vecīt, tie pimpji, un arī fliks, iemācījušies atbildēt, ņijuja neatbildot.
vot es tikko šitādu saņēmu! ahreņeķ!!! es no tā praktiski neko nevaru izmantot, jo tur nav atbildžu!!!
1. Kāpēc konkursā uz Rīgas zīmola attīstīšanu nevarēja piedalīties Latvijas reklāmas aģentūras, un vai viņu sašutumu uzskatāt par pamatotu?
- Tūrisma industrija un airBaltic ir ieinteresēti operatīvi un efektīvi piesaistīt Rīgai starptautiskos tūristus, kuri ar saviem izdevumiem papildina Latvijas ekonomiku. Reklamēšanās ir tūrisma industrijas izdzīvošanas jautājums. Mums ir būtiski, ka jau šogad, kad Latvijas tūrisma nozare piedzīvo būtisku kritumu (darbu ir zaudējuši 7000 - 9000 tūrisma nozares darbinieku, viesnīcu ieņēmumi ir kritušies par aptuveni 40% (pirmajā pusgadā)), tiek sākta mērķtiecīga un profesionāla mārketinga kampaņa tūristu piesaistei. No sekmīgas Live Rīga kampaņas ieguvēja būs visa tūrisma industrija un mēs esam gatavi sadarboties ar ikvienu, kas mūs atbalsta.
Konkursā tika pieaicinātas desmit pieredzējušas starptautiskas reklāmas un mārketinga aģentūras. Tām tika izvirzīts darba uzdevums un tika izraudzīts kvalitatīvākais un ekonomiskākais no piedāvājumiem. Tas ir sākotnējais airBaltic ieguldījums jaunizveidotā Rīgas Tūrisma attīstības biroja darbības uzsākšanai.
2. Latvijas Reklāmas asociācija, kā arī "Delna" uzskata, ka Rīgas tēla reklamēšanas ietvaros var tikt nopludināta nauda 10. Saeimas vēlēšanu kampaņām. Kā tiek plānots novērst šādas aizdomas?
- Tās ir spekulācijas, ko pilnībā noraidām. Esam izbrīnīti par šādu spriedelējumu iemesliem, kam nav nekāda pamata.
3. airBaltic pagaidām nav atklājis Embassy veidotā zīmola izmaksas. Kāds ir pamats šai slepenībai?
- airBaltic nekomentē sadarbības nosacījumus ar saviem partneriem. Esam pārliecināti, ka Rīgas popularizēšanas kampaņa nodrošinās ievērojamu tūristu skaita pieaugumu 2010.gadā un radīs jaunas darba vietas, kas ir ārkārtīgi svarīgas Latvijas ekonomikai.
4. Ir izskanējušas apsūdzības par Stendzenieka un viņa kompānijas Mooz saitēm ar Embassy. Vai jūs varat apstiprināt, ka Embassy savā turpmākajā darbībā šī projekta ietvaros nesniegs nepamatotas priekšrocības atsevišķām Latvijas kopmānijām?
- Embassy ir profesionāļi, kuru atbildība būs sekmīga kampaņa. Mūsuprāt, vienīgie kritēriji, izvērtējot potenciālos apakšuzņēmējus, ir to profesionalitāte un sekmīga pieredze ilgtermiņā.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: