Nezāles neiznīkst ([info]jan09) rakstīja,
@ 2024-06-21 07:24:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
an
acīmredzamais - neticamais.

auto jumta restes dod jaunas iespējas mantu transportēšanā:
- 2m3+ (2 kubi+) izolācijas plākšņu uz jumta - darīts
- 3.9m gari terases dēļi - darīts

/pārvācoties no pēdējās īres mājas uz savu, visa iedzīve tika pārvesta ar personisko auto.
(Renault Espace, bez jumta restes).


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)

...
[info]jan09
2024-06-23 10:34 (saite)
UK ir pieslēguma maksa, ts standing charge, gan gāzei, gan elektrībai (arī DE tāda esot), apm 50 kapeikas par katru dienā...
220V ligzda vēl neko nenozīmē, parastie mažīnās iebūvētie invertori ir nelieli (laptops, telefona lādētājs), tā ka ūdens sildītāju, gludekli vai visu māju caur to nepavilksi.
Jauniem auto / EV lādētājiem jau sen tiek solīta iespēja lietot pilnu EV akumulatora jaudu, tā nodrošinot māju dienā, un atrisinot (atliekot) infrastruktūras (kabeļu un transformatoru) maiņas nepieciešamību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ...
[info]mapats
2024-06-25 21:04 (saite)
Parasts nopērkams inverters ir 0.5-3kW, esmu lietojis ar mašīnas aķi un pieslēdzis urbi, nedaudz un bez intereses pārbaudīt cik ilgi vilks. Darbojas.

Elektromašīnai inverterim arī vajadzētu būt vismaz 3kW(nominālā jauda) jo paziņa slēdza klāt ap 2kW un darbojās diezgan ilgi(pēc stāstītā).

Ar hakošanu varētu saprast, ka atrast kur droši pieslēgt vismaz 5kW inverteri, vai vairākus ja iespējams un tad jau kautkam sanāk. Ja sola, tad cerams ar pildīs un būs kāds labums no tām elektromašīnām arī laukos, bet paliek jautājumi par izmaksām, ilgmūžību un norakstīšanu un drošību, jo ja izmanto kā bateriju, tad būtu loģiski turēt iekšā, bet ir redzēts pietiekami daudz video kur elektromašīnu baterijas izdomā aizdegties, vai uzsprāgt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?