Namtar ([info]namtar) rakstīja,
@ 2005-01-05 00:13:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Gājējs vai bojā gājējs
Cik reizes mums ir sūdīgāks kopprodukts uz vienu iedzīvotāju nekā vācijā? Man slinkums skatīties, bet daudz. Toties mums tagad ir ļoti liels satraukums par to, ka uz ielām iet bojā ļoti daudz cilvēku. Pagājušo gad 500. Vācijā 6000. Tātad vācijā 12 reizes vairāk. Mums ir 2.5 miljoni iedzīvotāju. Iedzīvotāji vācijā ir 80milj, Latvijā ir 2.5 milj. Tātad vācijā ir 32 reizes vairāk iedzīvotāju. Tātad upuru skaits proporcionāli iedzīvotāju skaitam mums ir 2.6 reizes lielāks nekā vācijā. Bet šeit ir jāņem šis tas vērā - Vācijā ir vieni no labākajiem ceļiem pasaulē. Mašīnas tur ir labākas un cilvēki ir pārtikušāki un šņabi dzer mazāk, līdz ar to ar 4ām prommillēm pie stūres sēžas retāk. Tā kā salīdzinot visus blakusapstākļus, man šķiet, ir diezgan bezcerīgi samazināt bojā gājušo skaitu uz ielām, jo tas ir atbilstošs tam, cik mums ir sliktāki blakusapstākļi. Un idiotu koeficents ir grūti izmaināms, neskatoties uz valsti kurā tu dzīvo. Ņemot to visu vērā, man šķiet, ka ir citas problēmas, ar kurām cīnīties(piemēram pašnāvnieku skaits, man liekas, ka latvijā bija briesmīgi liels)


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]south
2005-01-05 23:45 (saite)
Ne jau ceļi ir sūdīgi, bet braukt nemāk. Protams - plohomu tancoru i jaica mešajut. Ja tu redzi, ka ceļš izdangāts nu tad varbūt nevajag braukt uz 150km/h? Nē saprot vajag!
Ja avāriju skaits būtu proporcionāls ceļu seguma sūdīgajai kvalitātei tad avāriju skaits būtu 10 - 50 reižu lielāks.
Pie tam praktiski visās avārijās vainīgais ir vai nu pārsniedzis atļauto braukšanas ātrumu un/vai veicis bīstamu manevru (apdzinis pret kalnu, līkumā). Līdz ar to loģisks secinājums - ceļu seguma kvalitātes uzlabošana, nāvju skaitu uz ceļa nesamazinās. Bet nu vainu jau vienmēr vieglāk novelt uz citiem (šoreiz jau par grēkāzi kļuvis Ceļu Dienests).

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


(Anonīms)
2005-01-11 16:46 (saite)
Ceļu sakārtotāju lauciņā metams satiksmes organizācijas akmens. Nereti melnie punkti tiek apzināti tikai pēc vairāku dzīvību zaudēšanas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?