Martins ([info]mat) rakstīja,
@ 2010-10-04 10:36:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:public enemy

PLL
Man vienkārši ir skaidrs, kāpēc PLL ieguva 8 vietas un var teikt, ka kampaņa esot izgāzusies - tas bija cilvēku naids pret šo politisko spēku. Ja kāds kaut ko teica, ka par viņiem balsos, tad viņš tika nosaukts par muļķi, lohu un vēl citos "labos" vārdos. Tas, kas valdīja bija vienkāršs cilvēku naids. Un tagad valda daļējs cilvēku prieks, ka naids ir daļēji realizējies praksē, ja vēl nebūtu 5%, tad prieks būtu neaprakstāms. Labi, ka vismaz uz vēlēšanām bija Public enemy, tagad tikai jāskatās, kas tiks uztaisīts par Public enemy pēc vēlēšanām, lai visi būtu laimīgi.

P.s. Izlasām vēlreiz un padomājam.



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mat
2010-10-04 17:15 (saite)
Mārketinga speciālists viņiem nav galīgi slikts - Stendzinieks kaut ko no tā visa saprot. Vienkārši tika izvēlēta nedaudz neatbilstoša reklāmas stratēģija. Uz Rīgas domes vēlēšanām tā vēl nedaudz nostrādāja, bet tagad vairs nē. Aizkulises par to jau nav redzamas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]traksaule
2010-10-04 17:55 (saite)
Tieši par reklāmas stratēģiju es arī runāju, jo, manuprāt, ir jāprot atrast robeža, no kuras sākās "pa daudz" un, līdz ar to, pretējais efekts.

Un, atklāti sakot, tas, ka viņu reklāmas speciālists ir Stendzinieks, mani izbrīna, jo viņš atstāj parasti lietpratēja iespaidu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mat
2010-10-04 21:56 (saite)
Tu jau nezini, kas un kā vēl to iespaidoja. Galavārds jau pieder tam, kas par to maksā ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?