varbūt tapēc, ka visgrūtāk sevi tādā iedomāties:)


ReplyThread Parent
pink_dust
pink_dust
Domuzīme
15.2.05 12:09

Nu re, tad izlemts! Who cares, ko citi saka/domā?


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 12:10

I care:) ja tas ir kaut kas gana pamatots un labs:)


ReplyThread Parent
barbits
barbits
15.2.05 12:17

Tu esi hipijs. Ja brauksi ar BMW tev buus jaanoskuj mati:P


ReplyThread Parent
cane
cane
cane
15.2.05 12:20

Jaa, shitas ir vistuvaakais tam, ko es gribeeju teikt


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 12:23

ak jūs iesīksteņi:)


ReplyThread Parent
pink_dust
pink_dust
Domuzīme
15.2.05 12:08

Patiesībā jau - kā mašīnas, izskata, salona un rāviena pēc, man BMW tīri labi patīk, bet tā tauta, kas Rīgā ar tiem braukā :/


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 12:10

nu zīmodziņš ir, bet būtu diezgan stulbi tikai tā dēļ labu auto norakstīt. turklāt tas nav trešais bembis, uz kuru zīmodziņš ir vel vairāk attiecināms


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 12:25

labak pastasti, kas jums ar vīru tā par vienotību par Galant?:)


ReplyThread Parent
cane
cane
cane
15.2.05 12:35

Nezinu, kas manam cieniitajam ir ar to Galantu.. Bet man vienkaarshi pilniigi subjektiivi liekas, ka taa mashiina tev vislabaak piestaav.


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 12:38

ak tā. to es arī cerēju dzirdēt, jo cienītais teiks kaut ko par Mitsubishi rullēšanu in general manuprāt:) un kaut kādas detaļas, kādēļ, piemēram, piestāv labāk kā Accord?:)


ReplyThread Parent
cane
cane
cane
15.2.05 12:45

Accordu es liktu otrajaa vietaa.
Mani apsveerumi ir shaadi:
Audi zog. Pie tam shis, manupraat, nav smuks.
BMW - jau teicu.
Ford - nuuu.. ir ok, bet taa baigi nepavelkos.
Honda Accord - patiik.
Honda Civic - bija doma man pashai shaadu pirkt, bet pabraukaajoties neiepatikaas un smuka arii nav iipashi.
Galants - nu, piestaav tev vienkaarshi :)


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 12:56

gandrīz visas manas domas:) Audi ieliku aiz cieņas, apmēram:) BMW - kaut kas pašlaik pavelk, bet gan jau pāries:) Ford - nuuu ir precīzi teikts:) Vācijā pabraukājos un tā ka pārlaimīgs nebiju, bet ir ok price/performance. Honda Accord i labs. Civic arī, bet cilvēki te saka, ka priekš manis par mazu un vēl sazin ko:) Galantam man drausmīgi purns patīk:) baisi patīk:) iekšā pat neesmu sēdējis, bet ta spurns...:)


ReplyThread Parent

ns
ns
smīns
15.2.05 12:03

ha ha ha;P


ReplyThread Parent
barbits
barbits
15.2.05 12:17

Honda Forever;)


ReplyThread
ns
ns
smīns
15.2.05 12:23

es jau šos balsojumus pieskaitīju pirms pollu taisīju:)


ReplyThread Parent
barbits
barbits
15.2.05 12:27

:))))))


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 12:31

bet tev vairāk Civic vai Accord tomēr?


ReplyThread Parent
barbits
barbits
15.2.05 12:34

Accord


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 12:37

interesting. būtu domājis citādi. nu Accord ir pašlaik top2, bet gan jau ka mani samočīs un būs top2:)


