Nezāles neiznīkst ([info]jan09) rakstīja,
@ 2023-01-11 21:03:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
dul
drošība un Latvija

LV ir pilnīgā drošībā, pat neskatoties uz situāciju RU, BY, UKR, jo:
- OMD nav atjaunots, pat neskatoties uz situāciju reģionā, pat redzot EE un LT piemēru, pat neskatoties uz sabiedroto "pendeļiem",
- militārais budžets nav palielināts, prioritātes nav noteiktas,
- .īzda AizM ministra amatā sādā situācijā apliecina draudu neesamību, viss jau sen ir sarunāts!


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2023-01-11 23:14 (saite)
Ko konkrēti tas OMD dos? vai tik īsā laikā var ko iemācīt?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

tu esi uz pareizā viļņa, turies!
[info]jan09
2023-01-11 23:21 (saite)
tieši tā, protams, ka neko nedos, protams, ka neko nevar iemācīt!
PD, tas tik ir spēks, un, ja nu gadījumā kkas notiks, tad apzinīgie pilsoņi paši 72h laikā apgūs ieročus, sakarus, maskēšanos, un ar savām 72h mugursomām atsitīs jebkuru ienaidnieku! Atliek tikai ieslēgt rādio, un centralizēti atskaņot kko tipa "virs visas Latvijas skaidras debesis" ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: tu esi uz pareizā viļņa, turies!
[info]ctulhu
2023-01-11 23:25 (saite)
Varbūt labāk lai to dara prof. armija + zemessardze kurā pilsoņi kuriem ir spējas un interese to mācās?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

atkārtoju, tu esi uz pareizā viļņa, turies!
[info]jan09
2023-01-11 23:47 (saite)
pareizi saproti konjuktūru, tā turēt, muahaha, turpini graubēt!
ja 10 mēneši aktīva kara tepat blakus neko neiemāca iedzīvotājiem, tas ir gandrīz normāli.
Ja 10 mēneši aktīva kara neko neiemāca valsts, ministriju un nbs vadībai, tad tas ir stulbums.
ja aktīvi/pasīvs karš kopš 2014 neko nav iemācījis augstāk minētajiem, tā ir nodevība!

/nedaudz ieskatam dzimtajā valodā:
varabungas.camp/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: atkārtoju, tu esi uz pareizā viļņa, turies!
[info]ctulhu
2023-01-11 23:58 (saite)
Cik es zinu zemessardzē gribētāju/ pieteikumu skaits pieaug

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: atkārtoju, tu esi uz pareizā viļņa, turies!
[info]jan09
2023-01-12 00:07 (saite)
jā, hobija pavāru, dronu operatoru, un DIY galdnieku skaits arī pieaug.
Vai tam ir kāds iespaids uz LV aizsardzības spēju pieaugumu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: atkārtoju, tu esi uz pareizā viļņa, turies!
[info]ctulhu
2023-01-12 00:09 (saite)
Nu tas jau atkarājas no tā kā tur ir noorganizēta apmācība, cik zinoši instruktori un tml.

Ak jā starp citu tīri no pēkšņuma viedokļa ir labi ja netriviāla daļa no iedzīvotājiem ir militāri apmācīti un operatīvi apziņojami. Bet dzīvo savās dzīves vietās. Nevis kazarmās. Pretiniekam daudz grūtāk saskaitīt, ja pretizlūkošana arī strādā normāli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

oi, kas tad nu, vai nogāji no ceļa?
[info]jan09
2023-01-12 00:26 (saite)
stc, tos, kas dzīvo savās dzīves vietās, ir apmācīti, un nav sarakstos, kā PD vai ZS, sauc par ex OMD. RU tādi ir miljoni, UKR un BY tādi ir simtiem tūkstošu, LV tādi ir... vai tad vēl vispār ir? Nē, bet OMD atjaunot nevajag, lai tādi maitas nevairojas, citādi vēl nevarēs vienoties!!!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: oi, kas tad nu, vai nogāji no ceļa?
[info]ctulhu
2023-01-12 00:32 (saite)
Aplami, ja tas OMD ir īss un tautai riebjas tad nefiga viņi tur neiemācīsies, kā labi parāda ru mobilizācijas panākumi. Uz papīra būs daudz apmācītu rezervistu, praksē- aitu bars, viegls mērķis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

