02 September 2023 @ 10:40 am
 
Honestly, kā cilvēki nesaprot, ka gender affirming care, it sevišķi operācijas ir actual butchery. There is no practical difference (only GAC gadījumā probably worse on human level, as it is done with reproductive parts, and to undeveloped humans without full mental faculty to consent), when someone comes to a doctor and says, they will feel better if their perfectly healthy legs or arms, or maybe head! if we are at it, would be cut off, because they just feel like they were born with these wrong limbs / body parts and it is making them depressed. A doctor's reaction simply cannot be - lets cut them off to make you feel better, shall we?

There is, there cannot, there never will be an excuse in cutting off healthy body parts. Esspecially, because you simply cannot change someone's sex, unless you alter their DNA, which we cannot do currently. A man without penis is still a man, and a woman without breasts is still a woman, only they are now mutilated and wretched. That is total opposite of self acceptance - it is not accepting your human reality, and choosing to live a life of lies, and wishing it unto children. I simply cannot comprehend the level of delusion and muddledness for people to not realize this and go along with this.

I loathe with fervour parents and doctors who put this demonic sin onto their innocent and gentle children.

This cult has really brought out the unprecedented, tragic mental lack of humanity in humans, disability of spirit. You could say - simple stupidity, but it is much more devastating and darker than that. I guess assuming stupidity is always easier than assuming evil, as we cannot fully comprehend evil if we are not possessed by it ourselves.

Fuck..
 
 
( Post a new comment )
extranjero[info]extranjero on September 2nd, 2023 - 02:21 pm
Par vēlmi nogriezt kādu locekli (un šajā gadījumā es nedomāju peni, bet kāju vai roku) jau ir runāts Doktora Hausa seriālā, un tas ir ņemts no reālas dzīves piemēriem.

Daži cilvēki jūtas tā, ka viņu roka vai kāja ir nepiederīga tiem, un viņi nākt pie ārstiem, lai to apmutētu. Ārsti visbiežāk atsaka, jo skaidrs, ka šiem cilvēkiem nav viss kārtībā ar galvu. Un tomēr problēma paliek, un dažreiz viņi paši mēģina nozāģēt kādu locekli, kas ir riskanti, jo var noasiņot, ielaist infekciju utt. Tāpēc ir gadījumi, kad ārsti amputē neatlaidīgiem prasītājiem.

Nezinu, vai ir bijusi apsekošana, vai šie cilvēki pēc tam dzīvē ir laimīgāki. Varbūt tas pat nav iespējams, jo dzīve ir pilna traģisma, un kāda locekļa zaudēšana var nebūt pati lielākā dzīves traģēdija.

Bet personīgi – jā, protams, žēl, ka cilvēki parakstās uz šādu soli.
(Reply) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on September 2nd, 2023 - 02:23 pm
Nu jā vieni jūtas nekomfortabli ar savu reproduktīvo sistēmu, citi ar teiksim kāju. Ļoti līdzīgas slimības.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]methodrone on September 2nd, 2023 - 03:19 pm
Ārstu vienīgais pienākums ir šādus cilvēkus aprūpēt - ja paši nogriež kāju, tad aprūpēt lai nerastos infekcija. Vai aprūpēt garīgi. Kamēr medicīna neatzīsts, ka daba dažreiz kļūdīgi rada cilvēkus ar 2 kājām, kur vajadzēja būt tikai 1, jo tie cilvēki tā garīgi jūtās.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero[info]extranjero on September 2nd, 2023 - 03:32 pm
Ārstiem nav tāda pienākuma kādu aprūpēt. Izņemot ārkārtas gadījumus (piemēram, cilvēks ir nokļuvis avārijā vai ir komā un ir jāsniedz pirmā palīdzība), medicīniskā aprūpe vienmēr ir vienošanās starp ārstu un pacientu un saskaņā ar pacienta vēlmēm un piekrišanu.