ReplyThread Parent
nfoworm
nfoworm
ZXpower
15.2.05 13:02

Veciit - re kur mani komentaari:
1) A3 sucko - kaa jau [info]cane teica zog, kaa arii nav iipashi eerts - it sevishkji garaaka auguma cilveekiem kaa jebkursh Audi
2) BMW ir labs risinaajums, tachu vai tu esi gatavs maksaat par taa autinja remontiem? Regulaari braukaajot var naakties katru meenesi likt iekshaa diezgan labas summas, jo visas detaljas tam auto ir diezgan padaargas. Tad jau labaak izveelies 3.seeriju - buus drusku leetaak. Mans ideaalais ieteikums ir E30 316 vai 318 no 88.-91.gadam. Vecaa bundzha un piekare + jaunais motors (tas kas jau ieksh E36). Vieniigi labaak ir njemt tuvaak 91.gadam, buus mazaak nojaats.
3) Focus - vienkaarshs gjimenes vaguuns ;) Nothing special, tachu darba vajadziibaam vajadzeetu kalpot OK.
4) Accord - ir OK, tachu detaljas buus daargaakas nekaa Civicam - un ja kaut kas sap...ies no elektronikas - dabuusi galu :)
5) Civic - tad jau labaak izveeleeties to modeli, kas ir kaa Caunem rallijaa (vislabaak jau protams Type-R ;)), jo tevis izveeleetais ne ar ko iipashu neizceljas. Man vienam pashreizeejam koleegjim ir - shis jau kaadu laiku grib mainiit, tachu nekaadi nevar sanjemties. A tas mazaakais Civics ir labaak vadaams, bez tam arii ietilpiiba ir pusliidz OK.
6) Galants - sucks by default. Viss ir nezheeliigi daargs. Piekare muusu celjiem nav iipashi piemeerota - aatri luust. Ja ir automaats - tad ir diezgan liela iespeeja, ka var noklaaties kaarba - it sevishkji pie lielaaka nobraukuma. Ja nav uzlikti normaala izmeera ripulji - nevareesi noparkoties ne uz vienas borgjuuras - jo deelj garaa un zemaa purna sanaaks visu laiku to dauziit un skraapeet. Vietas iekshaa normaali ir tikai diviem cilveekiem priekshaa, aizmuguree vari tureet tikai beernus vai somas.

Veel iesaku apskatiit Mazda 323F (1998-2001 posms) - diezgan normaals ietilpiigs universaalis par sapraatiigu cenu un diezgan ietilpiigs. Tiesa stila zinjaa pieliidzinaams Focus vaguunam ;)
Veel der apskatiit Toyota Corolla un Opel Astra (to kas ir lielaa Astra - laikam no 1998gada saakot) un Vectra (arii 90gadu vidus). Protams, nav nekaadas MEGA STILA mashiinas, tachu labi darba zirgi.
Sakostiem zobiem varu ieteikt arii Renault Megane (to kas ieprieksheejais modelis) - nekas pretenciozs, tachu arii labi kalpo. Protams var jau pirkt Megane Coupe - buus tiiri OK, vieniigi ietilpiiba.... ehhh... buus pamaz ;)

Taas nu ir manas domas par auto, ko var izmantot ikdienaa nemaksaajot MEGA daudz uztureeshanas izdevumus. Tachu, ja ir vajadziigs auto stilam... tad taa jau ir pavisam cita saruna :)


ReplyThread
nfoworm
nfoworm
ZXpower
15.2.05 13:06

Ak jaa - galiigi aizmirsu piemiineet savu favoriitu - Subaru Impreza (96-2000) neturbo 2.0l. Pietiekoshi dinamisks, ar izturiigu piekari, AWD, arii pietiekoshi eerts garaaka auguma cilveekiem, remonta izmaksu zinjaa sameerojams ar Hondaam (shur tur pat leetaak). Protams, var jau pirkt jauno Imprezu, tachu taa buus nedaudz (subjektiivs viedoklis sekos ;)) shvakaaka par taada pasha tilpuma ieprieksheejo Imprezu - laikam jau galvenokaart deelj pashmasas. Pavisam kruti protams ir iepirkt Turbo Imprezu, tachu pie mums taadas normaalas diezvai tu atradiisi, jo lielaakaa dalja tirgojamo ir jau nojaatas, a normaalas - maksaas +/- 10-12 tuukst. EUR. Tas gan atkal attiecas uz 96-2000 gada Imprezaam.


