Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2016-11-17 13:18:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
mazā veikala varonīgās hronikas, jaunie mērnieku laiki

limbažu sarkanais piens rublis divdesmit. cukurs aptuveni tāpat. cigaretes, kas visur 2.80, trīs eiro. estellas čipsi no swarovski. saulespuķu sēkliņas tikai yes, arī no swarovski. olas un šokolādes sieriņus, nahuj to visu. talamors pa astoņpadsmit. tas viss ir ar atlaidēm. oh, we both know, you're going straight to hell (c)VIA hefner


(Ierakstīt jaunu komentāru)


(Anonīms)
2016-11-17 18:50 (saite)
vai tu ar šo gribēji teikt, ka viņi šausmīgi uzvārās?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


(Anonīms)
2016-11-18 00:43 (saite)
jā, viņi paņem nevis 27 centus, bet 30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2016-11-18 00:44 (saite)
diskleimers: neviens nav spiests iet uz mazo veikalu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zivs
2016-11-18 13:34 (saite)
estrellas čipsi no swarovski :D ā, labs!
paldies, iemeidoji manu dienu.

(Atbildēt uz šo)


(Anonīms)
2016-11-18 17:18 (saite)
situācija ar mazajiem veikaliem ir tāda savdabīga.
viņi nesaņem tādas cenu atlaides no piegādātājiem, kā lielveikalu tīkli, ja arī saņem uz atsevišķu akciju norises laiku, produkcijas pārpalikumu, preču krājumu ar tuvojošos termiņu izpārdošanu, tad lielākā daļa piegādātāju ir apsolījušies, ka nekādā gadījumā nedos cenu zemāk, kā, teiksim, "Rimi" lielveikaliem. Ne velti jau labu laiku tiek runāts par lielveikalu totālo dominanci, kas izpaužas, kā milzīgu atlaižu, neizdevīgu nosacījumu, kā arī papildus maksājumu izspiešanu no piegādātājiem, ražotājiem, zemnieku saimniecībām, jo viņiem nav izvēles, ja grib, lai produkts nonāk plauktos "x" veikalu tīklā.
papildus nianse arī tāda, ka iedotā atlaide mazajos veikalos negarantē apgrozījuma pieaugumu, atšķirībā no lielveikaliem, te darbojas mazliet citi principi, kas stājas spēkā pateicoties daudzu mazveikalu savdabīgajām lokācijām, ierobežotajam publikas skaitam, pieprasījuma īpatnībām. apmēram tā viņi vārās.

(Atbildēt uz šo)


(Anonīms)
2016-11-18 17:30 (saite)
turklāt, lielveikali spēj uzspiest produktu piegādātājam tādu opciju, kā produkta savākšanu atpakaļ, aizvietošanu ar svaigu produktu uz piegādātāju rēķina, ja neizdodas pārdot, notek termiņš, tie atrasts brāķis u.tt, savukārt, maziņie to nespēj, tāpēc ļoti bieži saviem pazīstamajiem, regulārajiem pircējiem piedāvā nopirkt dažādus produktus pēc notecējuša termiņa beigām ar lielu atlaidi, lai mazinātu zaudējumus.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?