Pastāsti mums, plebejiem, kā tas ir.
es vēl meklēju vārdus recenzijai, bet, nu, pirmkārt paši darbi ir pārsteidzoši vāji atlasīti - pat ļoti lieliski autori pārstāvēti ar saviem nebūt ne labākajiem darbiem (piem., uz Krumholca skulptūtu vispār nevaru skatīties, acis sāp, cik šķībi un neveikli), otrkārt, nekādas refleksijas par kolekciju - nu nevar 2020. g. vnk izlikt "kaut ko" bez jebkādas loģikas vai principiem, treškārt, agneses kleinas uzskati par mākslas zīmološanu ir nepiedodami sekli, ceturtkārt, darbi izkārtoti pēc krāsiņām (!), Marinai Abramovičai un Sindijai Šērmanei izskatoties pēc parastām foto māksliniecēm - darbu oriģinālais vēstījums ir smagi trivializēts, padarot tos daudz dumjākus un prastākus. Bet smuka toča selfučiem!
diez kas nav, bet Tu to vari!
IR intervijā bija uzsvērts, ka par visu ir piedomāts, īpašs paragrāfs veltīts tam, ka ir papīra, nevis plastmasas salmiņi, ja vēlas iegādāties dzērienu!
yes, tā intervija jau ir leģendāra. Būtu forši, ja par saturu viņa domātu tikpat daudz!
man palicis atmiņā, ka tie bija makaronu salmiņi
Pēc "māksla ir grūta" maiciņām jau tapa skaidrs, ka šai institūcijai ir ļoti savādas, ļoti ārišķīgas attiecības ar mākslu, principā "māksla" (nepaskaidrojot, kas ar to tiek vispār saprasts) kā atslēgvārds kaut kā jauna, inčīga notirgošanai. Absolūta neiedziļināšanās un kičs pāri visam. Uj. Nav pat vēlmes tur doties. Un tieši viņu sociālo mediju tēla dēļ.
es gan neko nesaprotu pat no tā ko saprotu, bet vai tad tas nav biznesa projekts?
un ja tas ir biznesa nevis altruisma projekts, tad jau nedz tiem kas izstādās nedz tiem, kas izstāda nevajadzētu sūdzēties
un kā tu pierādi, sūdzas tikai redzētāji, bet tā kā maksātājiem vienalga, tad ... nu ko tur ;)
otrajā pusē, arī sliktus mākslas darbus kaut kur jau jāizstāda ir
nu re - ko mums rāda internets ... zuzeum - Veikals un kafejnīca
a tu mums par mākslu un krāsiņām .... phe ;)
nu, man māksla ir Dzīva un Pa Īstam, man sāp sirsniņa, ka pret viņu šitik nesmuki izturas
tātad - tā nav māGsla ;) un nevajag mocīt to gaļas pumpi
Nubet, pag, kritērijs bija "mesjē mīļākie autori/darbi".
kur Tu to atradi? es nekur nemanīju (tikai to, ka darbi pēc 2000 un no "ārzemēm")
Kkur pašā sākumā. Vai nebija kkādā mesjē intervijā?
it kā nē, nesen lasīju, bet pārlasīšu uzmanīgāk. Katrā ziņā izstādes "oficiālajā" tekstā nav pat šādi kritēriji minēti
nu, tad jautājums kuratorei Zībārtei, kādi vēl kritēriji, izņemot "tapis pēc 2000. gada" :D
nu, es pati uz atklāšanu tā arī neaizvilkos, vēl ir iespēja, ka atklāšanas runu atstāstos kas tāds ir pazibējis un man iesēdies prātā kā tik likumsakarīgs un ticams. Tiesa, tur nevar pārliecināties, vai mesjē oficiālajā uzrunā, mesjē neoficiālajā čalā, publiski visiem, vai nepubliski ārtistam austiņā, vai pašu ārtistu vēlmju domāšana, ka, lūk, tieši viņi ir izredzētie
nu, tas Maskavas dīleris savā intervijā mēģināja samierināt. (Bet man vilkme tik un tā vēl nav radusies.)
It kā aktīvi patērēju lv mākslu, bet tava ciba vēlarvien ir vienīgaos avots, caur kuru saņemu zinjas par zuzejumu. Paldies!:)
septembrī Rīgas kultūras bāros varēja dzirdēt daudzu sarūgtinātu kultūras darbinieču dusmīgās atsauksmes :D (viņi kuratoru meklējuši caur ss.lv)
iedomājies, tieši šodien ieraudzīju skatlogā žurnālu santa, kuram uz vāka tava draudzene agnese kleina saka: smeldze ir mana dzīves izjūta:p tas varbūt saistīts??
papildināšu - vispār ziņu avots par lv mākslu :)