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 16:23

uz Imprezām skatījos, bet nu nepatīk man parastās pēc izskata. turbo imprezas ir ar tiem sīkumiem, kas viņas padara par auto:) parastās ir tādas drausmīgi nekādas, bet nu neesmu iekšā sēdējis un tā


ReplyThread Parent
nfoworm
nfoworm
ZXpower
15.2.05 16:51

Apkarinaat ar plastmasaam var jebkuru autinju pataisot to par taadu pat UBERDAMPI kaa jebkursh tavs sapnju auto. Tieshi tas pats attiecas uz parasto Imprezu. Piepirkt klaat spoileri alja Prodrive un prieksheejo bamperi un lielus migleniekus nav nekaadu probleemu. Tieshi taapat ar kaltajiem diskiem uz R16. Kraasu ar var piemekleet acij tiikamu :)
Salons gan Imprezai buus tuvaaks tam, kaads ir vairums japaanju mashiinaas - attieciigi arii ieguustamaas elektro ekstras :)


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 16:57

ar domu, ka salons būs tip ok?
un tu taču domā kaut ko šitādu?
http://auto.reklama.lv/win/data/pswd/autoone.html?MessageID=21085388


ReplyThread Parent
nfoworm
nfoworm
ZXpower
15.2.05 17:18

Aga - saloni BTW gan parastajaam, gan turbo imprezaam taa modelja ir identiski :)


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 17:24

tad būtībā tavi ieteikumi ir Octavia un Impreza?:) visai atšķirīgi no sākotnējā:)


ReplyThread Parent
nfoworm
nfoworm
ZXpower
15.2.05 17:56

Tie ir papildus saakotneejiem :) Impreza preferable :)

Ja atljausies iegaadaaties WRX STI PPP - tad tu buusi Very OK :)


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 18:06

nu labi, nevajag jau par mani ņirgāties:) WRX drošvien varēšu atļauties pēc gadiem 10:)


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 16:22

vajag kaut ko pa vidu:) tb starp stila un darba:) 3. bembi un it sevišķi ar veco virsbūvi točna negribu. Audi nebūtu pircis jebkurā gadījumā tāpat kā Opel un VW zagšanas dēļ. kaut kā rausta. Par micuku jau tagad ir tik daudz sliktu ziņu...:) tā ka sanāk Civic vai Accord. jāpiebilst, ka šie auto bildēs ir tikai uzskates materiāli nevis izvēlēti konkrēti auto:) tādēļ Civic gadījumā es arī izvēlētos hečbeku visticamāk. es gan nesapratu, ko tu domāji ar Caunes auto, jo jauno man maks nepavelk (zem 10k eiro neesmu normālu redzējis man liekas). un Accords ir foršs:)


ReplyThread Parent
moon
moon
moon
15.2.05 16:27

nu tad esi slikti skatiijies:))
te viens ir
un 9,4K par mashiinu kurai ir 5700 nobraukums..
bet nu ganjau vaachos var dabuut arii leetaak:)


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 16:37

nu bet es jau teicu, ka man 7k ir absolūti griesti


ReplyThread Parent
piccolo
vienkaarshi loco
15.2.05 13:22

Audi, BMW - dārgs
Hondas sux, skats & performance..
paliek Focus, paņem Trend 2.0 modeli (5-durvīgo, protams) un vālē.


ReplyThread
ns
ns
smīns
15.2.05 16:24

Hondām skats un performance manuprāt tieši nesux. un Focus ir baisi tāds... nu baisi parasts. turklāt tagad pabraucu un ir pat viedoklis - kaut kas nebija. var jau būt, ka var pierast, bet kaut kas nebija. un kas ir Trend?


ReplyThread Parent
piccolo
vienkaarshi loco
15.2.05 13:27

lieki pieminēt, ka es no autiņiem gandrīz neko nejēdzu ;)


ReplyThread
moon
moon
moon
15.2.05 14:40

nu tad arii es savu artavu ielikshu, taa teikt: ar pilnu veederu var arii kaadu labu vaardu pateikt.

mans balsojums pulaa ir tikai subjektiiva izveele no piedaavaatajiem variantiem, bet nu pakomenteeshu visus:
Audi - auto kaa taads jau labs, bet tomeer sucks. pirmkaart jau A3 ir mazinjsh, nenojaats un ar kautcik sakariigu motoru(1.8T) buus gruuti atrodams un maksaas daargi. pietam veel meedz iztruukt elektrofiichu, kas, piem., japaanjiem naak jau standartaa. Otrkaart - shitos zog. treshkaart - buus daarga apkope super-duper jauno piekaru deelj.
BMW - nu te tu esi iekaapis citaa cenu kategorijaa, tee teikt - lec augstaak par savu pakalju. nu mashiina nenoliedzami ir laba, bet kaa jau [info]nfoworm rakstiija, tad diezvai buusi gatavs maksaat taa uztureeshanas izmaksas. Piedevaam, ka atrast normaalu, nenojaatu un daudzmaz braucamu noziimee teemeet uz citu cenu kategoriju. un ariidzan tas, ka zaglju iecieniits, riska grupa, kas KASKO preemijas cenu pacelj debesu augstumos(ir man vienam pazinjam 530TD, kasko maksaa 945Ls gadaa:)))
Ford - viena no reaalaakajaam izveeleem pie nosaciijuma, ka patiik "citaadais" salons. ja veel shaads , tad nu vispaabaa... bet nu citaadi labs darba zirgs ar savu stilinju:) manupraat ljoti elegants
Honda - accord un civic nav gluzhi uz vienas striipas liekami, tomeer tak dazhaadas klases. Civic: mazs, sprigans, bet nu tomeer paciets un paskaljsh. Bildee redzamaa kupeja labaa staavoklii diezvai buus atrodama(a citaadi nochakareesies kaa es;) 5durvju hechbeks diezgan normaals, bet ne prieksh tevis. Savukaart Accords ir lielaaks, reprezentablaaks, radiis nopietnaaku iespaidu. pats gan neesmu ne braucis ne chamdiijis, kamdeelj nemaaceeshu neko komenteet par tehnisko pusi, bet izskataas ljoti ok.
Micubishoo - nu Galants ir ljoti galants, bet atkal jauneskaitaamie "bet".. Izskats tai mashiinai ir vienkaarshi pukjiite, tomeer tas arii ir vieniigais labais ko vareetu par to teikt. Salonaa vieta ir tikai priekshaa, aizmuguree buus tikpat cik golfaa vai pat mazaak. detaljas un remonti esot ljooooti daargs prieks. arii interjers man ne sevishkji patika, bet tas jau ir subjektiivs viedoklis. motori ir laikam saakot no 2l, bet shkjiet tas nav nekaads dizhais kustinaataajs, 2.5 buutu labaak, bet nu es tev sho nerekomendeetu.

tad veel jautaajums - peec kaadiem kriteerijiem tika atlasiitas shiis mashiinas un kapeec neesi iekljaavis taadus auto kaa Opel VectraB, Zafira, Volvo S/V40, Mazda 323(98-..), 626(98-..), VW Bora, Passat, Toyota Avensis, Saab etc???
-un kaada tad galu galaa ir cenu grupa kuraa esi domaajis iekljauties?

galu beigaas - mashiinu nepeerk katru dienu un leemumu buus vien japienjem pasham, mees te varam kaut ferrari tev ieteikt:)) es kaa reizi arii shodien atradu vienu savu sapni, ko nu ljooti gribeetos un mosh peec kaada laika arii realizeeshu, kaut jau tagad zinu, ka lielaakaa dalja to varbuut nesapratiis:)) izskataas tas aptuveni shaadi

nu kkaa taa..

p.s. pakomentee tu mani, gribas biku padiskuteet par auto teemu;)


ReplyThread
nfoworm
nfoworm
ZXpower
15.2.05 15:23

Shite te veel nedaudz mans komentaars:
- VW Bora ir tas pats Golf IV - ar iipashu ietilpiibu neizceljas. Tad jau driizaak Passat. Bet sheit labs risinaajums ir Skoda Octavia, kas ir tas pats Passat - tikai par labaaku cenu. Vieniigi nevajag iekrist uz kaadu izbijushu firmas autinju - buus nezheeliigs noskreejiens un viss izgrabeejis ;)
- Saab - sucks by default - ja gribi tikai paarvietoties ar to, tad tas maksaas mazaak, bet ja saslimsi ar Saab, tad maksaasi raudaadams :) Ne velti ir anekdote no dziives, ka viens kekss kursh nezheeliigi fanoja par Saabiem peeksnji njem un paardod savu Saabu un nopeerk kaut kaadu japaanju mazlitraazhu - chomi shim jautaa: Ko tad taa? Ticiiibu esi mainiijis? - uz ko shis: Peec taas paardoshanas ir taada sajuuta, ka ir dubultojushi algu :) Taa luuk!
- Volvo - ir pusliidz OK, tachu apkopes arii panjems shaadu taadu naudinju, tachu mazaak nekaa Saab :) Bet man kaut kaa personiigi Volvo ne visai - ja nu vieniigi S kupeja vai S80 :)


