mmd ([info]mmd) rakstīja,
@ 2012-09-10 09:40:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Brīvība ...
Pirms dažiem mēnešiem izvērsu intensīvu saraksti ar LMT klientu apkalpošanas servisu. Iemesls visbanālākais - LMT "draudzīgie" tarifi un konkurentu "negodīgie" piedāvājumi.

Kad partneris pārgāja pie Bites, LMT piedāvāja dažnedažādus labumus, lai tik saglabātu klientu. Par cik esmu konservatīvs, nolēmu nemainīt operātoru un vienoties par abpusēji izdevīgu tarifu ar LMT. Kā korporatīvajam klientam man tas vienmēr izdevās un es taču esmu LMT klients vairāk kā 17 gadus ... Figu! Kamēr neuzrakstīju personīgu vēstuli klientu daļas vadītājam, operātori man piedāvāja tikai standarta pakalpojumus, kas - būsim godīgi - bija par 100-200% dārgāki kā konkurentiem.

OK, beidzot man iedeva konkrētu cilvēku, kurš centās piedāvāt kaut ko savādāku/labāku, bet vienalga mēneša summa bija 2x lielāka kā Bitē un arguments, ka Btes tīkls "sūkā" arī neizturēja kritiku - atsevišķās vietās tas bija pat labāks par LMT. Mani argumenti - esmu gatavs maksāt par 20% vairāk kā citos tīklos, esmu bijis un esmu gatavs saglabāt lojalitāti, kā arī, ja es mainīšu operātoru, tad to darīs vēl 5 cilvēki, netika uzklausīti ...

Tagad skatos uz jauno reklāmas kampaņu un domāju, par to cik viņiem izmaksā pati kampaņa un zaudētie klienti. Tarifi kā parasti ir samudrīti un 6.99 patiesībā ir 9.99, tas diezvai ļaus pārvilināt citu operātoru klientus. Jā, klienti lielāko tiesu ir kretīni un neko nesajēdz no biznesa, bet neieklausīties (vai lēni reaģēt) nozīmē zaudēt tos.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]bljanna
2012-09-10 10:11 (saite)
Arī lojalitātei ir limits.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Iedomājies
[info]mmd
2012-09-10 10:21 (saite)
Ja lojalitāte = slinkums + man pohuj, tad iedomājies, cik ļoti viņi mani nokaitināja :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Iedomājies
[info]bljanna
2012-09-10 10:32 (saite)
Ilgstoši un pamatīgi piestrādājot, acīmredzot! :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fedrs
2012-11-27 16:25 (saite)
Kāpēc vienkārši nepāriet pie cita operatora?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mmd
2012-11-27 16:44 (saite)
Neatceros, man, laikam, negribējās vienkārši ...

Ar laika atstarpi skatoties, klienta feedback (kādreiz tā bija sūdzību un ierosinājumu grāmata) ļauj uzlabot pakalpojuma/preces/mārketinga kvalitāti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?