> Man šķiet, nav tomēr TIK vienkārši - arī minētajās fakultātēs droši vien ir gan pasniedzēji, kuri tomēr iedziļinās iesniegtajos darbos, gan arī tādi, kuri laiž cauri it visu. (btw, kura ir trešā fakultāte?)
--
Taisnība. Es nedaudz pārspīlēju, bet tikai nedaudz. Trešā ir ViA (neklātiene).
> Galvenā problēma, manuprāt, ir cita - praktiski neeksistē atsijāšanas mehānisms, kurš izlaistu cauri tikai spējīgos un daļēji spējīgos, bet pārējiem parādītu durvis. Un tāpēc pat kāda darba izlasīšana un par vāju atzīšana īsti neko neietekmē.
--
Nu, teorētiski jau eksistē. Ja darbs ir ļoti vājš, var ielikt atzīmi mazāku par 4. :)
Praktiski diemžēl ir 2 lietas, manuprāt:
1) eksāmenus un darbus vērtē pārsvarā tie paši pasniedzēji, kas vada kursu. Pasniedzējiem nav motivācijas zāģēt zaru, uz kura sēž.
2) tas, ko tu minēji: reputācijas VAJADZĪBAS trūkums un nepareizas nostādnes attiecībā uz to, kas tad īsti ir augstākā izglītība un kam tā "pienākas".
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: