porcelāna lellīte [userpic]

11. Janvāris 2015 (21:54)

es, protams, esmu bailīga /ļoti bieži. attiecībā uz visādām neparastākām nodarbēm/ un no dzīves vispār neko nesaprotu, tādēļ paskaidrojiet man, lūdzu. kāda mārrutka pēc vētras laikā jālien jūrā izklaidēties? vai tiešām sērfošana vētras laikā Pāvilostā ir droša?! ņemot vērā pēdējā pusgada laikā piedzīvotos traģiskos gadījumus atklātajā jūrā.
es peldu diezgan labi un jau vasaras laikā esmu piedzīvojusi tādas straumes, ka grūti krastā iziet. seklā vietā netālu no krasta, tikai līcī uzdrošinos 'iebrist dziļāk'. šovasar labā laikā zvejnieks ar pieredzi pāris reizes laida garām labu laiku zvejai straumju dēļ. mēs ko - tiešām muļķi?!

Comments

Posted by: judging the mice ([info]rasbainieks)
Posted at: 11. Janvāris 2015, 22:05

tāpēc, ka šim sporta veidam ir vajadzīgs vējš. un tas nav ekskluzīvi vasaras sporta veids, kā daudzi nezinātāji skaļi daudzina. to nevar salīdzināt ar "es peldos tikai vasarā".

Posted by: porcelāna lellīte ([info]neraate)
Posted at: 11. Janvāris 2015, 22:11

jā, to es saprotu un pieņemu. bet vai tiešām vējš, atklātā jūra, hidra un dēlis to padara par drošu sporta veidu vietā, kur 'bijuši gadījumi'?

es brīnos, protams, ka neesmu eksperts tādēļ jau jautāju

Posted by: judging the mice ([info]rasbainieks)
Posted at: 11. Janvāris 2015, 22:16

neviens sporta veids nav drošs, visos ir "bijuši gadījumi". vienkārši ārkārtīgi populāra loģikas kļūda ir pielāgot šim sporta veidam savu personīgo peldēšanās pieredzi. "es ziemā nepeldos, tātad arī ar dēli jūrā nav jāiet". ūdenslīdējiem taču neviens visgudri nemāca, ka jānirst tikai siltā jūrā, ne? un slēpotājiem arī neviens nepārmet, ka viņi iet slēpot tad, kad ir sniegs.

Posted by: * ([info]inese_tk)
Posted at: 12. Janvāris 2015, 15:45
perpendikuls pēta

"gadījumi" jau ir arī uz ceļiem. vai tāpēc nebraukt ar mašīnu pa ielu, bet tikai savā pagalmā?
no savas pieredzes - jāšanas sports ir viens no traumatiskākajiem (un smagi traumatiskiem sporta veidiem - ar galvas un muguras traumām). vai tāpēc es nejāju? un vai tāpēc es atteikšos no auļošanas? pat, ja zirgs ir mans un labi pazīstams, viņš jebkurā brīdī var paklupt, var nobīties un palekties sāņus. ar to pietiek lai zaudētu līdzsvaru un nokristu.
mani pirms nedēļas sabijušies zirgi metoties riņķī aizķēra un nogāza zemē un pārgāja pāri. dabūju ar pakaļkāju pa pakausi. vai tas ir ko mainījis? vai es tāpēc neiešu tiem klāt, jo ir bijis "gadījums"? manā paziņu lokā ir miljons traumatisku stāstu ("gadījumu") saistībā ar zirgiem.

drošs nav neviens sporta veids. vispār nekas nav droši. dzīvot nav droši. viss kas mums šai dzīvē ir droši garantēts ir nāve. un mēs visi pieļaujam kļūdas.

ja domā par nodokļu maksātāju naudu, kas izsviesta vējā meklējot kaitistu - manliekas, ka vajadzētu sistēmu ar apdrošināšanu. tai pašā laikā es savu nodokļu maksātāju naudu labāk novēlu kaitista (kaut vai viņa līķa) meklēšanai, nekā visu to miljons aptaukojušos cilvēku ārstēšanai, kuriem no liekā svara radušās entās veselības problēmas (es runāju par resniem vulgaris cilvēkiem, ne tiem, kam kaut kādas nopietnas problēmas ar vielmaiņu un kuri ir resni pat apēdot vienu galeti ar gurķi dienā)

Posted by: extranjero ([info]extranjero)
Posted at: 11. Janvāris 2015, 22:15

Tā vētra, kas uz Latviju virzās, jau iztrakojās Anglijā. Pie Braitonas arī divi vīri saderēja, ka nebaidīsies no šiem viļņiem, un iegāja jūrā. Vienu līķi izskaloja šorīt 3 jūdzes tālāk.

Droši vien daudzi dzīvo pēc principa: ja tu no kaut kā atsakies, jo tev ir bail, tad teroristi ir uzvarējuši. :D

Posted by: ziema ([info]ziema)
Posted at: 11. Janvāris 2015, 22:51

Nu tāpēc, ka tas ir tāds sports un dzīves uztvere, kur cilvēki apzinās risku, saprot, pie kā tas var novest, un grib/dara anyway. Nevajag vienmēr vētru, puika uz BMX Ventspilī sacensību laikā dabū stūri vēderā un beigts ir. Tas pirmkārt. Otrkārt, kā lasīju bojāgājušā kaitotāja sakarā, tādi gadījumi mums esot (laikam) 2 neatkarības laikā, bet peldētāji vulgaris pagājšgad noslīkuši 150. Tad kas ir bīstamāk? Nu un treškārt, kā te augstāk rakstīja, sērfošanai vienkārši vajadzīgs vējš.

Domāju, ka nevajag tik daudz uztraukties par ekstrēmistiem – viņi lielākoties zina, ko dara.

Posted by: scope ([info]scope)
Posted at: 11. Janvāris 2015, 23:21
vvz

Viss ir forši, ja vien netiek zākāti glābēji.

Posted by: ziema ([info]ziema)
Posted at: 11. Janvāris 2015, 23:47

Ja pamanīji, paši kaitotāji glābējus diezko nezākāja.

Posted by: tas ir absurds ([info]mazeltov)
Posted at: 12. Janvāris 2015, 03:44

Jā, es gribētu arī zināt, kur ir par to, ka Renāra draugi būtu zākājuši glābējus un tieši kā tā zākāšana izpaudās, kas tieši tika teikts.

Posted by: tas ir absurds ([info]mazeltov)
Posted at: 12. Janvāris 2015, 03:43

Baltijas jūra ir baigais ezers un lai dabūtu viļņus un vēju, tad šādas vētras ir tas brīdis, kad advancētākie un pieredzējušākie kaitotāji iet ķert to vilni un vēju, kāds negadās bieži. Es domāju, ka paši kaitotāji arī apzinās tos riskus, ko ietver viņu sporta veids.
Tak visos ekstrēmajos sporta veidos gadās pa kādam līķim - tā tas ir bija un būs. Tāpat kā visādi dīvānkartupeļi rīs, aptaukosies un aizies ar sirdi. Viņi muļķi, vai?

10 Lasīt komentārus piebilst