Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2012-12-14 14:31:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
tomēr interesanti no leģendārā psto pajautā komūnā

Tomēr ir vairākas tendences, kas šai vienlīdzībai nav pozitīvas un, patiesību sakot, biedē:
1) bērnu rotaļlietu mārketēšana noteiktam dzimumam. Kad rotaļļietas bija plauktos mazāk, to varēja mazāk just, bet tagad Ķīnā ražotās, ASV pasūtītās plastmasas rotaļļietas ir izteikti segregētas. Aizver acis un iztēlojies lielveikalu rotaļlietu plauktus: ir atsevišķi plaukti meitenēm ar rozā un violetas krāsas ponijiem, lellēm utt. Un ir melnu un tumšu toņu mašīnas un konstruktori puikām. Vēl traģiskāk ir, ja paskatās bērniem paredzētus ārzemju kanālus, kur iet rotaļlietu reklāmas. Tās ir dzīvās šausmas un uzspiestu dzimumlomu pārbagātība


ko mēs beigās saņemam: meitenes, kas ģērbjas melnā un griež sev weenaz un puikas, kas velk rozā kreklus un līksmo par dzīvi
tas tā, no pasaules un dabas novērojumiem


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]unpy
2012-12-14 15:08 (saite)
Atļaušos piezīmēt, ka rotaļlietas netiek mārketētas bērniem, jo viņi nav pircēji, viņiem nav naudas, bērnu rotaļlietas tiek mārketētas bērnu vecākiem un līdzpiederīgajiem. Pilnīgi neviens netraucē māti meitai nopirkt tanku vai dēlam - rozā poniju.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]_re_
2012-12-14 15:43 (saite)
nu nē, diezgan ātri beidzas vecāku patvaļa rotaļlietu izvēlē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?