Kāds rakstīja,
situācija ar mazajiem veikaliem ir tāda savdabīga.
viņi nesaņem tādas cenu atlaides no piegādātājiem, kā lielveikalu tīkli, ja arī saņem uz atsevišķu akciju norises laiku, produkcijas pārpalikumu, preču krājumu ar tuvojošos termiņu izpārdošanu, tad lielākā daļa piegādātāju ir apsolījušies, ka nekādā gadījumā nedos cenu zemāk, kā, teiksim, "Rimi" lielveikaliem. Ne velti jau labu laiku tiek runāts par lielveikalu totālo dominanci, kas izpaužas, kā milzīgu atlaižu, neizdevīgu nosacījumu, kā arī papildus maksājumu izspiešanu no piegādātājiem, ražotājiem, zemnieku saimniecībām, jo viņiem nav izvēles, ja grib, lai produkts nonāk plauktos "x" veikalu tīklā.
papildus nianse arī tāda, ka iedotā atlaide mazajos veikalos negarantē apgrozījuma pieaugumu, atšķirībā no lielveikaliem, te darbojas mazliet citi principi, kas stājas spēkā pateicoties daudzu mazveikalu savdabīgajām lokācijām, ierobežotajam publikas skaitam, pieprasījuma īpatnībām. apmēram tā viņi vārās.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?