Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2005-10-23 13:35:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:selected

Par vardēm un mērkaķiem
Ir nepieciešams ļoti skaidri apzināties, ka visnesatricināmākās vērtības, kuras liekas fiziski konstantas var ļoti viegli mainīties. Piemēram, garša. Es nerunāju par to, ka cilvēkam garša var mainīties kaut kādu masu mediju iespaidā (t.i., mainās nevis pati garša, bet tās uztvere), bet gan par...nu, teiksim, varžu kājām un mērkaķu smadzenēm.
Kaut vai PSRS sabrukšanas laikā bija skaidrs, ka varžu kājas stabili asociējas ar brīvību un labāku pasauli. Respektīvi, tā ir labākas pasaules garša, un labākas pasaules garša nevar negaršot. Ja negaršo - tātad tu neesi tam gatavs un ej vien vergot tālāk. Tādēļ, ja neiepatīkas ar pirmo reizi, jāmēģina otro, trešo un ceturto. A kurš teica, ka brīvību nenāksies izcīnīt? Nu vot!
Tajā pašā laikā tāda delikatese kā mērkaķa smadzenes asociējas tikai un vienīgi ar nabadzību, netīrību un visādiem spidiem. Runa iet par cilvēkiem, nevis pašu maltīti! Tīri no higiēniskā viedokļa tā ir varde, kas tur kārpās pa visādiem smirdīgiem purviem, dubļiem un vēl hujzinkurieni, kamēr mērkaķis kulturāli sēž kokā un viņa sarkanā pakaļa spīd un laistās it kā viņai pāri būtu pārgājusi "Zewas" reklāmas kampaņa.
Vai arī tā japāņu indīgā zivs? Normāls cilvēks indīgu zivi mūžā neēdīs (ak, eksotika? maziņais riska procentiņš? pamēģiniet brētliņas eļļā ar gadu pārtērētu termiņu!). Bet nē, skaidrs, ka japāņi nav taču nekādi ultraduraki, redz, kādu tehniku ražo, tātad tā indīgā zivs ir kautkā novedusi viņu līdz tādai labai un smalkai pasaulei, ka viņi ar prieku strādā aš 14 stundas no vietas un piedevām vēl klausās taksī klasisko mūziku.
Kamēr poļu pļuškas pašus poļus ir novedusi līdz psihiskai satiksmei, mašīnu zagļu bandām un mafijas perēkļiem.



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]martcore
2005-10-23 14:30 (saite)
lai arī novienkāršojot tēmu un apejot ķīmiju var pateikt, ka garša un garšas uztvere ir viens un tas pats

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]punkts
2005-10-23 14:38 (saite)
novienkāršojot es teiktu, ka garšas nav vispār, ir tikai tās uztvere

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]punkts
2005-10-23 14:42 (saite)
jo garša parādās tikai tad, kad ēd. ja ābols stāv uz galda, vai tad tam ir kāda garša?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2005-10-23 14:46 (saite)
un ja es nokodīšos no ābola, atzīšu to par skābu un nolikšu atpakaļ uz galda, vai tad ābolam būs garša?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]punkts
2005-10-23 14:50 (saite)
:) nu tu uztversi tās ābola daļas garšu, kas tev mutē

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]martcore
2005-10-23 14:44 (saite)
labi, začots) pieķēri mani neprecizitātē, a es jau gribēju pateikt, ka tikpat labi varam saukt garšas uztveri par garšu, bet signālus paurī - par "sāļš".

- ziniet, mani neironu tīkli liek jums nodot, ka mana garšas uztvere šo konditorejas izstrādājumu neatzīst par labpatiku izraisošu manā organismā!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]punkts
2005-10-23 14:53 (saite)
nuja, paņem nost neironu tīklu un paliek dārzenis
interesanti kā garšotu ābols, ja būtu apveltīts ar neironu tīklu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]punkts
2005-10-23 14:48 (saite)
kā var uztvert to, kā nav

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]punkts
2005-10-23 14:53 (saite)
ilūzija, bē

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?