L ([info]kbrgs_) rakstīja,
@ 2015-08-21 15:46:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
kāpēc katru reizi, kad es pieminu, ka radošajās industrijās (precīzāk par reklāmu un LADC) ir ļoti mazs sieviešu īpatsvars vadītāju amatos, man no tiem pašiem radošajiem vīriešiem ir jāklausās lekcijas par to, ka no biznesa viedokļa, tā tīri loģiski, sievietes ņemt darbā ir riskanti, jo viņām ir vagīna? Un tas galvenokārt no džekiem, kuri ir manā vecumā, izglītoti, radoši un visādi citādi jauki... Ar cibas dievu atļauju mūsu sarunā izmantoju arī citātus no kuminjsh posta par māti - dabu, lielo aprēķinātāju.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kbrgs_
2015-08-22 00:07 (saite)
LV, kur pārsvarā ir daudz labāks līdzsvars, vismaz politikā, kā ASV. Bet tieši kino un reklāma LV ir diezgan bēdīgi; apskaties uz LADC padomi: http://ladc.lv/par-ladc/; uz neesošajām sievietēm-režisorēm, operatorēm utt...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]heda
2015-08-22 00:38 (saite)
Kur redzi vīriešu vainu, ka sievietes nav kļuvušas par režisorēm vai operatorēm?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2015-08-22 01:06 (saite)
vīriešu vainu tā vienpersoniski galīgi neredzu; man viņi kā suga ļoti patīk. Bet, atzīšos, es nezinu, kāda situācija mani besītu vairāk - ka man džeks stāsta par to, cik esmu neizdevīga no biznesa viedokļa, jo BABIEZZZZ, vai beibe. Droši vien, kā norāda mans ieraksts, vairāk besī, ja to norāda džeks. Kaut gan, taisnības labad, no nevienas beibes šādu argumentu neesmu dzirdējusi.

Man škiet, problēma ir sistēmiska un kompleksa - tur ir gan bratva, gan stereotipi, kas ir sievišķīga/vīrišķīga profesija, u.c., gan nevēlēšanās mainīt situāciju. Mani gan īpaši neinteresē meklēt vainu, bet skatīties, kādi ir risinājumi. Tad nu tos meklēju.
Starp citu, Latvijā ir salīdzinoši lieliska vienlīdzība daudzās sfērās - medicīna, zinātne, politika, jurisprudence; tikai radošās sfēras tādas pļurkt...teātrī gan ir daudz labāk kā kino un reklāmā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2015-08-22 01:10 (saite)
un, gribēju piebilst, ka par vienlīdzīgajām sfērām spriežu tikai kā intensīvs novērotājs; man nav konkrētu datu, lai to pamatotu; izņemot personīgos - māte ekonomiste, krustmāte ārste, un ziņas utt..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]barbala
2015-08-22 01:37 (saite)
Lūk. Reklāmistu klubelis Latvijā ir tik skumīgs, ka daudz maz apjaušot smilšukastes mantu krāsiņas, tajā līst līderēt negribas. Viens no problēmazriem ir tajā, ka aģentūru klientu pusē mārketingu liekākoties vada sievietes, noteikta personības profila sievietes. Tīri no dinamikas viedokļa, tas ir lēts, bet strādājošs triks: nolikt pretī kundziņu. Aģentūru bosi, atkal jau noteikts tips, tie gozējas boardroomos un kārto lietas astrāli. lv reklāmvides problēma nav dzimumspecifiska, bet kultūr-un-struktūrspscifiska, aiz kam, tā ir gana tokaiska un ilgi to turēt nevar/ nevajag.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?