tas ir absurds ([info]mazeltov) rakstīja,
@ 2012-03-01 16:11:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kāpēc "Dienas Biznesa" pēdējā lapā, kur raksta par tiem jaunajiem biznisiem, tikai retu reizi norāda uzņēmuma mājas lapas vai jebkādus citus kontaktus?
Piemēram, šoreiz bija tie YUTA rītasvārki starmešu gaismā, bet precīza info, kur var apskatīt (realitātē vai nerealitātē) - nav.
Google sameklēt varu, bet foršāk būtu, ja šī informācija jau būtu ietverta rakstā, kas man liktos profesionālāk. Vai arī "DB" ir kaut kādi noteikumi, kas to aizliedz?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]barbala
2012-03-02 09:53 (saite)
DB dažkārt domā, ka pieliekot saiti uz ārējiem resursiem, tie zaudē savus tik vērtīgos lasītājus un vaimanuvai – reklāmas ieņēmumus (tālāk nelaime, bankrats, vsjo) un šāda aizvešana uz produkta mājas lapu ir tieša reklāma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2012-03-02 10:35 (saite)
Nujā, tieši to jau es arī jautāju savā ierakstā, vai tā nav kaut kāda DB politika, kas neļauj šādu info publicēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antuanete
2012-03-02 11:27 (saite)
Man arī tāds pats jautājums radās, un izdomāju līdzīgu atbildi (par to reklāmu). Tā pēdējā lapa ir tiešām forša, esmu vairākas tur aprakstītās lietas arī sameklējusi un iegādājusies (piemēram, Annuškānu gludināmo dēli vai Cherry picking virtenes).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?