Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2009-10-08 18:29:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Rīgas vicemērs Ainārs Šlesers šodien kategoriski noraidīja izskanējušo kritiku par Rīgas zīmola izstrādi.

bļa, noraidīja kritiku
nu, viņi abi ar nilu var tiešā ēterā pateikt, ka zīmols ir ahujeķ kur kruts un trīssimt štukas vērts? viņiem kāds no govnožurnālistiem var uzdot tiešu jautājumu, es nesaprotu? uz kuru saņemt tiešu atbildi?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]tiesibsargs
2009-10-08 18:42 (saite)
vecīt, tie pimpji, un arī fliks, iemācījušies atbildēt, ņijuja neatbildot.

vot es tikko šitādu saņēmu! ahreņeķ!!! es no tā praktiski neko nevaru izmantot, jo tur nav atbildžu!!!

1. Kāpēc konkursā uz Rīgas zīmola attīstīšanu nevarēja piedalīties Latvijas reklāmas aģentūras, un vai viņu sašutumu uzskatāt par pamatotu?



- Tūrisma industrija un airBaltic ir ieinteresēti operatīvi un efektīvi piesaistīt Rīgai starptautiskos tūristus, kuri ar saviem izdevumiem papildina Latvijas ekonomiku. Reklamēšanās ir tūrisma industrijas izdzīvošanas jautājums. Mums ir būtiski, ka jau šogad, kad Latvijas tūrisma nozare piedzīvo būtisku kritumu (darbu ir zaudējuši 7000 - 9000 tūrisma nozares darbinieku, viesnīcu ieņēmumi ir kritušies par aptuveni 40% (pirmajā pusgadā)), tiek sākta mērķtiecīga un profesionāla mārketinga kampaņa tūristu piesaistei. No sekmīgas Live Rīga kampaņas ieguvēja būs visa tūrisma industrija un mēs esam gatavi sadarboties ar ikvienu, kas mūs atbalsta.

Konkursā tika pieaicinātas desmit pieredzējušas starptautiskas reklāmas un mārketinga aģentūras. Tām tika izvirzīts darba uzdevums un tika izraudzīts kvalitatīvākais un ekonomiskākais no piedāvājumiem. Tas ir sākotnējais airBaltic ieguldījums jaunizveidotā Rīgas Tūrisma attīstības biroja darbības uzsākšanai.

2. Latvijas Reklāmas asociācija, kā arī "Delna" uzskata, ka Rīgas tēla reklamēšanas ietvaros var tikt nopludināta nauda 10. Saeimas vēlēšanu kampaņām. Kā tiek plānots novērst šādas aizdomas?



- Tās ir spekulācijas, ko pilnībā noraidām. Esam izbrīnīti par šādu spriedelējumu iemesliem, kam nav nekāda pamata.

3. airBaltic pagaidām nav atklājis Embassy veidotā zīmola izmaksas. Kāds ir pamats šai slepenībai?



- airBaltic nekomentē sadarbības nosacījumus ar saviem partneriem. Esam pārliecināti, ka Rīgas popularizēšanas kampaņa nodrošinās ievērojamu tūristu skaita pieaugumu 2010.gadā un radīs jaunas darba vietas, kas ir ārkārtīgi svarīgas Latvijas ekonomikai.

4. Ir izskanējušas apsūdzības par Stendzenieka un viņa kompānijas Mooz saitēm ar Embassy. Vai jūs varat apstiprināt, ka Embassy savā turpmākajā darbībā šī projekta ietvaros nesniegs nepamatotas priekšrocības atsevišķām Latvijas kopmānijām?

- Embassy ir profesionāļi, kuru atbildība būs sekmīga kampaņa. Mūsuprāt, vienīgie kritēriji, izvērtējot potenciālos apakšuzņēmējus, ir to profesionalitāte un sekmīga pieredze ilgtermiņā.


(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-10-08 18:54 (saite)
asv ir tāda kruta pieeja šādiem jautājumiem "ja tas izskatās, kā suns un rej kā suns, tad tas droši vien arī ir suns"
izskatās, ka viņi taču naturāli ir naudu raspiļījuši
ir korekti uzdot jautājumu aināram, vai viņi ar stendžu valsts naudu nav gadījumā raspiļījuši?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2009-10-08 19:01 (saite)
par raspiļīšanu nav pierādījumu. diemžēl.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kugis
2009-10-08 19:09 (saite)
Klau, žurnālist, a pašam pateikt sejā, ka "viņi" ir pimpji, nedaudz akniņa pa vāju? Vai arī tu mums tāds liels mutes brūķētājs internetos?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2009-10-09 14:43 (saite)
a ko tu man te par akniņām murgo virtuāli, dairektkomjunikeišen expert?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?