Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2008-07-09 23:08:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
http://klab.lv/users/skuka/1029854.html?style=mine

vispār kaut kā ļoti debīli tas viss ir. teiksim, ne tas, ka man kaut kā ļoti aizvainotu pašapziņu pirkt un uzdot svešu garadarbu par savu, bet tas, ka ļoti labi kaut kā saproti - neiemācīsies videnē uzpiļīt sacerējumu un izklāstīt domas rakstiskā veidā, kā tu augstskolā pēc tam referātu būsi spējīgs uzrakstīt?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]begemots
2008-07-10 13:52 (saite)
> Man šķiet, nav tomēr TIK vienkārši - arī minētajās fakultātēs droši vien ir gan pasniedzēji, kuri tomēr iedziļinās iesniegtajos darbos, gan arī tādi, kuri laiž cauri it visu. (btw, kura ir trešā fakultāte?)
--
Taisnība. Es nedaudz pārspīlēju, bet tikai nedaudz. Trešā ir ViA (neklātiene).

> Galvenā problēma, manuprāt, ir cita - praktiski neeksistē atsijāšanas mehānisms, kurš izlaistu cauri tikai spējīgos un daļēji spējīgos, bet pārējiem parādītu durvis. Un tāpēc pat kāda darba izlasīšana un par vāju atzīšana īsti neko neietekmē.
--

Nu, teorētiski jau eksistē. Ja darbs ir ļoti vājš, var ielikt atzīmi mazāku par 4. :)

Praktiski diemžēl ir 2 lietas, manuprāt:

1) eksāmenus un darbus vērtē pārsvarā tie paši pasniedzēji, kas vada kursu. Pasniedzējiem nav motivācijas zāģēt zaru, uz kura sēž.

2) tas, ko tu minēji: reputācijas VAJADZĪBAS trūkums un nepareizas nostādnes attiecībā uz to, kas tad īsti ir augstākā izglītība un kam tā "pienākas".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?