ReplyThread Parent
moon
moon
moon
15.2.05 15:31

nu jaa, Octaviu biju aizmirsis, bet IMHO tas vareetu buut labs aparaats

par volvo - laikam biji domaajis C70, a to nevienu citu kupeju nezinu:)


ReplyThread Parent
nfoworm
nfoworm
ZXpower
15.2.05 15:39

Vo vo - C70 :)


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 16:34

var palasīt, ko es nfoworm teicu - Audi tik tā tur stāv:) tāpat arī būtībā bembis, jo ta tāda provokācija no manas puses:) es esmu nolēmis nepirkt riska grupas mašīnas. tapēc arī nav neviena VW, citu Audi un Opel. Volvo pēc pieredzejušu vīru nostāstiem ir diezgan stulbi pirkt, jo jaunajiem hadenes esot briesmīgas un maksā pieklājīgi. Mazdas un Toyota mani besī daufaultā. nezinu kapēc, bet gandrīz visi šo marku autiņi man liekas mazciešami. Saab - palasi, ko tu rakstīji par bembi un pareizini ar divi, manuprāt:)

Focus - tas, uz ko ir links, nav Focus:) un to taču tu apzinies:) tapēc arī viņš maksā 23k:) parastais toties ir tāds nekāds. man tas salons pat ok patika, bet kaut kas kopumā tajā mašīnā nebija. un es pat nevaru īsti pateikt kas, bet ja ne savādāk, tad esmu gatavs tādu pirkt.

tīri interesei - kapēc 5durvju Civic nav priekš manis?:) 3durvju ir?:) un tās visas bildes ir tikai uz ātru roku pagrābti piemēri:) nekā konkrēta.

iekļauties gribu kaut kur līdz 7k griesti.

un tas džips - kamoon:) priekš kam?:) man arī šodien teica, ka man vajagot džipu, bet nu manuprāt tur pietiek parēķināt vienu riepu nomaiņu:))) un vispār - man jau tik lielas mašīnas nepatīk. turklāt priekškam tev turpat vai pikapu?:)


ReplyThread Parent
nfoworm
nfoworm
ZXpower
15.2.05 16:49

Dzhipus jau arii zog, bez tam tas zupas daudzums, ko tu tur ielisi baakaa nav adekvaats guutajai baudai. Protams, ja tev patiik rakties dubljos tad tas ir cits jautaajums :)


ReplyThread Parent
moon
moon
moon
15.2.05 16:55

no kura briizha tad opelis ir riska grupaa?

par civicu - nu nezinu, vienk liekas, ka tu+civic!=1

un par dzhipu... nu tas nav "turpat vai pikaps", bet gan visiistaakais pikaps, tjip shim konkreetajam tikai hardtop's uz kravas kastes uzlikts. un nu patiik man taa mashiina. pietam, naakotnee domaajot, ja aizies viena lietinja, kurai esmu noleemis pieveersties, tad pieljauju, ka shaadas klases auto man potenciaali vareetu buut nepiecieshams. shodien dziivee apskatiiju sho tik vot cena nepavelk. protams, ekspluataacija sanaak daargaaka, bet nu principaa jau veel var reekjinaat kas leetaak - vienreiz taisiit hadeni dzhipam vai 3reiz vieglajam:))
un kaa jau ieprieksh teicu - lielaakaa dalja nesapratiis, bet nu man patiik.


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 17:01

man nez kapēc stāv galvā, ka kādreiz tu par mani un civic ta neteici:)

par opel http://www.autonams.lv/lv/za_tops.asp ok - mazāk kā tiem trim flagmaņiem, bet vienalga. tad labāk nopirkt Focus, kas ir ar tādiem pašiem ērtuma mīnusiem.

pikaps nav slikti, ja to vajag. tikai tad vajag pirkt amerikāni. lai ir kā vajag:) tad es tevi arī sapratīšu:)


ReplyThread Parent
moon
moon
moon
15.2.05 17:03

nu davai davai, tu paskaties tam opelim gadus: OPEL 92,85,90..

bet nu amerikaani tak nav iespeejams piebarot:(


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 17:07

tā ir laikam vienas dienas statistika. tiešām būtu interesanti painteresēties pie apdrošinātājiem. viņi tādas ziņas sniedz?

vecīt - tu gribi pirkt džipu un ietaupīt degvielu? tev ir jāizvēla sprioritātes:)


