madis ([info]madevil) rakstīja,
@ 2010-06-22 11:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Neliels atskats uz id Softvāri un "jauno" Rage.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]piepz
2010-06-22 11:30 (saite)

(Atbildēt uz šo)


[info]lodzinjsh
2010-06-22 11:41 (saite)
mans ieskats rage būtu tāds: sūds! sūds, kurš izskatās pēc COD, tātad CS. jautājumi?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]madevil
2010-06-22 11:57 (saite)
Rage ir 1:1 Borderlands kopija -cellshading :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bordo
2010-06-22 14:09 (saite)
Biki mazāks tas xx:1! :) Kādi 0.85:1 es teiktu, bet still nekā īpaša tur nav...
Rakstiņš labs, tik sajūta, ka čalis vairāk gribēja nofleimot nekā kritiski pieiet tailietai.
Than again neesmu neko daudz lasījis vai dzirdējis par to vissu soo neteikšu ka nav labs punkts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brock
2010-06-22 14:51 (saite)
nu tas, kādēļ cilvēki pameta id software, tai rakstā ir totāls bullshit (piem Romero, kas pēc pamešanas praktiski tā arī neko neizveidoja tiešām groundbreaking, plus jams vairāk tiecās pēc slavas aka Klifijs B nekā viņam interesēja spēles). Arī tas, ka Q3 utt nebija success ir totāls bullshit, ja vien autors domāja, ka Q3 ir jāspēlē offline. Q3 tiek spēlēts joprojām turnīros, kas vien pierāda, ka 10 gadi ir sīkums spēlēm, kas ir lieliskas savā laukā. Tāpat salīdzināt Unreal engine ar id tech, pierāda, ka autoram nav ne mazākās nojausmas par tech. Doom 3 uz iznākšanu bija daudz superior engine nekā tā brīža Unreal engine. Problēma ar id tech 4 tiešām bija, ka tam nebija sava universāla viegli lietojama toolseta, ar ko citiem veidot spēles, tāpēc visi pirka Unreal engine nevis id tech. HL2 source engine patiesībā ir izsmiekls salīdzinot ar id tech 4. Source engine pat nemācēja dinamiski ēnas tai laikā attēlot korekti bez skriptēšanas, kamēr Doom 3 bija tiešām dinamiskais light and shadows. Nu daudz kļūdu rakstā ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]madevil
2010-06-22 17:28 (saite)
Jā, bet nevienu nepiš tās dinamiskās gaismas/ēnas.
Tikpat cik salīdzinoši nevienu nepiš jebkas ko id ir darījis pēdējos 10 gados :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]brock
2010-06-22 14:14 (saite)
Saistībā ar id software vienā saitā lasīju labu ieskatu par kompānijām un to cilvēkiem. Lielākā problēma ar id software ir, ka viss tiek pakārtots Karmakam, kas ir ģeniāls programmētājs, bet absolūti slikts game developer. Piem Epic main cilvēks ir Klifijs, kas ir dizainers, Ion Storm bija Vorens, kas arī bija dizainers utt. Visas lieliskākās spēles pēc 2000. gada nāk no studijām, kur galvenais cilvēks, kas visu bīda ir dizainers nevis programmētājs. id software dzīvo joprojām pirms2000 gada laikmetā, kad story bija tik cil teksts uzrakstīts uz vienas A4 lapas, gameplay variācija aprobežojās ar ej, lec un šauj utt. Pie tam id software diemžēl ir pozīcijā, kur Karmaks ir praktiski vienīgais cilvēks, kas ir neaizvietojams. Bez viņa studijas vienkārši nebūtu jeb tā kļūtu absolūti tāda pati kā jebkura studija, kas engine neveido pati, bet to nopērk un veido uz tā B titles.
Principā piekrītu tam tekstam, kas ir saitā, un arī apšaubu, ka Rage būs kas omg, ja vien grafiskajā ziņā, ja nenovilcinās spēles iznākšanu pārāk ilgi, kad visi jau paspēs apsteigt viņus. Pagaidām gan neesmu dzirdējis, ka kāds izmantotu to Karmaka jaunievedumu, kā uzlikt tekstūras utt, kas būs Rage.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?