brock ([info]brock) rakstīja,
Saistībā ar id software vienā saitā lasīju labu ieskatu par kompānijām un to cilvēkiem. Lielākā problēma ar id software ir, ka viss tiek pakārtots Karmakam, kas ir ģeniāls programmētājs, bet absolūti slikts game developer. Piem Epic main cilvēks ir Klifijs, kas ir dizainers, Ion Storm bija Vorens, kas arī bija dizainers utt. Visas lieliskākās spēles pēc 2000. gada nāk no studijām, kur galvenais cilvēks, kas visu bīda ir dizainers nevis programmētājs. id software dzīvo joprojām pirms2000 gada laikmetā, kad story bija tik cil teksts uzrakstīts uz vienas A4 lapas, gameplay variācija aprobežojās ar ej, lec un šauj utt. Pie tam id software diemžēl ir pozīcijā, kur Karmaks ir praktiski vienīgais cilvēks, kas ir neaizvietojams. Bez viņa studijas vienkārši nebūtu jeb tā kļūtu absolūti tāda pati kā jebkura studija, kas engine neveido pati, bet to nopērk un veido uz tā B titles.
Principā piekrītu tam tekstam, kas ir saitā, un arī apšaubu, ka Rage būs kas omg, ja vien grafiskajā ziņā, ja nenovilcinās spēles iznākšanu pārāk ilgi, kad visi jau paspēs apsteigt viņus. Pagaidām gan neesmu dzirdējis, ka kāds izmantotu to Karmaka jaunievedumu, kā uzlikt tekstūras utt, kas būs Rage.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?