tātad par biļetēm
jo lielāks aborots, jo lielāks profits, to jau jūs zinat
karoče, cilvēki, kas nopietni spēlē pokeru, rēķina tā
punkts A: pie biļetes cenas 0,5ls un soda naudas 2ls mums kāds iekrišanas diapazons ir izdevīgs
ja mēs iekrītam vienā no trijām reizēm (33%), mēs samaksājam ls2 pie nobrauktajiem 1,5ls, karoče, zaudējam 50 saņus, tas ir neizdevīgi
ja mēs iekrītam vienā no četrām (25%) - tad esam pa nullēm, tiesa, jēgas braukt bez biļetes nav tāpat
ja mēs iekrītam vienā no piecām (20%) - mēs esam profitā
tātad diapazons, kas ir nepieciešams, ir vismaz 24%, lai būtu izdevīgi braukt bez biļetes
punkts B: maršruts
es, piemēram, imantā aptuveni zinu, kas, kur un kāpēc stāv, tāpēc varu braukāties par brīvu no imantas tilta līdz mājām par velti, cik sirds kāro, bet pasākums no kandavas līdz alises ielai ir tāds kobru midzenis, ka labāk par to nerunāt
bet, ja to nezin, tad cilvēki, kas nopietni spēlē pokeru, rēķina tā:
ir nepieciešama vismaz pāris mēnešu statistika par maršrutu, kuru var nobraukt par naudu, lai saņemtu informāciju
40-50 braucienu, domāju, pietiks adekvātam rezultātam
ja šis rezultāts ir zem 25%, urā, var hujārīt ar diviem latiem kabatā uz nebēdu
------------
upd: nē, visi šie aprēķini galīgi nav pareizi