liekulība un dubultmorāle, tā to sauc!
[info]jan09
2023-01-12 08:44 (saite)
lūk interesanta loģika, tipa iesauktie Ru OMD rezervisti - aitu bars, bet UKR OMD, kas ar savām dzīvībām nosargāja Kijevu, un UKR ex OMD, kas tagad karo (gan iesauktie, gan brīvprātīgie) - drosmes un vīrišķības paraugs! Kad Ru OMD braši devās Kijevas, un UKR DA daļas virzienos, tad vairums prognozēja, ka karš beigsies nedēļas laikā, vai jau aizmirsās?
EE un LT ir tūkstošiem ex OMD rezervistu, ar dažāda līmeņa apmācību, ar atstrādātu "pacelšanu X stundā", LV ir .iršana - riebjas, neiemācīsies, dārgi utt.
Kur tev ir taisnība, tas ir par būšanu "uz papīra" - LV ir daudz apmācītu PD un ZS karavīru, bet praksē - aitu bars, viegls mērķis.
Matemātisks uzdevums:
vai LV pietiek spēka aizstāvībai pret 50k Ru/By armiju? un pret 100k armiju? un pret 200-300k kā Ukrainā? (koef 1:5 piem).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: liekulība un dubultmorāle, tā to sauc!
[info]ctulhu
2023-01-12 11:24 (saite)
/Kur tev ir taisnība, tas ir par būšanu "uz papīra" - LV ir daudz apmācītu PD un ZS karavīru, bet praksē - aitu bars, viegls mērķis./

Ja nav normālu instruktoru, tad vienalga OMD vai zemessardze - būs nekompetenti.

Ja ir - tad būs apmācīti cilvēki arī no zemessaredzes/ brīvprātīgajiem [jo tiem noteikti būs vairāk motivācijas mācīties nekā iekš OMD]

Bez tam Jan 09 palasi par mūsdienu kara taktiku. Mūsdienu kara taktika balstās uz mazām labi apmācītām kustīgām grupām, kurām ir labi sakari/ koordinācija un spēcīgi ieroči. Lielas kompaktas slikti apmācītu kareivju masas ir tikai viegls mērķis. Kā to labi parāda pēdējie notikumi tajā pašā Ukrainas karā. Improvizēta kazarma skolā, pilna ar ru mobilizētājiem, viens raķetes trāpījums un viņi ir pagalam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

muahaha
[info]jan09
2023-01-12 12:09 (saite)
kas smieklīgi, trāpīji 10niekā, jan09 turpina lasīt un mācīties, šobrīd abās frontes pusēs ir no kā mācīties.
Ja esi gatavs pievienoties, ieguldot savas zināšanas, laiku un naudu, paskaties vienu no maniem pēdējiem postiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: liekulība un dubultmorāle, tā to sauc!
[info]ctulhu
2023-01-12 11:49 (saite)
Bardaks:

https://www.apollo.lv/7689263/video-mes-valstij-neesam-vajadzigi-militaro-dienestu-izgajusie-viri-neizpratne-kapec-par-viniem-neinteresejas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: atkārtoju, tu esi uz pareizā viļņa, turies!
[info]resort
2023-01-12 00:42 (saite)
Atkarājas? Kas? Kur?

Bet tā jau tu pareizi te močī. Cik krievu tankam vajadzīgs laiks no robežas līdz Rīgai? Viena diena? A ja es noguļos kaut kur grāvī un dusmojos uz viņiem? Pusotra diena?

Piekrītu, ka apmācītība būtu zajebis lieta, bet kā motivēt, izņemot "dabūsi pa dirsu, kamēr morāle uzlabosies"? Kāpēc gan, piemēram, un es te nemēģinu domestisko terorismu slavēt, pasarg', kāpēc neierakstīt Satversmē, ka ikkatram ir tiesības uz ieročiem ļoti daudz un lieliem visādiem? Tas, bļe, būtu zajebis. Tad varētu mežā pa bundžām šaut "ratatatata, ahahahahaha", ka visa pamale skan. Piem, kaut kur pie Zilupes. Tas varētu nostrādāt aptuveni kā imobilaizera lampiņa auto salonā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kramers
2023-01-12 13:05 (saite)
Vislielākie idioti dzīvo Šveicē: OMD, ieroči katrā mājā, katru gadu perepodgotovka, vismodernāka tehnika un bumbu patversmēs vieta visiem iedzīvotājiem. Un tad brīnās ka simtiem gadu neviens viņiem neuzbrūk. Idioti izsviež vējā simtiem miljonu franku kurus varētu Apgūt.

(Atbildēt uz šo)


[info]iokaste
2023-01-12 18:43 (saite)
Latvijā jau ir 500k krievi.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?