Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2007-11-26 10:15:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ir reklāmas, kuru autori mēģina kaut kā dīlot ar iracionālo cilvēkos, vot, tipa demonstrē klipu, kurā māte atnāk uz dēla koncertu ar mazgājamā līdzekļa "ferwall" pudeli rokās, un tas sākumā liekas ļoti smieklīgi, a beigās vairs nesaproti, kāpēc gan reklāmas autors tevi uzskata par idiotu.
nē, nu pie kā gan noved dogmatisms.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]stihija
2007-11-26 10:39 (saite)
lūk par šito es ar vienmēr esmu šausminājusies! Kā tie visi cilvēki vinemēr nēsā līdz veļas pulverus, drēbju mīkstinātājus un vēl nez ko!

(Atbildēt uz šo)


[info]prtg
2007-11-26 10:43 (saite)
Vienīgā problēma ir tā, ka cilvēki uz reklāmām reaģē pārāk saasināti, vai reaģē vispār, ieskaitot tās, kuras reklamē viņiem nevajadzīgas lietas. Ignore un viss, bet ja reklamē kaut ko vajadzīgu - aizej un nopērc.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kemune
2007-11-26 11:43 (saite)
problēma, ka reklāmas uzsūcas pat fona režīmā. šķiet, ja nereaģēs, tās kļūs vēl tupākas, agresīvākas, vai citādi veiksmīgākas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2007-11-26 11:54 (saite)
problēma ir tur, ka reklamščiki uzskata cilvēkus par bidlo un pat nemēģina šo try on yourself fišku, jo viņi taču reiz ir apriori gudrāki par mērķauditoriju. a vot ir tā, ka viņi nav īpaši gudrāki pat par mani.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kemune
2007-11-26 11:56 (saite)
arī. jā, labi pateici. respektīvi, tas, ko es domāju ar "uzsūcas", bija tieši tas, ka tu jau pēc laika tiešām sāc ticēt, ka esi stulbs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prtg
2007-11-26 12:33 (saite)
Gadās arī izņēmumi, man piemēram patika tā, kurā draugi atliek iedzeršanu un dodas uz teātri.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]diana
2007-11-26 12:55 (saite)
Es pāris gadus strādāju vienā reklāmas aģentūrā par tulku un šo to dzirdēju. Piemēram, mums prasīja viedokli par visādām sieviešu štellēm - rama krējumiem un kaut kādiem mazgājamajiem līdzekļiem. Kad viena daļa kaut ko ierosināja tipa mūsdienīgāku taisīt, interesantāku, orientētu uz normālām, ar seksu apsēstām sievietēm, mums skaidri un gaiši paskaidroja, ka vidusmēra latvietim reklāmā nevar izmantot humoru (nesapratīs), nevar spēlēt uz seksu (neatbalstīs, būs par traku) un nevar atkāpties no ierastajiem reklamēšanas standartiem - rsspektīvi, cik idiotiski ir bijis līdz šim, tikpat idiotiski ir jāturpina, jo mērķa auditorija (galvā drātētās veļas mazgātājas un ēst gatavotājas) PĀRMAIŅAS NESAPRATĪS!!!
Nu i viss - ja saproti, kāda ir viņu loģika, tad neko citu nav vērts gaidīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2007-11-26 13:33 (saite)
es gribētu saprast šo loģiku. nē, nu nopietni, būtu interesanti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mamuts
2007-11-26 10:50 (saite)
Vnk trūkst idejas, kā interesantā veidā iespējams iestāstīt nabaga pircējam, ka viņam tas konkrētais sūds jāpērk, vot ij reklamētāji štancē idiotismus.

(Atbildēt uz šo)


[info]markizs
2007-11-26 11:33 (saite)
vo vo, es ar tieši vakar nosmējos par to reklāmu. pipec māmiņa vakarkleitā pēkšņi nez no kurienes izvelk kautk ādu veļas verķi un demonstrē pārsteigtajai draudzenei :)

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?