Tiesa, vakcīnu mandāti daudzās valstīs pārkāpa šo principu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on September 2nd, 2023 - 03:45 pm
Well, tas ir ne par tēmu. Ja ieved ar ātrajiem slimnīcā, tad UK vismaz ir pienākums. Bet again - ne par tēmu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero[info]extranjero on September 2nd, 2023 - 03:50 pm
Tas ir precīzi par tēmu, kad jojo saka – mans ķermenis, mana izvēle – ārstiem ir jādara, kā es saku.

Bet tā nav. Par slimnīcu es jau pateicu, ka tas ir ārkārtas gadījums. Bet pat slimnīcai ir līgums ar valsti, ka viņi ievēros visus labākos aprūpes standartus. Viņiem nav juridiska pienākuma pret pacientu. Ja pacients nomirs kādas kļūdas dēļ, tad ārsts nebūs juridiski par to atbildīgs (šis šokēs daudzus lasītājus). Varbūt slimnīca būs, bet ne ārsts.

(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on September 2nd, 2023 - 03:52 pm
Ā nu jā, true true. Sorry, neredzēju ka tu to jojo atbildi.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero[info]extranjero on September 2nd, 2023 - 03:57 pm
Būtībā es ieņemu neitrālu pozīciju.

Jojo saka, ka ārstam ir pienākums ieteikt citu kolēģi, ja pats uzskata par nepieņemamu. Bet nav tāda pienākuma par šo procedūru. Tas attiecas tikai uz tām procedūrām, kas ir vispārīgi medicīniski atzītas (kontracepcija aborts utt.). Šī vēl nebūs, jo nav labu pierādījumu.

Bet mēs arī nevaram būt pilnīgi kategoriski, ka nekad un nekur. Ir jāatzīst, ka mēs varam nezināt, kāda ir labākā opcija pacientam. Un arī to, ka mēs varam reizēm kļūdīties. Ir iespējams, ka ārsts kopā ar pacientu var izlemt, ka kāda locekļa amputācija ir labākā izvēle. Tam ir jābūt ļoti stingri pamatotam, bet vispārīgi šādu lēmumu var pieņemt, pat ja vēlāk tiks nožēlots un secināts, ka tā nebija vislabākā izvēle.

Arī “do not do harm” nevar absolutizēt, jo vienmēr ir kaut kāds kaitējuma risks. Ja mēs izvairītos no pilnīgi visiem riskiem, tad nevienu operāciju nevarētu veikt, un galu galā pacientiem tiktu nodarīts vēl lielāks kaitējumus bezdarbības dēļ.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on September 2nd, 2023 - 06:51 pm
Veicot visas citas operaacijas (iznjemot kosmeetiskaas for which adult consent is required, and which are already dubious due to things like breast implant sickness, ir generally fucked up features, or just pure fakeness) vienmeer tiek noveersta kaada fiziska kaite. Trans gadiijumaa nav nekur fiziskas kaites.
(Reply) (Parent) (Link)
cilvēks savā istabā[info]jojo on September 2nd, 2023 - 02:57 pm
kāds kults?!
nepiekrītu. es domāju, ka cilvēkam ir tiesības izvēlēties zāģēt roku, kāju vai ģenitālijas nost. un galvu arī, ja vēlāk saprot, ka iepriekšējais nav palīdzējis savā ādā dzīvot vieglāk vai labāk. jebkurā gadījumā viņa tiesības lemt par savu ķermeni ir smagākas nekā manējās (vai tavējās, no offence), lemt par viņa/viņas/viņu/tā ķermeni.
(Reply) (Thread) (Link)
cilvēks savā istabā[info]jojo on September 2nd, 2023 - 03:00 pm
Re: kāds kults?!
bet es viņiem lūgtu pagaidīt ... līdz 25
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on September 2nd, 2023 - 03:08 pm
Re: kāds kults?!
Tieši tā, tai arī vajadzētu būt ārstu atbildei, nevis uzreiz ņemt un zāģēt. Man arī nepatika, kad man bija 12 gadi un sāka augt krūtis, it was mortifying.. bet tagad jau 2 gadus ar krūti baroju savu dēlu, un esmu pateicīga, ka neuzaugu mūsdienās, kur sociālie mēdiji mani būtu visticamāk pārliecinājuši šķikāt tās krūtis nost.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cilvēks savā istabā[info]jojo on September 2nd, 2023 - 03:31 pm
tangente par pupiem (pupīšiem, pupiņiem, pupām)
a propus, par krūtīm, man līdzīgas sajūtas, meita dzima labā vecumā, 34 gados, un es sapratu, kāpēc krūtis vajadzīgas, tikai, kad viņu baroju. ne tikai sapratu bet pieņēmu tādā funamentālā līmenī, ne kā mazliet asimetrisku piedevu augšējai rumpja pusei, bet kā daļu no pašas, labu un vajadzīgu daļu. turklāt palīdz, ka sīkuči uz mammas pupiem skatās ar absolūtu mīlestību -
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on September 2nd, 2023 - 03:44 pm
Re: tangente par pupiem (pupīšiem, pupiņiem, pupām)
I also didn't really feel wholesome until I had a child. Pupi has purpose.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]methodrone on September 2nd, 2023 - 03:06 pm
Re: kāds kults?!
Protams, ka viņi var izvēlēties as per free will. Bet tad lai paši arī zāģē. Arstu ultimate obligation is do no harm, so no mediķu perspektīvas tai nedrīkst būt opcijai nozāģēt veselu locekli vai ķermeņa daļu, kur šī paciente vēlme ir subjektīva delūzija. Tas ir ētikas jautājums, un manā skatījumā, ētika nedrīkst pakļauties libelārajai anything goes nostajai, same with assistet suicides and etc.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cilvēks savā istabā[info]jojo on September 2nd, 2023 - 03:21 pm
Re: kāds kults?!
kāpēc tev vai jebkuram citam ir tiesības lemt par viņa/viņas delūzijām? ja viņa/viņas delūzijas neapspiež tevi vai tavas brīvības?

ārsts dzīvo pēc savas sirdsapziņas, ja viņš nepiekrīt pacienta idejām, viņam būtu jāvar aizsūtīt pacientu pie sava kolēģa. ārsts šajā situācijā nav ķīlnieks.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on September 2nd, 2023 - 03:42 pm
Re: kāds kults?!
You are literally screaming about nothing, baigo liberāli. Es arī ticu, ka YOU can do whatever the fuck you want, bet ārsti NEVAR un NEDRĪKST darīt whatever the fuck they want. They have to ALWAYS do no harm. And just because you feel like chopping body parts is no harm, does not mean that science and medicine has to agree with you, which they generally don't.

So mans ieraksts ir nevis par to ka mentally ill people are not entitled to their fancies, bet par to ka ārsti should not descend to their level of twisting reality.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cilvēks savā istabā[info]jojo on September 2nd, 2023 - 06:58 pm
Re: kāds kults?!
kaukāds baigi idealizētais uzskats Tev par ārstiem. nav jau mācītāji.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on September 2nd, 2023 - 07:05 pm
Re: kāds kults?!
Nu nav, but they've taken certain oaths. It's a Profession.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cilvēks savā istabā[info]jojo on September 2nd, 2023 - 07:50 pm
Primum non nocere
tas ir baigais mīts, kurš balstās uz divām premisām, ka fiziskā veselība un labsajūta ir svarīgāka par emocionālo/garīgo veselību un labsajūtu, un, ka dabisks ir veselīgs.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on September 2nd, 2023 - 08:39 pm
Re: Primum non nocere
If you know a bit about human psychology then you have to know that an idividual who lives a lie cannot and will not ever be happy. Chopping off healthy body parts and telling people ka now they are opposite sex is the most blatant and insane lie that medical world has ever produced. Just you enablers wait when enough people have been thus destroyed and studies come out proving how it only destroys their psyche further.

