---
Saņēmu ielūgumu Muzeju naktī apmeklēt Tvaika ielu. "Aldaris" aicina mani "kopā ar kolēģiem vai ģimeni" patusēt un nobaudīt jaunās markas, kuras tagad būšot tajā nišā, kur Valmiermuiža. Un, lai visiem būtu pavisam labi, spēlēs "Carnival Youth" un "Sound Poets".
Nevar nenosmīnēt bārdā par to, kā ir iekārtota pasaule. Kaut kur kādā tālā Skandināvijas valstī "Tuborg" hedkvoteru istabā kāds īblis ar šausmām skatās uz investīciju atdevi Baltijā un kāds viņam iestāsta, ka risinājums ir papildus katriem 1000 apinīšiem par 40 centiem gabalā notirgot vēl 100 "kaut ko" par 1,50 gablā. Sacīts, darīts!
Pēc tam kāds vietējais kreatīvais, kurš mīl sevi pat vēl vairāk par Arturu Medni, izdomā, ka "valmiermuižu" publika ir tie, kas klausās "Sound Poets" un, no sava stilīguma biksēs čurādams, iepārdod šo ideju "Aldara" mārketinga ļaudīm. (Nedod Dies, viņš vēl klusiņām noonanē par savu super ideju, ka, ja "Prāta vētra" ir "Cēsu" seja, tad "Carnival Youth" būs "Aldara" un spēj kādam iestāstīt, ka šis ir mega simbolisks gājiens!)
Nu un visi laimīgi, gan tālais resnais vīrs "Tuborgā", gan vietējie marketologi un reklāmisti.
Tikai... kamēr viņi ar "Sound Poets" palīdzību tēmē uz Valmiermuižas lietotāju, tikmēr šis lietotājs jau pamazām ir aizvirzījies level-up uz visādiem ūber-hipsterīgiem "Malduguņa" eiliem.