L ([info]kbrgs_) rakstīja,
@ 2015-08-21 15:46:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
kāpēc katru reizi, kad es pieminu, ka radošajās industrijās (precīzāk par reklāmu un LADC) ir ļoti mazs sieviešu īpatsvars vadītāju amatos, man no tiem pašiem radošajiem vīriešiem ir jāklausās lekcijas par to, ka no biznesa viedokļa, tā tīri loģiski, sievietes ņemt darbā ir riskanti, jo viņām ir vagīna? Un tas galvenokārt no džekiem, kuri ir manā vecumā, izglītoti, radoši un visādi citādi jauki... Ar cibas dievu atļauju mūsu sarunā izmantoju arī citātus no kuminjsh posta par māti - dabu, lielo aprēķinātāju.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]barbala
2015-08-22 01:37 (saite)
Lūk. Reklāmistu klubelis Latvijā ir tik skumīgs, ka daudz maz apjaušot smilšukastes mantu krāsiņas, tajā līst līderēt negribas. Viens no problēmazriem ir tajā, ka aģentūru klientu pusē mārketingu liekākoties vada sievietes, noteikta personības profila sievietes. Tīri no dinamikas viedokļa, tas ir lēts, bet strādājošs triks: nolikt pretī kundziņu. Aģentūru bosi, atkal jau noteikts tips, tie gozējas boardroomos un kārto lietas astrāli. lv reklāmvides problēma nav dzimumspecifiska, bet kultūr-un-struktūrspscifiska, aiz kam, tā ir gana tokaiska un ilgi to turēt nevar/ nevajag.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?