Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2006-06-30 12:54:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
i use u
Zinātnes un patstāvīgā progresa noliegšanas rezultātā cilvēki postmodernismā sliecas kultivēt tagadni, fragmentāro un tūlītējo. Cilvēks tiecas pašizpausties. Viena no biežākām pašrealizācijas formām ir patērēšana. Postmodernais cilvēks sevi identificē ar lietām, kuras tam pieder. Franču sociologs Žaks Bodrijārs, raksturojot postmoderno patērētāju sabiedrību, lieto terminu simulācija, apgalvojot, ka mūsdienās cilvēks dzīvo hiper-reālā sociālajā pasaulē, kurā pastāv tikai zīmes bez nozīmes, attēli bez oriģināliem. Mediji (arī internets) ir tipiskas simulētās realitātes konstruētājs.
(c)Astra Zoldnere


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]prieks
2006-06-30 13:22 (saite)
Protams
visi esam
simulakri

(Atbildēt uz šo)


[info]marina
2006-06-30 14:30 (saite)
uzmanies, viņa ir tepat:)

(Atbildēt uz šo)


[info]aleja
2006-06-30 16:50 (saite)
kas jums visiem ar to Astru ir?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2006-07-01 14:29 (saite)
Astru Milli? :))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aleja
2006-07-01 14:32 (saite)
Zoldneri!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]begemots
2006-07-01 01:21 (saite)
Diezgan jauki par to Eko arī raksta savā "Faith in Fakes: Travels in Hyperreality".

(Atbildēt uz šo)


[info]skalpelis
2006-07-01 15:48 (saite)
Žaks Bodrijārs?

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?