Nezāles neiznīkst ([info]jan09) rakstīja,
@ 2024-06-21 07:24:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
an
acīmredzamais - neticamais.

auto jumta restes dod jaunas iespējas mantu transportēšanā:
- 2m3+ (2 kubi+) izolācijas plākšņu uz jumta - darīts
- 3.9m gari terases dēļi - darīts

/pārvācoties no pēdējās īres mājas uz savu, visa iedzīve tika pārvesta ar personisko auto.
(Renault Espace, bez jumta restes).


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kramers
2024-06-21 12:51 (saite)
Nu tad vēl atklāj kādus ieguvumus dod farkops un piekabe))

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]jan09
2024-06-21 22:07 (saite)
ne man un ne UK, ir jau apsvērts variants.
1kārt nopirktu piekabi man īsti nav kur glabāt, un īrēt busu ir lētāk, 2kārt grozīšanās un kāpināšana atmuguriski UK miestos nav tā jaukākā nodarbe.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2024-06-21 23:22 (saite)
Klīst baumas, ka tuvākā pusotra gada laikā Tesla pisīs augšā saules paneļu masīvu + megapakas, lai nobarotu 500MW datu centru. Ko saki, reāli?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

...
[info]jan09
2024-06-22 02:19 (saite)
Datacentri kā tādi jau ir interesants tirgus, 250-300 miljardi gadā, Tesla uz to iet jau no vismaz 2021.
Labi iederas citāts no stāsta par Hogbenu ģimenīti:"...rij elektrību kā cūka samazgas".
Datacentri ir rijīgi, spēles ar dienas/nakts tarifiem un akumulatoru storage spēlē ne viens vien, akumulatoru storage sistēmu konteineru tehnoloģijas jau Teslai ir, akumulatoru ražotnes arī,
atliek tikai visu salikt kopā, ar savu vai aizlienētu naudu.
No tehniskā viedokļa reāli, labprāt piedalītos projektā, kā saka "jebkura kaprīze par jūsu naudu".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mapats
2024-06-22 18:20 (saite)
Kōvids septiņpadsmitais man uzlicis banu, tāpēc savu komentāru par
http://klab.lv/users/covid_19/185368.html?replyto=544280
ielikšu šeit.

Man viens elektromašīnas lietotājs teica, ka viņam ir 220V ligzda mašīnā, attiecīgi arī inverteris(nezinu cik liels) un nekas nav jāhako.

Otra lieta, ka speciālā cena jebkurā brīdī var beigties un kautkad noteikti arī beigsies.

Vai Anglijā arī jāmaksā par pieslēgumu atkarībā no strāvas stipruma?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

...
[info]jan09
2024-06-23 10:34 (saite)
UK ir pieslēguma maksa, ts standing charge, gan gāzei, gan elektrībai (arī DE tāda esot), apm 50 kapeikas par katru dienā...
220V ligzda vēl neko nenozīmē, parastie mažīnās iebūvētie invertori ir nelieli (laptops, telefona lādētājs), tā ka ūdens sildītāju, gludekli vai visu māju caur to nepavilksi.
Jauniem auto / EV lādētājiem jau sen tiek solīta iespēja lietot pilnu EV akumulatora jaudu, tā nodrošinot māju dienā, un atrisinot (atliekot) infrastruktūras (kabeļu un transformatoru) maiņas nepieciešamību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ...
[info]mapats
2024-06-25 21:04 (saite)
Parasts nopērkams inverters ir 0.5-3kW, esmu lietojis ar mašīnas aķi un pieslēdzis urbi, nedaudz un bez intereses pārbaudīt cik ilgi vilks. Darbojas.

Elektromašīnai inverterim arī vajadzētu būt vismaz 3kW(nominālā jauda) jo paziņa slēdza klāt ap 2kW un darbojās diezgan ilgi(pēc stāstītā).

Ar hakošanu varētu saprast, ka atrast kur droši pieslēgt vismaz 5kW inverteri, vai vairākus ja iespējams un tad jau kautkam sanāk. Ja sola, tad cerams ar pildīs un būs kāds labums no tām elektromašīnām arī laukos, bet paliek jautājumi par izmaksām, ilgmūžību un norakstīšanu un drošību, jo ja izmanto kā bateriju, tad būtu loģiski turēt iekšā, bet ir redzēts pietiekami daudz video kur elektromašīnu baterijas izdomā aizdegties, vai uzsprāgt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?