diana ([info]diana) rakstīja,
Es pāris gadus strādāju vienā reklāmas aģentūrā par tulku un šo to dzirdēju. Piemēram, mums prasīja viedokli par visādām sieviešu štellēm - rama krējumiem un kaut kādiem mazgājamajiem līdzekļiem. Kad viena daļa kaut ko ierosināja tipa mūsdienīgāku taisīt, interesantāku, orientētu uz normālām, ar seksu apsēstām sievietēm, mums skaidri un gaiši paskaidroja, ka vidusmēra latvietim reklāmā nevar izmantot humoru (nesapratīs), nevar spēlēt uz seksu (neatbalstīs, būs par traku) un nevar atkāpties no ierastajiem reklamēšanas standartiem - rsspektīvi, cik idiotiski ir bijis līdz šim, tikpat idiotiski ir jāturpina, jo mērķa auditorija (galvā drātētās veļas mazgātājas un ēst gatavotājas) PĀRMAIŅAS NESAPRATĪS!!!
Nu i viss - ja saproti, kāda ir viņu loģika, tad neko citu nav vērts gaidīt.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?