Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2016-11-17 13:18:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
mazā veikala varonīgās hronikas, jaunie mērnieku laiki

limbažu sarkanais piens rublis divdesmit. cukurs aptuveni tāpat. cigaretes, kas visur 2.80, trīs eiro. estellas čipsi no swarovski. saulespuķu sēkliņas tikai yes, arī no swarovski. olas un šokolādes sieriņus, nahuj to visu. talamors pa astoņpadsmit. tas viss ir ar atlaidēm. oh, we both know, you're going straight to hell (c)VIA hefner


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


(Anonīms)
2016-11-18 17:18 (saite)
situācija ar mazajiem veikaliem ir tāda savdabīga.
viņi nesaņem tādas cenu atlaides no piegādātājiem, kā lielveikalu tīkli, ja arī saņem uz atsevišķu akciju norises laiku, produkcijas pārpalikumu, preču krājumu ar tuvojošos termiņu izpārdošanu, tad lielākā daļa piegādātāju ir apsolījušies, ka nekādā gadījumā nedos cenu zemāk, kā, teiksim, "Rimi" lielveikaliem. Ne velti jau labu laiku tiek runāts par lielveikalu totālo dominanci, kas izpaužas, kā milzīgu atlaižu, neizdevīgu nosacījumu, kā arī papildus maksājumu izspiešanu no piegādātājiem, ražotājiem, zemnieku saimniecībām, jo viņiem nav izvēles, ja grib, lai produkts nonāk plauktos "x" veikalu tīklā.
papildus nianse arī tāda, ka iedotā atlaide mazajos veikalos negarantē apgrozījuma pieaugumu, atšķirībā no lielveikaliem, te darbojas mazliet citi principi, kas stājas spēkā pateicoties daudzu mazveikalu savdabīgajām lokācijām, ierobežotajam publikas skaitam, pieprasījuma īpatnībām. apmēram tā viņi vārās.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?