Lee ([info]lee) rakstīja,
@ 2009-10-01 22:25:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
figeju
Wow! Re, kā izskatās jaunais Rīgas zīmols, kurš sver miljonu LVL.

 9dfe597c-c95a-4478-9486-b921453b7fad.jpg

Visu epopeju bīdīs Rīgas tūrisma attīstības birojs, kura valdes priekšsēdētājs būs airBaltic prezidents Bertolts Fliks. Viņš neslēpj, ka jaunā Rīgas zīmola krāsas ir praktiski identiskas airBaltic korporatīvajām krāsām. «Man patīk šīs krāsas,» jokoja B.Fliks.
Nu?! Vai tad nav brīnišķīgi?!


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]lee
2009-10-02 12:38 (saite)
Par cilvēku kaitināšanu onkulim cepums! :)
Es, savukārt, prātoju par to firmu, kas šito izstrādāja (vācu uzņēmums "Embassy", kas pērn izstrādājusi un realizējusi reklāmas kampaņu Berlīnei - "Be Berlin". Tāpat starp uzņēmuma klientiem ir "Renault", "Bosch" un "Lufthansa"; avots šeit: http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/article.php?id=610066 )
Zin, man negribās ticēt, ka LV firmas taisītu ko sliktāku un sliktāk reklamētu Latviju ārzemēs, tāpēc rodas jautājums: kāpēc šāda mēroga darbs tiek uzticēts vāciešiem, kāpēc tie 6 miljoni tiek maksāti kaut kur nezin kam, un kāpēc nevar atbalstīt LV reklāmistus (šis laikam ir viens elementārs piemērs, kā tiek radītas darba vietas, bet ne Latvijā)
Un galu galā - vai tiešām Embassy ir spējuši uztaisīt tos burtus šitik čābīgus, ja viņiem ir tik laba pieredze un tādi lieli korporatīvie klienti - gandrīz vai sāk ost pēc feika :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?