Tam ir vismazaakais sakars ar gariigu labsajuutu.
(Reply) (Parent) (Link)
cilvēks savā istabā[info]jojo on September 2nd, 2023 - 07:56 pm
a propus, rekur latviešu teksta variants, nekur nav teikts, ka fiziskā veselība ir pārāka par g
Ārsta solījums

Kā medicīnas profesijas pārstāvis:

es svinīgi solu visu savu dzīvi veltīt kalpošanai cilvēcei;

mana pacienta veselība un labklājība man allaž būs vissvarīgākais;

es respektēšu sava pacienta autonomiju un pašcieņu;

visaugstākajā cieņā es uzlūkošu cilvēka dzīvību;

es nepieļaušu, ka manu profesionālo pienākumu izpildi iespaidotu pacienta vecums, slimība vai nespēja, reliģiskā pārliecība, etniskā izcelsme, dzimums, pilsonība, politiskā piederība, rase, seksuālā orientācija, sociālais stāvoklis vai jebkādi citi apsvērumi;

es glabāšu noslēpumus, kas man uzticēti, - pat pēc pacienta nāves;

es veikšu savus profesionālos pienākumus pēc labākās sirdsapziņas un godprātīgi saskaņā ar labu medicīnisko praksi;

es veicināšu ārsta profesijas godu un cildenās tradīcijas;

es izturēšos ar pienācīgu cieņu un pateicību pret saviem skolotājiem, kolēģiem un studentiem;

es dalīšos ar savām medicīnas zināšanām pacienta un veselības aprūpes pilnveidošanas labā;

es gādāšu par savu veselību, labklājību un spēju attīstīšanu, lai nodrošinātu visaugstākajām prasībām atbilstošu ārstēšanu;

es neizmantošu savas medicīnas zināšanas cilvēktiesību un pilsonisko brīvību pārkāpšanai, pat ja man tiks draudēts.

Šo solījumu es dodu svinīgi, no brīvas gribas un apliecinu ar savu godavārdu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on September 2nd, 2023 - 08:41 pm
Re: a propus, rekur latviešu teksta variants, nekur nav teikts, ka fiziskā veselība ir pārāka p
Again, chopping off healthy body parts does not and cannot equal gariigaa veseliiba, it is the exact opposite. Its telling people that yes, their perfectly healthy bodies are somehow defective and disabled, and when they will be mutiled then they will be whole and well. It is so vile.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]divas_zosis on September 2nd, 2023 - 04:03 pm
Re: kāds kults?!
Lol, zoss.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on September 2nd, 2023 - 04:23 pm
Re: kāds kults?!
Nu jā, zoss, pat divas.
(Reply) (Parent) (Link)
cilvēks savā istabā[info]jojo on September 2nd, 2023 - 03:25 pm
Re: kāds kults?!
nope. es tomēr esmu liberālis. tiesības lemt par manu ķermeni un manu dzīvību ir man et basta, ya!
(Reply) (Parent) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on September 2nd, 2023 - 04:22 pm
Re: kāds kults?!
Ētika ir instruments, tāpat kā biss cits. Tai ir scope & limitations, pielietojamības zona.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]formica on September 2nd, 2023 - 03:29 pm
« La Révolution est comme Saturne: elle dévore ses propres enfants. »

Vecie krakji (taapat kaa Saturns) ir tikpat paarbijushies no naaves, ka noticeejushi pashu sponsoreetajai transhumaanistu "ZeScience*" un izleemushi upureet beernus, lai peec iespeejas driizaak tiktu pie rezerves daljaam un cereetaas nemirshanas.

https://www.docdroid.net/nYx7izy/a-brief-history-of-the-future-jacques-attali-pdf#page=189

* https://youtu.be/NV0CtZga7qM?t=20
(Reply) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on September 2nd, 2023 - 04:25 pm
Tagad tu murgo. Kāda bērnu upurēšana, transhumānisms ir par cilvēku uzlabošanu tā lai viņi nemirtu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
gnidrologs[info]gnidrologs on September 3rd, 2023 - 07:04 pm
Zinot jūsu tautas vēsturi.. hmm..
(Reply) (Parent) (Link)