tas ir absurds ([info]mazeltov) rakstīja,
@ 2014-07-23 10:53:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Protams, ka DHL nevar atmuitot internetā pasūtītu skolassomu bez 20 dažādiem apstiprinājumiem (varbūt attaisiet kasti, jo rēķins parasti ir tur, jo es to nevaru izņemt esot Kanādā, ja sūtījms ir Latvijā - rociņas par īsu). Vēl man patīk tas, ka viņi teica, ka vajag invoisu. Viņi nezina vārdu "rēķins"? Vai arī rēķins ir tikai sūtījumiem Latvijas teritorijā, bet no ārvalstīm tas pārvēršas par invoisu? Stulbie stulbeņi.
Viņu mājas lapa ir neizsmeļams tulkošanas stila pērļu avots:
Mēs nodrošinām, lai Jūsu prece iziet procesu gludi
State-of-the-art drošības metodes
deklarāciju aizpilde apkalpošana tiek projektēta, lai izņemtu sarežģītību no muitošanas procesa
Tenderiem, pieprasījumiem un informācijai


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mazeltov
2014-07-24 20:42 (saite)
Principā, es samaksāju diezgan daudz par pasūtījma apstrādi un sūtīšanu, kā arī to papildus summu par nodokļiem un nodevām. Varētu būt arī tā, ka DHL ir jāsamaksā LV muita un pēc tam DHL saņem to summu, kuru es samaksāju internetveikalam.
Manuprāt, tas ir pilnīgi normāls pakalpojums, kur pakalpojuma sniedzējs piedāvā iepriekš norēķināties par visiem ievedmuitas nodokļiem saskaņā ar savu cenrādi un pēc tam vajadzētu būt tā, ka man galva nesāp, kā viņi pēc tam tiek ar to galā.
Vienkārši nenormāli besī, ka esi sapiķojis vairāk nekā pati pasūtītā prece par sūtīšanu, sūtījuma apstrādi, nodokļiem un nodevām, bet Latvijas galā, protams, iestājas problēmas. Loģiski, ka es speru zemes gaisā, ka kārtējo reizi nākas krustot ceļus ar kaut kādiem nekompetentiem dauņiem, kuriem par šo gadījumu nekas nebūs, savukārt kaut kur Latvijā ir bērns, kas nevar sagaidīt savu pirmo skolas somu. Man, savukārt, jāpiš savi nervi, jāraksta sūdzības un jātērē laiks atvaļinājumā, lai ar šo putru tiktu galā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]veed_logs
2014-07-25 09:48 (saite)
Cik man ir bijusi pieredze ar aizokeāna importiem, tad čakars ar muitām ir vienmēr. Ar importiem vispār ir čakars. Katrā ziņā, tas ir labi, ka aizokeāna pārdevējs piedāvā atmuitošanas pakalpojumu Latvijā, bet zināms risks ar to ir, jo tas nekad nevar būt 100% drošs pasākums.
Piemēram, ASV (Kanādas) pārdevējs paņem no tevis konkrētu naudu par atmuitošanas pakalpojumu un ievedmuitu. Šo summu viņam ir iedevis kurjers DHL, kuram savukārt šīs izmaksas ir iedevis kāds DHL Latvija muitas brokeris, kurš ir pieņēmis, ka ievedmuita būs, piemēram 10% (balstoties uz normatīvajiem aktiem un konkrētās preces muitas kodu). Ja nu gadījumā muitnieks uzskatīs, ka prece ir muitojama zem cita muitas koda (t.i. brokeris ir nepareizi noteicis muitas kodu), kuram ievedmuita ir, piemēram 15%, tad kādam būs problēma. Ņemot vērā tavus līguma nosacījumus ar preces tirgotāju ASV (Kanādā), tad problēma droši vien būs nevis tev bet kādam citam.
Katrā ziņā, visu cieņu tirgotājiem, kas piedāvā atmuitošanas pakalpojumus svešā valstī. Lai gan, ja tu par šo pakalpojumu esi samaksājusi, tev it kā nevajadzētu par neko satraukties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?