Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2008-11-28 11:41:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ne metro ne dirižabļi
Poll #15197 trirtiituywr
Open to: All, results viewable to: All

visforšākais sabiedriskā transporta veids pilsētas robežās ir:

View Answers

tramvajs
63 (74.1%)

trolejbuss
6 (7.1%)

autobuss
0 (0.0%)

vilciens
16 (18.8%)



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]goddes
2008-11-28 11:44 (saite)
Savukārt trolejbuss ir visbezjēdzīgākais, manuprāt. Ar vidēju ātrumu 25km/h un aizņem pusotru joslu no brauktuves.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2008-11-28 11:46 (saite)
moš viņš ir ekonomiski izdevīgāks, elektrība lētāka par bendžu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]goddes
2008-11-28 11:49 (saite)
Viens šāds ekonomiski elektriskais transports liek uz Valdemārielas 30 neekonomiskajiem benzīndzinējiem pārtērēties dēļ pusotras joslas trolejbusa. Ja vēl trollis kustētos normālā ātrumā, taču reizēm izkāpju ārā un eju blakus ar kājām bezmazvai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2008-11-28 11:53 (saite)
nē, nu man tā patīk šitais
jēdziens "elektriskās spēles" man ienāca leksikā no grieķijas valsts likumdošanas akta
"elektriskais transports" būs no tevis

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]goddes
2008-11-28 11:54 (saite)
Tu tagad mazliet ņirgājies ja?:/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2008-11-28 11:57 (saite)
da nu kruta, kruta tu pateici, es pilnīgi nopietni :))
kāda tur fakin ņirgāšanās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]goddes
2008-11-28 11:51 (saite)
baidos sameloties, vai troļļa patērētā elektrība uz km ir lētāk kā bendža, es tiešām nezinu, nu tas, ka "zaļāks" transporta veids, es nestrīdos. (lai gan elektroenerģijas ieguve pati par sevi nav diezko dabai draudzīga).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zifs
2008-11-28 11:50 (saite)
Nekā. Man domāt, ka troļiks ir visekoloģiskākais no sab. trans. veidiem. Un brauc viņš ar korektu ātrumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]goddes
2008-11-28 11:52 (saite)
jautājums nav par ekoloģiju. (un elektroenerģijas ieguve ar nav diezko "zaļa")

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2008-11-28 12:00 (saite)
domāju, tainība, bet rēķinies, ka tas viss ir vienas pilsētas apjomā
ja trolejus un tramvajus apmainītu pret autobusiem, smogs virs rīgas kļūtu DAUDZ smagāks

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]goddes
2008-11-28 12:05 (saite)
Tramvajus nevajag apmainīt, bet dažu labu trolejbusu maršrutu varētu, es neraudātu, pie tam tie trolejbusi parkojās ar savu dīzeļmotoru, tā ka mazliet piecūko gaisu arī:) Runa ir par trolejbusu kā kopējās satiksmes dalībnieku, jau manis pieminētā Valdemārielā šis transports liek cūkot gaisu 30 citām automašīnām paildzināti dēļ gabarītiem vai vadītāja "gabarītu izjūtām". Gan jau nikns pētījums vajadzīgs lai izvērtētu +/- un ietekmi uz vidi. Es ar putām uz lūpām neaizstāvēšu savu viedokli šoreiz, tikai izsaku minējumus, ka viss nav tika balts vai melns.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2008-11-28 12:11 (saite)
es tev piekrītu, šis jau ir tikai "sabiedriskais" nevis zinātniskais pētījums. par valdemāreni arī nevar nepiekrist. gribētos konkrētus ciparus no atbildīgajiem cilvēkiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2008-11-28 12:22 (saite)
visu uz tramvajiem!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zifs
2008-11-28 12:28 (saite)
Es jau pollā atzīmēju, ka krutākais ir tramvajs. Es te vienkārši aizstāvu trolejbusa tiesības, jo kāpēc tāds uzbrukums trolejbusam? Autobuss nemaz nav mazāks un arī mēdz nosprostot ielas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]goddes
2008-11-28 12:35 (saite)
Nav nekāds uzbrukums, izlasi ko un kā pamatoju savos komentāros. Subjektīvs viedoklis balstīts uz empīrismu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?