Pātaru Ansis ([info]kuminjsh) rakstīja,
@ 2013-09-17 16:24:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Brāļameita kā sacīt mūs ar bračku pielika pie sienas ar 7. klases matemātikas uzdevumu. Tb atrisinājām mēs pareizi (atbilde grāmatas beigās), tak ar nepareizu metodi!
5/8 no veselā ir 1 un 1/4. Cik ir veselais?
Un tagad, lūdzu, ne tikai atbildi, bet arī, pa soļiem, ka atrisināt!;)

P.S. Skaidrs ir ne tikai tas, ka es Junioram NEVIENU REIZI neesmu palīdzējusi pildīt matemātikas uzdevumus, un tas, ka mans brālis ar palīdzību bērniem mācībās neaizraujas, bet arī tas, ka mums abiem ar loģisko domāšanu un rēķiniem viss ir OK;D


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]pirx
2013-09-17 16:33 (saite)
Izdalam ar pieci un pareizinam ar astoņi. Rezultātā ir divi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2013-09-17 16:45 (saite)
Ha! Mēs arī tāpat izdarījām, tb 1,25 dalījām ar 5, bet tur bija jānovienādo tas eeeeee, saucējs vai skaitītājs, tb tas, kurs zem svītras, un tad jāoperē ar to, kas virs svītras!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pirx
2013-09-17 16:53 (saite)
Man liekas, ka galvā rēķinot šādi vienkārši ir ērtāk :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2013-09-17 16:53 (saite)
Ai, nu skolā bieži vien nekas nav ērtāk un vienkārsāk;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sii
2013-09-17 17:48 (saite)
Nu, nezinu, ja uzdevums jāpilda rakstiski, tad pieraksts 5x/8 = 5/4, novienādojot apakšas, atrisinājumu padara acīmredzamu vienā acumirklī, nekā operācijas ar decimāldaļskaitļiem. Man tā liekas ērtāk. Turklāt konkrētajā piemērā tie cipari ir mazi un parocīgi pārvēršami, bet ja piemērs būtu cits?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]le_minga
2013-09-17 18:07 (saite)
Miks līdz kādai sestajai klasei spītējās un nepierakstīja, risinot uzdevumus, risināšanas ceļu, jo visu rēķināja galvā un uzskatīja par bezjēdzīgu tērēt savu laiku un papīru veltiem pierakstiem :D
Skolotajas sākumā niknojās, pazemināja atzīmes, neticēja, ka viņš galvā rēķina, kamēr samierinājās un saprata, ka cīņa pret viņu ir kā pret vējdzirnavām :D
Kad uzdevumi kļuva sarežģītāki - čalis automātiski sāka pierakstīt to, kas viņam šķita nepieciešams :D

/kaut kad bija reize (kaut kādā 8ā klasē), kad dabūju iet uz skolu skaidroties par ieliktu ļoti sliktu atzīmi, kaut atrisināts bija korekti, jo redz skolotāja bija mācījusi savādāku "ceļu nokļūšanai pie atbildes" :( Miks bija izvēlējies savējo - patiesībā divreiz īsāko, korekti to pierakstījis pat un uzdevumu atrisinājis :)/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]src
2013-09-17 17:17 (saite)
ā, nu reizēm jau nākas darīt ko tādu, kas ir konkrētajā brīdī apgūstamā viela.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?