ReplyThread Parent
moon
moon
moon
15.2.05 17:57

par apdroshinaataajiem nezinu, bet par dzhipu - nu ir atshkjiriiba 20 l benziina vai 10 l diizelja, bet nu jebkuraa gadiijumaa taa taada attaalinaata doma, taa teikt - dziivosim un tad jau redzeesim kaadi suu naaks:))


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 18:07

amerikāņu džipi arī ir dažādi. piemēram, Eiropai domāti. esmu pārliecināts, ka ir kaut kas prātīgāks par micuku


ReplyThread Parent
mmk
mmk
15.2.05 15:26

es noablsoju par mitsu, jo nesen par to tika runaats un pat tieshi saliidzinaats ar audi, ka ir labaaks..

ljoti labs vareetu arii buut accord, tachu dizains ir nu taa..


ReplyThread
ns
ns
smīns
15.2.05 16:36

man kā reizi hondu dizains tīk. savukārt šodienas laikā no visām malām tik daudz slikta un nekā laba par micukiem esmu dzirdējis, ka šausmas:)


ReplyThread Parent
nfoworm
nfoworm
ZXpower
15.2.05 16:53

BTW - vieniigais, kas man shitamajaa micukaa patika ir tas Sharky face dizains. BTW - arii panelis shamiem ir pusliidz gaumiigi nostraadaats. Bet tas ir arii viss, ko varu teikt labu par to auto.


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 16:58

jā, bet tas purns toties ir tāda odziņa:)


ReplyThread Parent
just_me
just_me
just_me
15.2.05 17:31

subjektiivu apstaaklju deelj vareet buut ford focus (ja vien sajuugs vai aatrumkaarba atbilst tavaam prasiibaam);

tiiri praktiski tavam braukshanas stilam dereetu bembiic...

bet taa: man liekas civic kaut kaadaa meeraa ir radiits tef un taviem labajiem, kurus tu pa retam vizini..:)


ReplyThread
ns
ns
smīns
15.2.05 18:05

nu 5tais bembis nemaz nav tik ļoti manam braukšanas stilam:) baigā govs:)

ford focus jau tu redzēji - baigi tāds vienkāršs un askētisks. nebija garlaicīgi?

un civic... nu jā. man jau it kā patīk, bet laikam ļoti pretrunīgs auto, jo apmēram 50% saka, ka galīgi garam un otri 50% pretējo:)


ReplyThread Parent
just_me
just_me
just_me
15.2.05 18:07

ford focus - nu taa vienkaarshi "nekaa" ... nu taanekaa sevishka....

hmzz...mosh tef jaatod kaads jaux civic, ar ko izbraukaaties...:)


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 18:09

civic un accord točna ir jāiemēģina, lai tā doma skaidrāka:)


ReplyThread Parent
pink_dust
pink_dust
Domuzīme
15.2.05 19:26

Šajā ierakstā ir TIK daudz infas par mašīnām, ka tas kā pirmais tiek iekļauts manā add memories! Protams, pateicoties vīru sarunām komentos ;)


ReplyThread
ns
ns
smīns
15.2.05 19:28

vīru sarunas tādas riktīgi pamatīgas:DD


ReplyThread Parent
pink_dust
pink_dust
Domuzīme
15.2.05 19:28

Bet super...


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
15.2.05 19:59

kaut kas tāds īpašs tev likās super?:)


ReplyThread Parent
pink_dust
pink_dust
Domuzīme
15.2.05 20:47

Nē, nu tās pašas jūsu konversācijas.


ReplyThread Parent
moon
moon
moon
16.2.05 14:15

/me pasmaida un sabuzhina [info]pink_dust


ReplyThread Parent

(Anonymous)
16.2.05 14:44

viii tas bildee esi tu!!! Vaah nu pinkainis, es uzreiz iedomaajos ka taa ir mauglja bilde:DDD TNU protams:)
dodge


ReplyThread Parent

(Anonymous)
16.2.05 14:31

imo kaa infoworm izteicaas njem e36. Es pat ieteiktu njemt 318is, kluss, aatrs... Un labi padodaas tuningam pilni eshopi ar visaadiem auto prikidiem;)
"Flame on" >> Neenee njem CS tas rulz 4ever;) Panjemsim ar moon klubaa pa friendu buushanaam:DDDDD <<
dodge


ReplyThread
ns
ns
smīns
16.2.05 16:54

šitādam bmw jau nu točna ir zīmogs:)


ReplyThread Parent