Lee ([info]lee) rakstīja,
@ 2009-10-01 22:25:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
figeju
Wow! Re, kā izskatās jaunais Rīgas zīmols, kurš sver miljonu LVL.

 9dfe597c-c95a-4478-9486-b921453b7fad.jpg

Visu epopeju bīdīs Rīgas tūrisma attīstības birojs, kura valdes priekšsēdētājs būs airBaltic prezidents Bertolts Fliks. Viņš neslēpj, ka jaunā Rīgas zīmola krāsas ir praktiski identiskas airBaltic korporatīvajām krāsām. «Man patīk šīs krāsas,» jokoja B.Fliks.
Nu?! Vai tad nav brīnišķīgi?!


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]aabols
2009-10-02 10:51 (saite)
nu labi ljimons tas ir daudz.

BET juus tachu saprotiet ka ziimols nenoziimee viens fakinaats logotips. un arii ne logotips , weblapele un viziitkarte.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]aabols
2009-10-02 10:52 (saite)
un es nerunaaju par logotipa kvalitaati

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lee
2009-10-02 11:09 (saite)
Viss ir skaidrs tik tālu, ka šogad tai kvalitātei ir ļimons, bet nākamgad citiem pasākumiem - 5 ļimoni, un man tas šķiet daudz pat atpazīstamības kampaņai ārzemēs. (Protams, ka ideja pati par sevi nav slikta - tūristus vajag piesaistīt un pozitīvu LV tēlu arī vajag veicināt, bet summa man šķiet pārspīlēta tik un tā)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aabols
2009-10-02 12:29 (saite)
vienkaarshi biezhi man rodaas jautaajums, bled kaadam tad jaabuut logotipam lai cilveeki teiktu vot jaa tas gan ir taas naudas veerts. atgaadina to staastu par: uzliec bljiku un uzreiz jaa shite izskataas ka kaads straadaajis.

runaajot par konkreeto gadiijumu: nu tur tie burti un paareejais jau nu gan ir pabriezmiigs tas tiesa. man patika kaa onkulis ierakstiija twitterii, ka laikam tas speciaali taisiits lai nokaitinaatu cilveekus :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lee
2009-10-02 12:38 (saite)
Par cilvēku kaitināšanu onkulim cepums! :)
Es, savukārt, prātoju par to firmu, kas šito izstrādāja (vācu uzņēmums "Embassy", kas pērn izstrādājusi un realizējusi reklāmas kampaņu Berlīnei - "Be Berlin". Tāpat starp uzņēmuma klientiem ir "Renault", "Bosch" un "Lufthansa"; avots šeit: http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/article.php?id=610066 )
Zin, man negribās ticēt, ka LV firmas taisītu ko sliktāku un sliktāk reklamētu Latviju ārzemēs, tāpēc rodas jautājums: kāpēc šāda mēroga darbs tiek uzticēts vāciešiem, kāpēc tie 6 miljoni tiek maksāti kaut kur nezin kam, un kāpēc nevar atbalstīt LV reklāmistus (šis laikam ir viens elementārs piemērs, kā tiek radītas darba vietas, bet ne Latvijā)
Un galu galā - vai tiešām Embassy ir spējuši uztaisīt tos burtus šitik čābīgus, ja viņiem ir tik laba pieredze un tādi lieli korporatīvie klienti - gandrīz vai sāk ost pēc feika :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?