nu tas, kādēļ cilvēki pameta id software, tai rakstā ir totāls bullshit (piem Romero, kas pēc pamešanas praktiski tā arī neko neizveidoja tiešām groundbreaking, plus jams vairāk tiecās pēc slavas aka Klifijs B nekā viņam interesēja spēles). Arī tas, ka Q3 utt nebija success ir totāls bullshit, ja vien autors domāja, ka Q3 ir jāspēlē offline. Q3 tiek spēlēts joprojām turnīros, kas vien pierāda, ka 10 gadi ir sīkums spēlēm, kas ir lieliskas savā laukā. Tāpat salīdzināt Unreal engine ar id tech, pierāda, ka autoram nav ne mazākās nojausmas par tech. Doom 3 uz iznākšanu bija daudz superior engine nekā tā brīža Unreal engine. Problēma ar id tech 4 tiešām bija, ka tam nebija sava universāla viegli lietojama toolseta, ar ko citiem veidot spēles, tāpēc visi pirka Unreal engine nevis id tech. HL2 source engine patiesībā ir izsmiekls salīdzinot ar id tech 4. Source engine pat nemācēja dinamiski ēnas tai laikā attēlot korekti bez skriptēšanas, kamēr Doom 3 bija tiešām dinamiskais light and shadows. Nu daudz kļūdu rakstā ir.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: